Utawrdzam zawieszenie i wyłączam kontrolę trakcji...

Awatar użytkownika
mariuszdg
Posty: 3455
Rejestracja: środa, 18 marca 2009, 18:07
Model i rocznik moto.: XJR1300 '07, SPEED TRIPLE R94
Województwo: S-śląskie
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontaktowanie:

Utawrdzam zawieszenie i wyłączam kontrolę trakcji...

Postautor: mariuszdg » piątek, 24 kwietnia 2015, 21:46

To co się dzieje w prasie motocyklowej ostatnio to jakaś paranoja. Ci "dziennikarze" piszą tak jakby robili sobie zawody na długość fujary, a nie rzetelnie testowali sprzęty. Wygląda to mniej więcej tak:

"Jestem na Sardyni. Jeżdzę po zajebistych winklach motocyklem X. Mam jednak nieodparte wrażenie, że 150KM to troszkę mało (bo konkurencja ma o 6 więcej) i przy wyjściu z zakrętów troszkę brakuje. Oczywiście wyłączyłem kontrolę trakcji bo jestem zajebistym cioraczem, a przednie zawieszenie musiałem od razu utwardzić, bo w pełnym złożeniu fed back nie jest na odpowiednim poziomie..."

Naczytałem się o tym S1000R i mam zupełnie inne wnioski po jeździe niż te wszystkie pismaki. Wziąłbym takiego dziada jednego z drugim i faktycznie kazał mu tym motocyklem zrobić z 800km na strzała po polskich drogach. Oni cwaniakują, bo jeżdzą gdzieś na zamkniętych odcinkach jakiś wybranych dróg, gdzieś na południowym zachodzie europy i kompletnie nie potrafią przenieść tego na polskie realia.

Powinni napisać:
Na 40km zamkniętego odcinka drogi (by przypadkiem się któryś nie zabił) w Monte Carlo to super hiper motocykl, a nie wrzucać jakieś pseudouniwersalne prawdy. Piszą dla polskich kierowców niech to odnoszą do naszych warunków choć trochę.
Tak bym chciał.
"Kto drogi prostuje ten w lesie nocuje..."

Awatar użytkownika
donCezarre
Posty: 1963
Rejestracja: wtorek, 1 stycznia 2008, 13:33
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2004
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Utawrdzam zawieszenie i wyłączam kontrolę trakcji...

Postautor: donCezarre » sobota, 25 kwietnia 2015, 13:58

Ale żeś się rozmarzył.....
Prawdziwy mistrz wygrywa zawsze.......

Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 2856
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

Utawrdzam zawieszenie i wyłączam kontrolę trakcji...

Postautor: Zdzislaw » sobota, 25 kwietnia 2015, 18:49

Widziałem ten wynalazek dzisiaj w Środzie WLKP, były jazdy testowe. Brzydkie w .... to. lepsze to BMW boxer ze szprychami, ala naked.

Awatar użytkownika
Holender
Posty: 1581
Rejestracja: sobota, 14 maja 2011, 19:18
Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP10 2005
Województwo: K-małopolskie
Lokalizacja: Olkusz

Utawrdzam zawieszenie i wyłączam kontrolę trakcji...

Postautor: Holender » sobota, 25 kwietnia 2015, 19:57

Mariusz, zastanów się tylko, nic nie dzieje się bez celu i nic nie dzieje się bez przyczyny. Artykuł w ŚM czy Motocyklu również ;-) Gazeta ma zarabiać!
And any fool knows a dog needs a home,
A shelter from pigs on the wing.

Awatar użytkownika
mryc
Posty: 766
Rejestracja: niedziela, 24 lutego 2008, 23:49
Model i rocznik moto.: XJR1300 '03 RP06 Extreme Yello
Województwo: E-łódzkie
Lokalizacja: Łódź

Utawrdzam zawieszenie i wyłączam kontrolę trakcji...

Postautor: mryc » sobota, 25 kwietnia 2015, 20:57

Nie ma się co czepiać przedruków z prasy zachodniej. Walka na rynku moto trwa. Każdy wyjazd i testy są sponsorowane.
Chętnie oglądamy programy w TV, różne tematy, dwa, cztery koła itd. W każdym można zobaczyć testy porównawcze, zrobione w ten czy inny sposób.
Ale: - szwabska klientela chwali GSa że jest naj, ten z chłodzony dodatkowo cieczą to już jest mistrzostwo świata. Samochody to samo, Porsche, BMW, itp, konkurencji brak. Brytole to samo, Jaguar, Renge - no lepszych nie ma na świecie.
Każdy kto chce dosiąść cokolwiek dopuszczonego do ruchu drogowego powinien sobie popatrzeć, nażreć się obrazkami, po testować własnoręcznie.
Sami chętnie korzystamy z jazd testowych bo po to właśnie są, a wnioskami się dzielimy.
Niektórzy z Nas są posiadaczami XJRy jako motocykla z wybory, po oblataniu innych marek i to jest naturalna sytuacja.
A wracając do prasy kolorowej, no cóż nadal kupuję bo wolę kontakt z "żywym" papierem. Jedyna zmiana to taka że po przeczytaniu już nie gromadzę a jedynie przekazuję córce aby oddała na makulaturę (przynajmniej dziecko dobije punktów do oceny z zachowania)
Yello "Fly" Submarine
665664515

Awatar użytkownika
Tomson
Posty: 933
Rejestracja: piątek, 9 kwietnia 2010, 20:41
Model i rocznik moto.: HONDA CBX 1000, CBR 1000
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: Żyrardów

Utawrdzam zawieszenie i wyłączam kontrolę trakcji...

Postautor: Tomson » niedziela, 26 kwietnia 2015, 11:28

Tak jak Mrycu piszesz, większość artykułów to przedruki z zagranicznej prasy - to po pierwsze.
Po drugie - artykuły są teraz sponsorowane i dziennikarz napisze to co chce sponsor czy reklamodawca.
To nie te czasy, kiedy dziennikarz pisał prawdziwe odczucia z jazdy. W tej chwili taki artykuł byłby za drogi, a konkurencja nie śpi ...

Bitels

Utawrdzam zawieszenie i wyłączam kontrolę trakcji...

Postautor: Bitels » niedziela, 26 kwietnia 2015, 12:30

no tak, rozumiem Maryjana, ale nie wiem czy polskie drogi są dobrym układem odniesienia dla np Ducati Peniale (jakkolwiek sie to pisze). Który jednak na odcinkach zamkniętych w Sardynii spisuje się na medal, bo... jest to po prostu zajebongo motór.

Awatar użytkownika
Unfamiliar
Posty: 998
Rejestracja: środa, 13 czerwca 2012, 13:34
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2007
Województwo: S-śląskie
Lokalizacja: PL

Re: Utawrdzam zawieszenie i wyłączam kontrolę trakcji...

Postautor: Unfamiliar » niedziela, 26 kwietnia 2015, 14:31

Idąc krok dalej za rozważaniami Mariusza i Tomsona pytam: dla komu dedykowany jest kolorowy magazyn motocyklowy? Czy dla 2763 zawodowych motocyklistów ścigających się w Europie, dla grona 1299 posiadaczy Ducati Peniale (jakkolwiek się to pisze) czy może dla kilku milionów właścicieli/użytkowników motocykli na co dzień i od święta?
Jeśli więc miałbym być szczery, to wolę testy motocykli na drogach polskich, które aż tak bardzo znowu nie odbiegają od ścieżek na Bałkanach, we Włoszech czy półwyspie Iberyjskim. A to już z pół Europy będzie.
Niechże ów dziennikażyna jeden z drugim pośmigają po zamkniętych pętlach nietkniętych chamstwem dróg alpejskich. Zgoda. W kolejnym artykule zaś może mogłoby się ukazać kilka opisów sprawdzianów motocykli w bardziej przyziemnych warunkach.

Awatar użytkownika
balth
Posty: 3151
Rejestracja: czwartek, 20 grudnia 2007, 13:09
Model i rocznik moto.: CB1300SA09
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

Utawrdzam zawieszenie i wyłączam kontrolę trakcji...

Postautor: balth » niedziela, 26 kwietnia 2015, 16:42

Tomson pisze:[..]
Po drugie - artykuły są teraz sponsorowane i dziennikarz napisze to co chce sponsor czy reklamodawca.
To nie te czasy, kiedy dziennikarz pisał prawdziwe odczucia z jazdy. W tej chwili taki artykuł byłby za drogi, a konkurencja nie śpi ...


...masz jakieś doświadczenie w tym temacie? tak z ciekawości pytam.
bye

balth

Awatar użytkownika
Tomson
Posty: 933
Rejestracja: piątek, 9 kwietnia 2010, 20:41
Model i rocznik moto.: HONDA CBX 1000, CBR 1000
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: Żyrardów

Utawrdzam zawieszenie i wyłączam kontrolę trakcji...

Postautor: Tomson » wtorek, 28 kwietnia 2015, 06:58

Tak małe co nieco. Żona pracuje w pewnej firmie wydawniczej i brak jeszcze w innej. Czasami rozmawiamy o pewnych artykułach i książkach, kiedyś nawet żonie pomagałem w artykułach związanych z motoryzacją, ale bardzo sporadycznie, gdyż moja wiedza jest znikoma.

Awatar użytkownika
mariuszdg
Posty: 3455
Rejestracja: środa, 18 marca 2009, 18:07
Model i rocznik moto.: XJR1300 '07, SPEED TRIPLE R94
Województwo: S-śląskie
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontaktowanie:

Utawrdzam zawieszenie i wyłączam kontrolę trakcji...

Postautor: mariuszdg » wtorek, 28 kwietnia 2015, 17:09

Jest jeszcze jeden aspekt, po prostu nie lubię jak się mnie w ch@#a robi. Kupując gazetę motocyklową oczekuję rzetelności na pierwszym miejscu, na drugim szczerości. Taki tester dostaje ode mnie mini kredyt zaufania w postaci około 10zł (cena gazetki) by w moim imieniu pojeździć na motongu i go opisać. Gdybym miał czas i możliwości oblatać każdego sprzęta na rynku, to bym miał to w odbytnicy co oni tam piszą. A tak sugeruję się opinią w prasie, siadam na moto, i co. I dupa! Nic się nie zgadza, albo prawie nic.

Zgadzam się z Leszkiem. Niech testują w PL.

Sporty do wyścigów to inna para kaloszy, one powinny być sprawdzane na torach i powinni podawać czasy okrążeń z konkretnymi ustawieniami. A nie tak jak teraz, parę szpanerskich fot i reszta neewsy z katalogów.

Wydaje mnie się czasami, że sam bym to lepiej zrobił (mini skromność na koniec) ;-)
"Kto drogi prostuje ten w lesie nocuje..."

Awatar użytkownika
Holender
Posty: 1581
Rejestracja: sobota, 14 maja 2011, 19:18
Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP10 2005
Województwo: K-małopolskie
Lokalizacja: Olkusz

Utawrdzam zawieszenie i wyłączam kontrolę trakcji...

Postautor: Holender » wtorek, 28 kwietnia 2015, 19:28

Jeśli lepiej znaczy rzetelniej, to zgadzam się w stu procentach. Pytanie jednak, czy artykuł przez Ciebie popełniony zaspokoiłby oczekiwania redakcji i sponsorów?
And any fool knows a dog needs a home,

A shelter from pigs on the wing.

Awatar użytkownika
balth
Posty: 3151
Rejestracja: czwartek, 20 grudnia 2007, 13:09
Model i rocznik moto.: CB1300SA09
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

Utawrdzam zawieszenie i wyłączam kontrolę trakcji...

Postautor: balth » wtorek, 28 kwietnia 2015, 20:24

...tudzież stu tysięcy innych odbiorców widzący sprawę zgoła odmiennie od ciebie?
bye

balth

Awatar użytkownika
Holender
Posty: 1581
Rejestracja: sobota, 14 maja 2011, 19:18
Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP10 2005
Województwo: K-małopolskie
Lokalizacja: Olkusz

Utawrdzam zawieszenie i wyłączam kontrolę trakcji...

Postautor: Holender » wtorek, 28 kwietnia 2015, 20:48

Dla jednych prowadzenie będzie wzorowe, dla innych wystarczająco dobre, to samo tyczy się wszystkich innych cech motocykla. Kiedyś odbyłem jazdę testową na HD XR1200. W opisie motocykla hamulce były "wystarczające", skutkiem czego, przyzwyczajony do XJR-y, prawie wyleciałem z drogi przy pierwszym hamowaniu. Jak się okazuje "wystarczające" to pojęcie rozciągliwe jak guma od majtek, zawsze można przecież napisać że jadąc 50/h i widząc że 100m dalej zapala się czerwone, zawsze zdążymy wyhamować :mrgreen: więc heble są wystarczająco dobre."Poziom wibracji jest niski" Znaczy że nie po 10 a po 20 minutach jazdy, ręce zaczynają drętwieć i polmby w zębach się poluzowują? Moim zdaniem rzetelnie można by opisać motocykl, tylko stosując punkt odniesienia w postaci innego motocykla, najlepiej znanego czytelnikowi, co jet prawie niemożliwe. Jednak gdy Mariusz pisze o jakimś sprzęcie na naszym forumie, możemy przyjąć że z prawdopodobieństwem graniczącym z pewnością, nasze odczucia były by takie same, gdyż mamy takie same punkty odniesienia.
And any fool knows a dog needs a home,

A shelter from pigs on the wing.

Awatar użytkownika
umberto
Posty: 1589
Rejestracja: sobota, 23 lutego 2008, 19:59
Model i rocznik moto.: ArtBikeGarage Limited Edition
Województwo: P-wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań

Utawrdzam zawieszenie i wyłączam kontrolę trakcji...

Postautor: umberto » wtorek, 28 kwietnia 2015, 20:56

mariuszdg pisze:Jest jeszcze jeden aspekt, po prostu nie lubię jak się mnie w ch@#a robi. Kupując gazetę motocyklową oczekuję rzetelności na pierwszym miejscu, na drugim szczerości. Taki tester dostaje ode mnie mini kredyt zaufania w postaci około 10zł (cena gazetki) by w moim imieniu pojeździć na motongu i go opisać. Gdybym miał czas i możliwości oblatać każdego sprzęta na rynku, to bym miał to w odbytnicy co oni tam piszą. A tak sugeruję się opinią w prasie, siadam na moto, i co. I dupa! Nic się nie zgadza, albo prawie nic.

Zgadzam się z Leszkiem. Niech testują w PL.

Sporty do wyścigów to inna para kaloszy, one powinny być sprawdzane na torach i powinni podawać czasy okrążeń z konkretnymi ustawieniami. A nie tak jak teraz, parę szpanerskich fot i reszta neewsy z katalogów.

Wydaje mnie się czasami, że sam bym to lepiej zrobił (mini skromność na koniec) ;-)


Taki tester dostaje od producenta/importera wielokrotność ceny gazetki w konkretnym celu.
A poza tym w ocenie motocykla nie ma opinii obiektywnej, tę każdy ma swoją jak dupę.

Awatar użytkownika
rkluczyk
Posty: 1088
Rejestracja: czwartek, 31 stycznia 2008, 21:06
Model i rocznik moto.: FJR 1300 RP13
Województwo: P-wielkopolskie
Lokalizacja: Wągrowiec
Kontaktowanie:

Utawrdzam zawieszenie i wyłączam kontrolę trakcji...

Postautor: rkluczyk » środa, 29 kwietnia 2015, 10:41

Holender pisze:Pytanie jednak, czy artykuł przez Ciebie popełniony zaspokoiłby oczekiwania redakcji i sponsorów?

Znajomy uświadomił mnie kiedyś, że dzisiaj praca nad każdym artykułem, programem, serialem, filmem zaczyna się od listy lokowanych tam produktów i policzeniu z tego wpływów. Z testami pewnie jest podobnie.

Awatar użytkownika
Tomson
Posty: 933
Rejestracja: piątek, 9 kwietnia 2010, 20:41
Model i rocznik moto.: HONDA CBX 1000, CBR 1000
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: Żyrardów

Utawrdzam zawieszenie i wyłączam kontrolę trakcji...

Postautor: Tomson » środa, 29 kwietnia 2015, 10:57

Masz rację Rysiu.

Awatar użytkownika
piontek
Posty: 3642
Rejestracja: środa, 9 kwietnia 2008, 18:51
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
Województwo: B-podlaskie
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Re: Utawrdzam zawieszenie i wyłączam kontrolę trakcji...

Postautor: piontek » środa, 29 kwietnia 2015, 16:23

Maryjan, co z Tobą?! Za mało jeżdżenia i za mało opijania? Czy może coś jeszcze?
Zlot niedaleko, to drugie jakoś bym Ci pomógł nadrobić...
Jeśli masz uwagę do mnie, a nie do treści związanych z wątkiem - wpisz ją w "Uwagi do Piontka". Czyli tu:
http://yamahaxjrclub.pl/viewtopic.php?t=2487

Awatar użytkownika
mariuszdg
Posty: 3455
Rejestracja: środa, 18 marca 2009, 18:07
Model i rocznik moto.: XJR1300 '07, SPEED TRIPLE R94
Województwo: S-śląskie
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontaktowanie:

Utawrdzam zawieszenie i wyłączam kontrolę trakcji...

Postautor: mariuszdg » środa, 29 kwietnia 2015, 21:22

jeżdżę mało, fakt. Postaram się to w najbliższych 2 miechach nadrobić. Z chlaniem była lipa, ale ten tydzień jest ciut lepszy :mrgreen:

temat nie jest aż tak głęboki.

Po prostu myślę powoli bardzo nad następnym motongiem (obiecałem sobie, że jak stuknie mojej 100000, to kupię następny). Mniej więcej wiem co bym chciał (znaczy rodzaj moto), ale konkretnie gdy już się przejadę okazuje się, że to co czytałem to o dupę rozbić.

BMW było lansowane na zajebisty naked, a ja pierwsze co bym z nim zrobił to obniżył kierownice i założył owiewki...
"Kto drogi prostuje ten w lesie nocuje..."

Awatar użytkownika
Tomson
Posty: 933
Rejestracja: piątek, 9 kwietnia 2010, 20:41
Model i rocznik moto.: HONDA CBX 1000, CBR 1000
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: Żyrardów

Utawrdzam zawieszenie i wyłączam kontrolę trakcji...

Postautor: Tomson » czwartek, 30 kwietnia 2015, 06:31

... to jak Mario kupisz to wymienisz :lol: , będziesz miał co robić.

Awatar użytkownika
mryc
Posty: 766
Rejestracja: niedziela, 24 lutego 2008, 23:49
Model i rocznik moto.: XJR1300 '03 RP06 Extreme Yello
Województwo: E-łódzkie
Lokalizacja: Łódź

Utawrdzam zawieszenie i wyłączam kontrolę trakcji...

Postautor: mryc » czwartek, 30 kwietnia 2015, 08:28

Maryjanie, więc tak już gdzieś tu pisałem, nażreć oczami, podjarać się obrazkami i udać się na jazdę testową. Ja do tej pory nigdy się nie kierowałem tzw przeznaczeniem motocykla. Podobało mi się wizualnie więc robiłem wszystko aby dosiąść i sprawdzić jak ja się czuję na takowym moto. Dzięki takim zabiegom moja persona jest jest znana w większości salonów, o to ten co przyszedł sobie pojeździć. Kij im w oko, ja sprawdziłem, wyrobiłem sobie opinię, a reszta mnie człona interesuje. Dlatego jeżdżąc motocyklami z każdym rodzajem silnika, jaki jest dostępny, rożnych "przeznaczeń" (nie lubię tego określenia) wiem co sprawiało mi frajdę.
I tak co dawało mi frajdę i na co wydałbym kasę, nie koniecznie w kolejności:
1 - Honda F6B
2 - Ducati Multistrada 1200
3 - Yamaha Tracer - (nie MT-09) i to z wyłączoną kontrolą trakcji :)
4 - Yamaha MT-01
5 - BMW F800R
6 - KTM DUKE 390
7 - BMW R1200R - i to w tym malowaniu co mi fotki przesłałeś :)
8 - Honda GL1800
9 - Triumph Bonneville
Ktoś tu widzi podobieństwa tzw "przeznaczenia, charakteru moto - nie bo to były moje odczucia podczas jazdy.
Yello "Fly" Submarine
665664515

Awatar użytkownika
Holender
Posty: 1581
Rejestracja: sobota, 14 maja 2011, 19:18
Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP10 2005
Województwo: K-małopolskie
Lokalizacja: Olkusz

Utawrdzam zawieszenie i wyłączam kontrolę trakcji...

Postautor: Holender » czwartek, 30 kwietnia 2015, 15:30

Oooo Bonewilka chętnie postawiłbym w swoim garażu, ale tylko obok, nigdy zamiast :)
And any fool knows a dog needs a home,

A shelter from pigs on the wing.

Awatar użytkownika
umberto
Posty: 1589
Rejestracja: sobota, 23 lutego 2008, 19:59
Model i rocznik moto.: ArtBikeGarage Limited Edition
Województwo: P-wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań

Re: Utawrdzam zawieszenie i wyłączam kontrolę trakcji...

Postautor: umberto » środa, 13 maja 2015, 18:17

Dziś ze Staniem testowaliśmy nowe Ducati Multistradę 1200 oraz KTM Adventure 1190.
Zgodnie z Twoją sugestią, Maryjan, zaczęliśmy od utwardzenia zawieszenia i wyłączenia kontroli trakcji.
Wrażania z jazdy na zlocie przy :zdrowko:

Bitels

Re: Utawrdzam zawieszenie i wyłączam kontrolę trakcji...

Postautor: Bitels » środa, 13 maja 2015, 19:12

umberto pisze:Dziś ze Staniem testowaliśmy nowe Ducati Multistradę 1200 oraz KTM Adventure 1190.
...
Wrażania z jazdy na zlocie przy :zdrowko:

Kurczę, aleś się Pan wysilił... a jak kogoś nie będzie na zlocie?

Awatar użytkownika
umberto
Posty: 1589
Rejestracja: sobota, 23 lutego 2008, 19:59
Model i rocznik moto.: ArtBikeGarage Limited Edition
Województwo: P-wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań

Re: Utawrdzam zawieszenie i wyłączam kontrolę trakcji...

Postautor: umberto » środa, 13 maja 2015, 19:49

Bitels, ale przecież Ty będziesz, c'nie? :zdrowko:

No ale sam chciałeś:
"Miałem nieodparte wrażenie, że 150KM/160KM to troszkę mało i przy wyjściach z zakrętów troszkę brakowało. Oczywiście wyłączyłem kontrolę trakcji bo jestem zajebistym cioraczem, a przednie zawieszenie musiałem od razu utwardzić, bo w pełnym złożeniu feedback nie jest na odpowiednim poziomie..."

Mówiąc trochę bardziej serio.
Zacząłem od Dukata. Pierwsze co mnie zaskoczyło to poręczność i łatwość brania zakrętów. Wygląda jak turystyk a skręca jak SBK. Wystarczy pomyśleć i jedziesz po łuku.
Wygodnie jak na kanapie, pozycja mocno odprężona. Łatwo było mi wyobrazić sobie długie trasy bez katuszy.
Bardzo fajna reakcja na gaz (ride by wire), taka gładka a jednocześnie błyskawiczna.
4 mapy zmieniające charakterystykę silnika, zawieszenia, ABS i kontrolę trakcji.
Świetne zawieszenie i heble.
Lubi obroty, na niskich szarpie. Dojazd na 2ce do ronda bez wciśniętego sprzęgła to koszmar.
Lusterka telepią się jak w HD.
Polubilibyśmy się. Na 100%
Potem zabrałem Staniowi KTMa.
Duży. Wygodny. Mocny. Elastyczny silnik.
Połykacz kilometrów.
Nie dał mi jednak tyle frajdy z jazdy co MTS1200.
Choć nie mogę powiedzieć, że nie ma uroku.
Aha i jeszcze jedno - jak motocykl w miarę wygląda to trzeba to spieprzyć wydechem. ADV1190 jest doskonałym przykładem.

Pół godziny na każdy motorek to trochę mało by się poznać bliżej.
Dwie rzeczy są pewne:
1. dwa świetne motocykle, duże, mocne i wygodne.
2. to motocykle z innej epoki niż nasze XJRki. Czuć to w każdym momencie, a przesiadka z powrotem na XJR to jak podróż w czasie. Do lat 80tych ;)

PS. wrzuciłbym zdjęcia, ale jak pomyślę, że musiałbym je przedtem zmniejszyć do wielkości pudełka od zapałek to odechciewa mi się :/

Bitels

Utawrdzam zawieszenie i wyłączam kontrolę trakcji...

Postautor: Bitels » czwartek, 14 maja 2015, 06:29

Umbi, akurat Tobie mówiłem już na jesiennym, że nie będę na wiosennym :)
Dzięki za podzielenie się wrażeniami. Czyli XJRa wypada trochę na oldtimera... i dobrze. Tamte, to jednak dużo droższe motocykle.

Awatar użytkownika
umberto
Posty: 1589
Rejestracja: sobota, 23 lutego 2008, 19:59
Model i rocznik moto.: ArtBikeGarage Limited Edition
Województwo: P-wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań

Re: Utawrdzam zawieszenie i wyłączam kontrolę trakcji...

Postautor: umberto » czwartek, 14 maja 2015, 09:37

Akurat pamiętam :)
Co nie zmienia faktu, że plany są od tego by je zmieniać ;)


Wróć do „Motocykle”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość