usuwanie klaru z aluminiowych części

Opisy problemów z motocyklem i propozycje ich rozwiązania.
GhostDog
Posty: 2242
Rejestracja: wtorek, 21 grudnia 2010, 09:34
Model i rocznik moto.: RP02
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Mordor i okolice

Postautor: GhostDog » środa, 5 września 2012, 13:21

Obrazek

Awatar użytkownika
farba
Posty: 2375
Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
Województwo: W-mazowieckie

Postautor: farba » środa, 5 września 2012, 18:28

Od razu widać że rp 02 :!:
W późniejszych wersjach ta osłona była z plastiku :mrgreen:

Awatar użytkownika
korbek
Posty: 459
Rejestracja: wtorek, 21 grudnia 2010, 13:04
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2003
Województwo: S-śląskie

Postautor: korbek » środa, 5 września 2012, 20:17

W RP06 także. No chyba, że mam jakiś przeszczep :mrgreen:

GhostDog
Posty: 2242
Rejestracja: wtorek, 21 grudnia 2010, 09:34
Model i rocznik moto.: RP02
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Mordor i okolice

Postautor: GhostDog » czwartek, 6 września 2012, 06:21

farba pisze:Od razu widać że rp 02 :!:
W późniejszych wersjach ta osłona była z plastiku :mrgreen:


Zobacz Pan-człek się uczy całe życie. Z plastiku? Cóż za fuszerka.

a przy okazji: pod pokrywą kilogram syfu-smar do łańcucha, piasek, drobne kamienie, polecam wyczyszczenie bo osadza się na łańcuchu zapewne a szczególnie tym, którzy stosują wspomniany smar :mrgreen:

Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 2874
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

Postautor: Zdzislaw » czwartek, 6 września 2012, 15:05

GhostDog pisze:....którzy stosują wspomniany smar :mrgreen:


Który po czasie robi za pastę ścierną :mrgreen: .

Awatar użytkownika
JAREK
Administrator
Posty: 4840
Rejestracja: niedziela, 2 grudnia 2007, 13:47
Model i rocznik moto.: XJR1300-2004
Województwo: E-łódzkie
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontaktowanie:

Postautor: JAREK » czwartek, 6 września 2012, 18:21

... i pięknie rysuje od środka korpus wysprzęglika. Wiem to z doświadczenia.

Awatar użytkownika
Holender
Posty: 1586
Rejestracja: sobota, 14 maja 2011, 19:18
Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP10 2005
Województwo: K-małopolskie
Lokalizacja: Olkusz

Postautor: Holender » czwartek, 6 września 2012, 19:59

Po zakupie moto i demontażu tej osłony zeskrobałem warstwę smaru pomieszanego z kurzem, piaskiem i innymi paskudstwami o grubości ok. ośmiu milimetrów. Było co czyścić.
And any fool knows a dog needs a home,
A shelter from pigs on the wing.

Bomber
Posty: 63
Rejestracja: piątek, 4 listopada 2011, 09:04
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2004
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: Bomber » poniedziałek, 24 września 2012, 08:35

do tego trzeba mieć anielską cierpliowość... xD
bawiłe się troszeczke w weekend z kolankami, wyszło całkiem całkiem :]
Powiedzcie mi jak mogę doczyszczyć kolanka zaraz przy wyjściu z silnika (mam namyśli zloto-fioletowy kolor) ?

Awatar użytkownika
farba
Posty: 2375
Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
Województwo: W-mazowieckie

Postautor: farba » poniedziałek, 24 września 2012, 18:29

Pasta do chromu i sześciopak browaru :-D

Bomber
Posty: 63
Rejestracja: piątek, 4 listopada 2011, 09:04
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2004
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: Bomber » wtorek, 25 września 2012, 06:15

Hahaha :] no dobra :p mozesz jakas polecic ?
Do tego szmatka ? Czy tak jak koledzy pisali wczesniej filcowa tarczka na wiertarce ?

Awatar użytkownika
Holender
Posty: 1586
Rejestracja: sobota, 14 maja 2011, 19:18
Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP10 2005
Województwo: K-małopolskie
Lokalizacja: Olkusz

Postautor: Holender » wtorek, 25 września 2012, 06:57

Spróbuj K2 Aluchrom. Miej jednak świadomość, że jak kolanka już raz złapały kolorek, to co jakiś czas będziesz musiał zabieg powtarzać.
And any fool knows a dog needs a home,

A shelter from pigs on the wing.

GhostDog
Posty: 2242
Rejestracja: wtorek, 21 grudnia 2010, 09:34
Model i rocznik moto.: RP02
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Mordor i okolice

Postautor: GhostDog » wtorek, 25 września 2012, 07:05

lub papier wodny, pewnie coś około 1500-2000 i do tego farecla g3-pastę polecił mi Farba do lakieru ale sprawdza się też przy innych materiałach.

lub

http://allegro.pl/listing.php/search?ca ... anda%C5%BC

Bomber
Posty: 63
Rejestracja: piątek, 4 listopada 2011, 09:04
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2004
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: Bomber » wtorek, 25 września 2012, 08:47

GhostDog pisze:lub papier wodny, pewnie coś około 1500-2000 i do tego farecla g3-pastę polecił mi Farba do lakieru ale sprawdza się też przy innych materiałach.

lub

http://allegro.pl/listing.php/search?ca ... anda%C5%BC


tak właśnie robilem tylko zamiast papieru wodnego miałem wełne stalową (typ 00),
poźniej pasta g3 i tarczka z filcem :)

Narazie wyglada TAK

W takim razie trzeba przysiąść do tego na dłużej :P
Dzięki :]

Awatar użytkownika
farba
Posty: 2375
Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
Województwo: W-mazowieckie

Postautor: farba » wtorek, 25 września 2012, 18:20

Papierem wodnym to możesz popsuć :!:
Mleczko cif takie do kuchni, sonax (mała tubka ok 12 pln),autosol (sklepy moto,markety bud. Ok 20 pln)
Farecla g3 na sucho i raczej pasek że szmatki i ręcznie ,tarczką z filcu to niebardzo podejdziesz bez demontażu kolanek.
Ew. niebieska pasta w kostce i sizalowa szczotka(tarcza) w leroy merlin firmy sobie nie przypomnę :kwasny: drogie.

xjr tomek

Postautor: xjr tomek » poniedziałek, 8 października 2012, 18:28

o wiele taniej idzie polerowac aluminium kupic trzeba do tego tubke pasty do zebów :mrgreen: , zawiera mikroskopijne zarenka piasku , na szmatke i wcierac ;)

Robak

Postautor: Robak » poniedziałek, 3 grudnia 2012, 16:27

Pastę do zębów proponuję zostawić w łazience, a miejsce Cif'a niech będzie w kuchni. Moto też myjecie ludwikiem ? Polerowane aluminium źle reaguje na wszelkiego rodzaju chemię !!! I pierwszy raz słyszę, że papierem można zepsuć polerkę :P

Awatar użytkownika
nit
Posty: 1027
Rejestracja: piątek, 31 sierpnia 2012, 21:03
Model i rocznik moto.: XJR 1300 1999
Województwo: E-łódzkie
Lokalizacja: nantes

Postautor: nit » poniedziałek, 3 grudnia 2012, 20:14

Robak, :zdrowko:

xjr tomek

Postautor: xjr tomek » poniedziałek, 3 grudnia 2012, 22:10

pasta do zebów mozna tanio wypolerowac alumniniowe felgi w ciezarówce :arrow: zgoda :P do motoru polerowania tez niepolecam , ja uzywam nevr dull do chromu .

Maniek
Posty: 103
Rejestracja: poniedziałek, 14 listopada 2011, 11:33
Lokalizacja: W-wa
Kontaktowanie:

Postautor: Maniek » środa, 5 grudnia 2012, 16:06

Do "amelinium" musi być odpowiednia pasta przeznaczona do "amelinium" :evil:
Polecam produkty Cartechnik - na pewno nie zepsują.
Life is too short...

Awatar użytkownika
nit
Posty: 1027
Rejestracja: piątek, 31 sierpnia 2012, 21:03
Model i rocznik moto.: XJR 1300 1999
Województwo: E-łódzkie
Lokalizacja: nantes

Postautor: nit » czwartek, 6 grudnia 2012, 15:22

Robak, jeśli chcesz podjadę do sklepu w Łodzi i zapytam o ten specyfik którego ja używam
na pewno we Wrocławiu jest sklep z rzeczami do szlifowania taki z prawdziwego zdarzenia
prawdopodobnie tylko w takim mają konkreciznę
a efekt tej kostki ściernej jest taki jakbyś odebrał daną część po galwanizowaniu po chromowaniu
:?:
WARTO

Awatar użytkownika
artur
Posty: 3905
Rejestracja: niedziela, 4 maja 2008, 14:16
Model i rocznik moto.: OXygen 49 ccm, XJR 07
Województwo: P-wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań

Postautor: artur » czwartek, 6 grudnia 2012, 17:13

nit pisze:kostki ściernej

w castoramie jest
P.S. wszystkie odpowiedzi są czysto teoretyczne podparte niewielką wiedzą własciciela w w/w temacie

Awatar użytkownika
nit
Posty: 1027
Rejestracja: piątek, 31 sierpnia 2012, 21:03
Model i rocznik moto.: XJR 1300 1999
Województwo: E-łódzkie
Lokalizacja: nantes

Postautor: nit » czwartek, 6 grudnia 2012, 22:02

artur, ona się nie nadaje.....wiem bo też mam,zieloną i czerwoną
to jest taki chłam którego musisz używać znacznie więcej,brudzi filc i przede wszystkim rozmazuje się co przekłada się na efekt końcowy
Też kupiłem w casto i dopiero koleżka polecił mi ten sklep.Początkowo kupiłem tam tylko filc,wraz z kolejnymi wizytami podjęliśmy temat...facio przekonywał mnie do swojego produktu a ja myślałem że chce mi wcisnąć kibel.Pisałem już o tym.Ta o której mówię jest to duża sztaba.Można jej kupić ćwiartkę o ile pamiętam ok 40zł,której starczyło mi na 2 lata i wypolerowanie 3 motorów
No i powtarzam po raz kolejny.....to jest szczyt piramidy
Tym się poleruje profesjonalnie i jest inny efekt niż castoramy,to przepaść

GhostDog
Posty: 2242
Rejestracja: wtorek, 21 grudnia 2010, 09:34
Model i rocznik moto.: RP02
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Mordor i okolice

Postautor: GhostDog » niedziela, 9 grudnia 2012, 17:06

Panowie, polerował kto korek wlewu paliwa? Z czego to jest wykonane? Pewnie aluminium?
Mówię o całym ustrojstwie.

Awatar użytkownika
nit
Posty: 1027
Rejestracja: piątek, 31 sierpnia 2012, 21:03
Model i rocznik moto.: XJR 1300 1999
Województwo: E-łódzkie
Lokalizacja: nantes

Postautor: nit » niedziela, 9 grudnia 2012, 17:54

w ShLi z aluminium ;-)
nasze są chyba czymś pokryte,albo pokryta kwasówka

Awatar użytkownika
Holender
Posty: 1586
Rejestracja: sobota, 14 maja 2011, 19:18
Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP10 2005
Województwo: K-małopolskie
Lokalizacja: Olkusz

Postautor: Holender » niedziela, 9 grudnia 2012, 18:09

Pomalowane Alu, można polerować :-)
And any fool knows a dog needs a home,

A shelter from pigs on the wing.

Awatar użytkownika
nit
Posty: 1027
Rejestracja: piątek, 31 sierpnia 2012, 21:03
Model i rocznik moto.: XJR 1300 1999
Województwo: E-łódzkie
Lokalizacja: nantes

Postautor: nit » niedziela, 9 grudnia 2012, 18:13

dopóki nie zdejmiesz powłoki
albo wprzódy papierem

Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 2874
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

Postautor: Zdzislaw » niedziela, 9 grudnia 2012, 19:32

Tylko jak będziesz rozbierać to porób sobie fotki co z czym i uważaj na 2 sprężynki :evil: .

GhostDog
Posty: 2242
Rejestracja: wtorek, 21 grudnia 2010, 09:34
Model i rocznik moto.: RP02
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Mordor i okolice

Postautor: GhostDog » poniedziałek, 10 grudnia 2012, 07:00

tak myślałem, se zrobie!

Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 2874
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

Postautor: Zdzislaw » poniedziałek, 10 grudnia 2012, 07:07

Jak to mówią: 2 kulki i armatka/sprężynka, kulki i sprężynki szukałem w Bieszczadzkich trawach jak się odpowietrzanie baku za..ło na pętli w środku lasu ;-) .

Awatar użytkownika
rkluczyk
Posty: 1096
Rejestracja: czwartek, 31 stycznia 2008, 21:06
Model i rocznik moto.: FJR 1300 RP13
Województwo: P-wielkopolskie
Lokalizacja: Wągrowiec
Kontaktowanie:

Postautor: rkluczyk » poniedziałek, 10 grudnia 2012, 13:12

Wypolerowałem samą obwódkę bez samego korka. Chwila roboty, papier na stole, filc z pastą i efekt super.


Wróć do „Z kluczem w ręku.”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość