Coto jest?

Opisy problemów z motocyklem i propozycje ich rozwiązania.
Awatar użytkownika
Flanker
Posty: 740
Rejestracja: wtorek, 25 sierpnia 2015, 08:16
Model i rocznik moto.: XJR 1300 SP 1999
Województwo: O-opolskie
Lokalizacja: Luboszyce

Re: Coto jest?

Postautor: Flanker » sobota, 15 kwietnia 2017, 16:39

Zakorkowałem śrubą nierdzewną, obciąłem gwint, zacisnąłem opaską, zjarałem dwie fajki. Druciarstwo pełną gębą :cwaniak:
Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

Awatar użytkownika
Piotr_MC_85
Posty: 1421
Rejestracja: wtorek, 13 lipca 2010, 20:15
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2009
Województwo: D-dolnośląskie
Lokalizacja: Jaźwina

Re: Coto jest?

Postautor: Piotr_MC_85 » czwartek, 20 kwietnia 2017, 09:59

A już miałem pisać że zrobisz to profesjonalnie, plastikową zaślepką. :rotfl:

Awatar użytkownika
XRzysJek
Posty: 839
Rejestracja: czwartek, 1 kwietnia 2010, 09:29
Model i rocznik moto.: 4PU '95
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: Dolina Środkowej Wisły
Kontaktowanie:

Re: Coto jest?

Postautor: XRzysJek » czwartek, 20 kwietnia 2017, 10:30

Zawsze dren musi być czymś zatkany bo inaczej będzie ssało powietrze, a to nie jest gardziel ssąca przecież. ! W prostych endurasach to jest kawałek gumowego węża spłaszczonego na końcu, przez co leci na zewnątrz ciecz, a podciśnienie przy pracy zamyka to = prosty zawór jednokierunkowy.
Drugi powód zaślepienia to okresowa kontrola kondycji silnika. Gdy jest otwarty, nie wiadomo co i kiedy leci. A tak spuszczamy i widzimy czy coś jest grane nie tak.
Pół biedy jak zasysa tędy przez filtr. W XL650V wężyk wychodzi pod silnik i jest zaślepiony plastikiem. Trampkiem się czasem szoruje po kamieniach czy glebie i łatwo go sobie ściągnąć podczas jazdy. A wtedy mamy świetny odkurzacz syfu polno-drogowego, gdyż filtr leży poziomo i z drenu powietrze leci bezpośrednio do gaźniczków... :szok: Ynżyniery Hondy musiały być na kacu (a wystarczy podwinąć do góry w U-rurkę, przydrutować i spokój, raz na pół roku spuścić i wsio). Przykład, jak w prosty sposób pancerną maszynę można sobie zepsuć zaniedbując przeglądy, ślepo wierząc że się ma sprzęt niezniszczalny. :-?

Awatar użytkownika
Flanker
Posty: 740
Rejestracja: wtorek, 25 sierpnia 2015, 08:16
Model i rocznik moto.: XJR 1300 SP 1999
Województwo: O-opolskie
Lokalizacja: Luboszyce

Re: Coto jest?

Postautor: Flanker » czwartek, 20 kwietnia 2017, 12:36

Piotr_MC_85 pisze:A już miałem pisać że zrobisz to profesjonalnie, plastikową zaślepką. :rotfl:

Nie miałem nic odpowiedniego w garażu :wstyd: Znając życie szybko o tym zapomnę i tak już zostanie :zalamany:
Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

Awatar użytkownika
XRzysJek
Posty: 839
Rejestracja: czwartek, 1 kwietnia 2010, 09:29
Model i rocznik moto.: 4PU '95
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: Dolina Środkowej Wisły
Kontaktowanie:

Re: Coto jest?

Postautor: XRzysJek » czwartek, 20 kwietnia 2017, 14:41

Śruba w węża na to opaska i wstydu nie ma. Szczególnie jak się łeb śruby wypoleruje.

Miszka
Posty: 112
Rejestracja: wtorek, 26 grudnia 2017, 18:25
Model i rocznik moto.: XJR1300 1999 Krause
Województwo: B-podlaskie

Re: Coto jest?

Postautor: Miszka » wtorek, 23 stycznia 2018, 07:49

u mnie na wężu jest plastikowa puszeczka z naolejoną wypocinami z airboxa gąbką w środku. działa jak K&N :-D


Wróć do „Z kluczem w ręku.”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość