Koniec kryzysu

Awatar użytkownika
mariuszdg
Posty: 3456
Rejestracja: środa, 18 marca 2009, 18:07
Model i rocznik moto.: XJR1300 '07, SPEED TRIPLE R94
Województwo: S-śląskie
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontaktowanie:

Koniec kryzysu

Postautor: mariuszdg » wtorek, 7 października 2014, 20:04

Maryna pojechała w odwiedziny do rodziny, ja już wyrosłem z takich klimatów jeszcze ...., nie ważne :)

Chciałem napisać, że miałem chwilę na zrobienie prasówki motocyklowej. Powiem szczerze, że jestem pozytywnie zaskoczony ilością premier i ilością zapowiedzi nowych lub kolejnych wcieleń znanych nam sprzętów. O ile jeszcze dwa, trzy, cztery lata temu ciężko było znaleźć więcej niż 2-3 fajne nowości na sezon. Jak coś wychodziło, to głównie były to skutery i jakieś dziwne 250, to teraz mocy mamy od zatrzęsienia. Kawasaki np pokazało moto na turbinie co ma, uwaga 300KM! "Wersja szosowa ma mieć tylko 250KM" :szok:
Obrazek
Ktoś powie, Turbo już było (koniec lat 80 i początek 90 - Yamaha też miała, browar, dla pierwszego, kto napisze jaki to model - Piontek jesteś zdyskwalifikowany na starcie, bo już i tak każdy wisi Ci piwo!) i jakoś się nie przyjęło. Zobaczymy, na pewno jest to odważny krok.

Są też premiery "power nakedów". Suzuki zrobiło następnego brzydala (fuck, przecież Oni kiedyś budowali piękne, dopracowane motocykle, za dużo ryżu chyba). Rozebrali GSX-Ra litrowego i mają takie coś:

Obrazek

taki klon Z1000 sprzed 6 lat z Hornetem i Gladiusem, blee.

Mamy nową hondę CBR1000SP, ładna i ma dobrą prasę.

BMW też chyba odrobili lekcje i zrobili na normalnym zawiasie (pisałem już o tym ze 4 lata temu) R1200R. Powinien się według mnie o niebo lepiej prowadzić od poprzednika na teleleverze.

Obrazek

Będzie też nowa R1 :)
http://www.youtube.com/watch?v=NY9IfAOK4jM
mniam, mniam. Tylko zer na koncie brak :) Co nie zmienia faktu, że cieszą mnie te i inne nowości. Pozdro XJR Maniaki!
"Kto drogi prostuje ten w lesie nocuje..."

Awatar użytkownika
farba
Posty: 2370
Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
Województwo: W-mazowieckie

Postautor: farba » wtorek, 7 października 2014, 21:08

Małe sprostowanie: H2 Ninja jest na "kompresorze a nie turbie"
Taka mała różnica bo sprężarka jest goniona mechanicznie łańcuchem a nie pneumatycznie gazami wydechowymi.

Awatar użytkownika
Holender
Posty: 1584
Rejestracja: sobota, 14 maja 2011, 19:18
Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP10 2005
Województwo: K-małopolskie
Lokalizacja: Olkusz

Postautor: Holender » wtorek, 7 października 2014, 21:44

Mój dooobry kumpel ( był w Przesiece na R850R ), wielki miłośnik motocykli z pod znaku niebieskiego śmigła, stwierdził że to już nie jest Beemka. Apsy zamiast tele, rama jak w Dukacie, paskudnego kształtu reflektor. Jedynie boxer i kardan się ostały. No cóż, gdyby nie to, to ten motocykl "wizerunkowo" zginąłby w powodzi innych. Dla mnie silnior w tym układzie i w takim motocyklu w ogóle nie ma sensu. Allle, każdemu co jego, jak mawiał Jakub Wędrowycz. A Kawa, jak się okazało, będzie miała "tylko" 200 koników.

http://www.motogen.pl/Rozczarowanie-Kaw ... 21915.html
And any fool knows a dog needs a home,
A shelter from pigs on the wing.

Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 2859
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

Re: Koniec kryzysu

Postautor: Zdzislaw » środa, 8 października 2014, 06:01

mariuszdg pisze:..... Yamaha też miała, browar, dla pierwszego, kto napisze jaki to model....


XJ 650 Turbo , Honda miała CXa Turbo, a Kawałsraki GPZta Turbooo. A i tak wszyscy skończyli w czarnej dupie :) . Piwa nie piję, więc może piontek je odebrać :P .

Awatar użytkownika
mariuszdg
Posty: 3456
Rejestracja: środa, 18 marca 2009, 18:07
Model i rocznik moto.: XJR1300 '07, SPEED TRIPLE R94
Województwo: S-śląskie
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontaktowanie:

Postautor: mariuszdg » środa, 8 października 2014, 20:17

Holender pisze:A Kawa, jak się okazało, będzie miała "tylko" 200 koników.


Łeee, to cienko ;-)

No właśnie, dla mnie poprzednia wersja R1200R była troszkę ociężała przez ten przodzik i w ogóle dziwnie się nim śmigało. Gdybym miał wybierać, wolałbym nową.
"Kto drogi prostuje ten w lesie nocuje..."


Wróć do „Motocykle”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość