Kapnie z przelewu gaźnika

Opisy problemów z motocyklem i propozycje ich rozwiązania.
Awatar użytkownika
Łysy
Posty: 186
Rejestracja: środa, 28 października 2015, 23:47
Model i rocznik moto.: XJR1200 97'
Województwo: L-lubelskie
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Kontaktowanie:

Kapnie z przelewu gaźnika

Postautor: Łysy » czwartek, 22 czerwca 2017, 20:57

XJR 1200 97'
Moto miało za bogatą mieszankę bo o-ringi na zaworkach puszczały i wieszał się na 2000obr/min ale po wymianie o-ringów problem praktycznie zniknął.
Teraz gdy wrócę z trasy bardzo delikatnie kapnie z rurek przelewowych na postoju. Jeszcze raz sprawdziłem gaźniki, zaworki iglicowe szczelne a o-ring'i są nowe, poziom paliwa ustawiony na min. kranik szczelny ... czasem jeszcze utrzymuje przez chwilę obroty ok. 2000 a po zgaszeniu silnika po kilku minutach końce rurek przelewowych nadal robią się mokre i skapnie kilka kropli ale mniej niż wcześniej (subiektywne odczucie bo obniżyłem poziom paliwa)
Sprawdzałem zużycie paliwa i wyszło ok. 6l/100km przy bardzo spokojnej prędkości (90-110) bez świrowania - FJ przy takiej jeździe paliła mi poniżej 5l/100.
Ktoś ma jakiś pomysł na trop ? (przydał by się Colortune)

Wróć do „Z kluczem w ręku.”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość