Automatyczne smarowanie łańcucha - Motooiler.

Informacje, zapytania dotyczące zębatek i lańcuchów do naszych rumaków.
Awatar użytkownika
balth
Posty: 3151
Rejestracja: czwartek, 20 grudnia 2007, 13:09
Model i rocznik moto.: CB1300SA09
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: balth » piątek, 2 kwietnia 2010, 15:16

no ja też mam już toto poskładane. chyba jeszcze zrobię mały tuning urządzonka. ale może w osobnym wątku.
bye

balth

Awatar użytkownika
mariuszdg
Posty: 3455
Rejestracja: środa, 18 marca 2009, 18:07
Model i rocznik moto.: XJR1300 '07, SPEED TRIPLE R94
Województwo: S-śląskie
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontaktowanie:

Postautor: mariuszdg » piątek, 2 kwietnia 2010, 18:49

Oto linkersy do fot z olejarką. Mam nadzieje, że się przydadzą przy montażu.
[hide]ZESTAW
TAK TO U MNIE WYGLĄDA[/hide]
Kurnia mam nadzieje, że się Wam wyświetlają te linksy??? :-/
"Kto drogi prostuje ten w lesie nocuje..."

Awatar użytkownika
Buko
Posty: 282
Rejestracja: poniedziałek, 15 grudnia 2008, 01:18
Model i rocznik moto.: FJR 1300
Województwo: K-małopolskie
Lokalizacja: Kraków

Postautor: Buko » piątek, 2 kwietnia 2010, 21:05

O tak :D Tajne linki są dla mnie jawne :mrgreen:

Awatar użytkownika
darek
Posty: 210
Rejestracja: piątek, 30 stycznia 2009, 17:14
Lokalizacja: Grimstad

Postautor: darek » sobota, 3 kwietnia 2010, 04:50

Popatrzmy co tam jest zalinkowane.

Awatar użytkownika
jacekxjr78
Posty: 508
Rejestracja: wtorek, 2 czerwca 2009, 07:31
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2005
Województwo: K-małopolskie
Lokalizacja: Paryz / krakow

Postautor: jacekxjr78 » czwartek, 8 kwietnia 2010, 19:04

sezamie otworz sie ..ku :mrgreen:

Awatar użytkownika
empiq
Posty: 110
Rejestracja: wtorek, 19 maja 2009, 12:53
Lokalizacja: Koluszki/W-wa

Postautor: empiq » wtorek, 2 listopada 2010, 21:06

.we
pozdrawiam
empiq

Awatar użytkownika
Fafik
Posty: 142
Rejestracja: środa, 9 czerwca 2010, 19:21
Lokalizacja: Kielce

Postautor: Fafik » niedziela, 16 stycznia 2011, 22:36

chciałbym się zapytać wszystkich posiadaczy tego urządzenia czy warto je kupić? właśnie jestem na etapie wymiany napędu a że wyjdzie ok 700zł to zależy mi by posłużył jak najdłużej.

jakie macie z nim doświadczenia po całym sezonie użytkowania? rzeczywiście wydłuża żywotność łańcucha?

za informacje będę wdzięczny. :)

Awatar użytkownika
piontek
Posty: 3642
Rejestracja: środa, 9 kwietnia 2008, 18:51
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
Województwo: B-podlaskie
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Postautor: piontek » niedziela, 16 stycznia 2011, 23:31

U mnie od zakupu nic się nie zmieniło...
Myślę, że gdybym założył to by się coś działo :mrgreen:
Na razie jest na sprzedaż
Jeśli masz uwagę do mnie, a nie do treści związanych z wątkiem - wpisz ją w "Uwagi do Piontka". Czyli tu:
http://yamahaxjrclub.pl/viewtopic.php?t=2487

Awatar użytkownika
mariuszdg
Posty: 3455
Rejestracja: środa, 18 marca 2009, 18:07
Model i rocznik moto.: XJR1300 '07, SPEED TRIPLE R94
Województwo: S-śląskie
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontaktowanie:

Postautor: mariuszdg » poniedziałek, 17 stycznia 2011, 00:10

Jeden sezon to za krótko by coś napisać konkretnego. Uważam, że jeżeli łańcuch i zębatki na tym urządzeniu wytrzymają około 50kkm to warto to kupić. Z tego co piszą na stronie producenta olejarka ma pozwolić dociągnąć nawet do 70tyś km. Zobaczymy.
Na plus na pewno przemawia to, że olej się tak nie klei jak smarowidło w sprayu więc masz czystszy łańcuch. Na pełnym zbiorniczku XJRą robisz 3-4tyś km, to sporo.
Za krótko go mamy by napisać czy wydłuży ci żywotność napędu. Resztę już pisałem, poczytaj wątki które już są. pozdro
"Kto drogi prostuje ten w lesie nocuje..."

Awatar użytkownika
Fafik
Posty: 142
Rejestracja: środa, 9 czerwca 2010, 19:21
Lokalizacja: Kielce

Postautor: Fafik » poniedziałek, 17 stycznia 2011, 11:18

wątki wszystkie przeczytałem tylko że wszystkie dotyczą opinii świeżo po montażu a mnie interesuje opinia po np 15-20 tys km.

Na xjr zrobiłem dopiero 5tys ale czytałem na forum że napęd wytrzymuje przebiegi ok 20tyś a tu informacja o 50kkm (wiem że dużo zależy od stylu jazdy, ale mój nie jest dużym obciążeniem dla napędu wiec przy dobrych wiatrach te 50 powinienem zrobić :) )

Awatar użytkownika
artur
Posty: 3874
Rejestracja: niedziela, 4 maja 2008, 14:16
Model i rocznik moto.: OXygen 49 ccm, XJR 07
Województwo: P-wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań

Postautor: artur » poniedziałek, 17 stycznia 2011, 12:01

piontek pisze:Na razie jest na sprzedaż

dlaczego taka decyzja ?
P.S. wszystkie odpowiedzi są czysto teoretyczne podparte niewielką wiedzą własciciela w w/w temacie

Awatar użytkownika
JAREK
Administrator
Posty: 4783
Rejestracja: niedziela, 2 grudnia 2007, 13:47
Model i rocznik moto.: XJR1300-2004
Województwo: E-łódzkie
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontaktowanie:

Postautor: JAREK » poniedziałek, 17 stycznia 2011, 12:01

Wejdź na fora hondy transaalp, africa twin - tam już sporo najechali na tych urządzeniach i więcej jest opinii.

Awatar użytkownika
piontek
Posty: 3642
Rejestracja: środa, 9 kwietnia 2008, 18:51
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
Województwo: B-podlaskie
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Postautor: piontek » poniedziałek, 17 stycznia 2011, 15:34

artur pisze:dlaczego taka decyzja ?
To sprawa złożona. Ale spróbuję wyjaśnić:
1. Zgłosiłem chęć zakupu w stanie upojenia alkoholowego (wydawało mi się, że temat tyczy sprzętu do czyszczenia łańcucha - co miałem go kupić na spółę w trzech współlokatorów garażu)
2. Olejarki jak dotąd nie założyłem - po co ma się więc kurzyć pudełko na półce?
3. Z kasą mam teraz nie za bogato - bo jakby nie, to niech się pudełko kurzy (może mnie natchnie tak jak z manetkami i gniazdem zapalniczki...)
Jeśli masz uwagę do mnie, a nie do treści związanych z wątkiem - wpisz ją w "Uwagi do Piontka". Czyli tu:

http://yamahaxjrclub.pl/viewtopic.php?t=2487

Awatar użytkownika
mariuszdg
Posty: 3455
Rejestracja: środa, 18 marca 2009, 18:07
Model i rocznik moto.: XJR1300 '07, SPEED TRIPLE R94
Województwo: S-śląskie
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontaktowanie:

Postautor: mariuszdg » poniedziałek, 17 stycznia 2011, 15:42

Ja na tym zrobiłem ponad 16kkm. Kupiłbym raz jeszcze, tyle, że nie umiem napisać czy mi wydłużyło żywotność napędu czy nie. Po tym sezonie będę mądrzejszy.
"Kto drogi prostuje ten w lesie nocuje..."

Awatar użytkownika
Piotr_MC_85
Posty: 1438
Rejestracja: wtorek, 13 lipca 2010, 20:15
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2009
Województwo: D-dolnośląskie
Lokalizacja: Jaźwina

Postautor: Piotr_MC_85 » poniedziałek, 17 stycznia 2011, 16:01

A ja jeszcze przypomne, że motomisiek zrobił 45 000 na fabrycznym zestawie (chyba nie jest podwójnie wzmacniany) także bez olejarki też długo wytrzyma. Ja smaruję motulem road plus co 500 - 600 km i myję preparatem IPONE http://moto.allegro.pl/ipone-spray-clea ... 73097.html (mycie zajmuje 1-2 minuty) i dla mnie nie jest zbytnio upierdliwe.

Awatar użytkownika
artur
Posty: 3874
Rejestracja: niedziela, 4 maja 2008, 14:16
Model i rocznik moto.: OXygen 49 ccm, XJR 07
Województwo: P-wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań

Postautor: artur » poniedziałek, 17 stycznia 2011, 17:13

piontek pisze:1. Zgłosiłem chęć zakupu w stanie upojenia alkoholowego

To w zasadzie wyjaśnia wszystko. Wiele decyzji tak podejmowałem w tym parę ważnych ;-) :zdrowko:
P.S. wszystkie odpowiedzi są czysto teoretyczne podparte niewielką wiedzą własciciela w w/w temacie

Awatar użytkownika
mariuszdg
Posty: 3455
Rejestracja: środa, 18 marca 2009, 18:07
Model i rocznik moto.: XJR1300 '07, SPEED TRIPLE R94
Województwo: S-śląskie
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontaktowanie:

Postautor: mariuszdg » wtorek, 18 stycznia 2011, 00:48

Piotr_MC_85 pisze:A ja jeszcze przypomne, że motomisiek zrobił 45 000 na fabrycznym zestawie

z czego 35kkm machną pewnie paląc gumę na parkingu :) Takie przebiegi przy smarowaniu są do zrobienia. Dlatego nie oceniam tego urządzenia pod kątem żywotności bo za mało mam nawinięte.
"Kto drogi prostuje ten w lesie nocuje..."

Awatar użytkownika
Piotr_MC_85
Posty: 1438
Rejestracja: wtorek, 13 lipca 2010, 20:15
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2009
Województwo: D-dolnośląskie
Lokalizacja: Jaźwina

Postautor: Piotr_MC_85 » wtorek, 18 stycznia 2011, 09:02

mariuszdg pisze:Takie przebiegi przy smarowaniu są do zrobienia.

Pewnie, poprostu każdy używa tego co mu najlepiej się sprawdza (turystyka itp.),
ale głównie chodzi mi o to, że napęd w XJRach NIE jest na chwilę i sporo służy.

Awatar użytkownika
balth
Posty: 3151
Rejestracja: czwartek, 20 grudnia 2007, 13:09
Model i rocznik moto.: CB1300SA09
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: balth » wtorek, 18 stycznia 2011, 20:41

działa. łańcuch czysty.
zajmuję się łańcuchem tak w około 20% tego, co bez ustrojstwa. imho warto.
bye

balth

Awatar użytkownika
markopolo
Posty: 19
Rejestracja: sobota, 16 lutego 2008, 23:01
Lokalizacja: Racibórz
Kontaktowanie:

Postautor: markopolo » sobota, 7 maja 2011, 20:01

Witam po dłuższej tu nieobecności. 4 maja załatwiłem sobie wolne i specjalnie pojechałem do Wrocławia załozyć motooilera. Musiałem sprawdzić czy wogóle się mi zmieści pod siedzeniem mojego nowego nabytku i gościu stwierdzil na miejscu ze tak malo miesjca to jeszcze nie mial przy montazu. Ale do rzeczy. Założył i miało być tak pięknie a wyszło jak zwykle. pojechałem do domu zmoklem i po powrocie nawet na to ne sojrzalem. Po dwoch dniach wycofalem moto z garazu i chcialem sie przyjrzec dyszy podajacej olej a tu..... jej nie bylo!!! :-) Była podwinięta za os kola. Dalem ja na powrót na swoje miejsce i co zauwazylem: na moje oko byla ustawiona zbyt blisko tych otworów w zebatce a praktycznie prawie na nich i byc moze w momencie cofania sie zachaczyla i podwinęła. (DYSZA NIE MIEDZIANA TYLKO TEFLONOWA - ELASTYCZNA). Producent i montujący zarazem stwierdził, że dysz metalowych już nie daje o się łamią. Nie dyskutowałem bo się nie znam. Osobiście uważam, że jakby była metalowa i ustawiona maksymalnie na zewnętrznej stronie zębatki jak najbliżej lancucha to bylo by oki.
W dniu dzisiejszym zrobiłem 200km i następne uwagi.
Dysza jest niestabilna, nie da sie jej ustawic na zewnątrz tylko sie przemieszcza do wewnątrz i zachacza o te otwory w zebatce. Obecnie po przejechaniu niecałych 400km z tą dyszą jest postrzępiona na końcu, rozwarstwiona tak że kropla pojawia się na niej jakies 2 cm od konca dyszy. Na postoju to jeszcze ladnie scieka po tym plastiku na zebatke i jest dobrze ale jak się leci jakies 2 paczki to pewnie ją zwiewa i leci w powietrze. Ostatnie 50km dzisiaj zaraz po tym jak to zauwazylem to dalem jej drugi bieg czyli kropla co 40s i maksymalna wielkość kropli i pod garażem patrze a lancuch praktycznie suchutki.
Nie wiem co z tym robic bo nie jestem typem "złotej rączki" i specjalnie w tym celu załątwiałem sobie wolne i jechalem na montaz do producenta bo nawet sam stwierdzil ze różnie ludziska montują i niekiedy im nie dziala a tu trzeba znac pewne niuanse.
Jak na razie nie mogę się do niego dodzwonić a chcialbym sie dowiedziec czy mozna latwo wymienić tą dysze teflonową na metalową i ją dobrze ustawić lub znależć jakies inne rozwiazanie tego problemu.

[ Dodano: 2011-05-07, 21:03 ]
balth pisze:działa. łańcuch czysty.
zajmuję się łańcuchem tak w około 20% tego, co bez ustrojstwa. imho warto.


a jaka masz dysze podającą olej? też plastikową? tzn. teflonową?
Mieszkanie zastawione w domu awantura a w garazu SUZUKI B-KING K8 :-)

Awatar użytkownika
mariuszdg
Posty: 3455
Rejestracja: środa, 18 marca 2009, 18:07
Model i rocznik moto.: XJR1300 '07, SPEED TRIPLE R94
Województwo: S-śląskie
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontaktowanie:

Postautor: mariuszdg » sobota, 7 maja 2011, 20:07

Markopolo przyjedź na zlota to się naprawi ;-) Dysze mam z rurki metalowej, bankowo nie teflon ani polimer żaden.
"Kto drogi prostuje ten w lesie nocuje..."

Awatar użytkownika
balth
Posty: 3151
Rejestracja: czwartek, 20 grudnia 2007, 13:09
Model i rocznik moto.: CB1300SA09
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: balth » sobota, 7 maja 2011, 20:09

metalową.
bye

balth

Awatar użytkownika
markopolo
Posty: 19
Rejestracja: sobota, 16 lutego 2008, 23:01
Lokalizacja: Racibórz
Kontaktowanie:

Postautor: markopolo » sobota, 7 maja 2011, 20:11

mariuszdg pisze:Oto linkersy do fot z olejarką. Mam nadzieje, że się przydadzą przy montażu.
[hide]ZESTAW
TAK TO U MNIE WYGLĄDA[/hide]
Kurnia mam nadzieje, że się Wam wyświetlają te linksy??? :-/


Uważam, że jakbym miał taką dzyszę metalową i ustawioną tak jak na tych fotkach to byłoby bezproblemowo. a tak to mam problema :-(

[ Dodano: 2011-05-07, 21:46 ]
mariuszdg pisze:Markopolo przyjedź na zlota to się naprawi ;-) Dysze mam z rurki metalowej, bankowo nie teflon ani polimer żaden.


Nie mam szans bo do końca czerwca każdy weekend w pracy. Tzn. albo sobota albo niedziela co nie zmienia faktu, że każdy weekend spieprzony :-(

[ Dodano: 2011-05-08, 15:49 ]
Kontakt z producentem/monterem nawiązany :-) Przyśle mi dyszę metalową i mam nadzieje, że nie będę miał problemów z wymianą. :-) Chociaż tak na pierwszy rzut oka to u nie jest to jakoś inaczej zrobione niż u PawłaR ale poczekam na przesyłkę i wtedy zobaczymy. Widać przynajmniej, że producent/monter to nie jakaś firma "krzak" tylko konkretny gościu bo jak tylko przeczytał (tak myślę) na forum albo zobaczył moje nieodebrane połączenia to sam zadzwonił pytając w czym problem i w przyszlym tygodniu dośle mi metalową dyszę. No i z tego co nim pogadałem to jednak będzie chyba wracał na powrót do właśnie dysz metalowych.
A ja mam nadzieję, że uda mi się ja bezproblemowo wymienić i będę się już potem cieszył z tego iż nie będę sie już musiał martwić stopniem nasmarowania łańcucha :-)
Bo poza tą zakichaną plastikową dyszą to wszystko tzn. kontakt z producentem/monterem, sam sposób montażu, jakość innych części i obsługa klienta bez zastrzeżeń.
I z tego co czytałem na forum a takze na innych forach jak ktoś to miał zamontowane z metalową dyszą to nie narzekał i był zadowolony.
Mieszkanie zastawione w domu awantura a w garazu SUZUKI B-KING K8 :-)

Awatar użytkownika
mariuszdg
Posty: 3455
Rejestracja: środa, 18 marca 2009, 18:07
Model i rocznik moto.: XJR1300 '07, SPEED TRIPLE R94
Województwo: S-śląskie
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontaktowanie:

Postautor: mariuszdg » niedziela, 8 maja 2011, 14:52

:zdrowko:

[ Dodano: 2011-05-08, 15:54 ]
markopolo pisze:Nie mam szans bo do końca czerwca każdy weekend w pracy. Tzn. albo sobota albo niedziela co nie zmienia faktu, że każdy weekend spieprzony :-(

kupiło się Suzuki to teraz trza zap#$%^alać ;-)

[ Dodano: 2011-05-08, 15:56 ]
a na zlot możesz przyjechać w środę a wrócić na sobotę lub niedzielę. Niektórzy ta właśnie drogę obrali...
"Kto drogi prostuje ten w lesie nocuje..."

Awatar użytkownika
markopolo
Posty: 19
Rejestracja: sobota, 16 lutego 2008, 23:01
Lokalizacja: Racibórz
Kontaktowanie:

Postautor: markopolo » niedziela, 8 maja 2011, 18:40

[ Dodano: 2011-05-08, 15:56 ]
a na zlot możesz przyjechać w środę a wrócić na sobotę lub niedzielę. Niektórzy ta właśnie drogę obrali...[/quote]

:mrgreen: To, że każdy weekend zajęty niestety nie oznacza, że czwartki i piątki mam wolne. W weekendy mam po prostu dodatkowe służby. W mundurówce nie jest tak pięknie jak to media przedstawiają :-)
Mieszkanie zastawione w domu awantura a w garazu SUZUKI B-KING K8 :-)

Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 2856
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

Postautor: Zdzislaw » środa, 8 czerwca 2011, 14:07

Czytając ostatnie opinie na necie o motooilerze, które to nie są za dobre. Zamówiłem Scottoilera vSystem+ dwururkę na łańcucha. Na piątek ma być także w miarę możliwości dam foto z montażu ;-) .

Awatar użytkownika
balth
Posty: 3151
Rejestracja: czwartek, 20 grudnia 2007, 13:09
Model i rocznik moto.: CB1300SA09
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: balth » środa, 8 czerwca 2011, 16:45

o produkcie opinię mam dobrą o producencie już niekoniecznie.......
bye

balth

Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 2856
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

Postautor: Zdzislaw » piątek, 10 czerwca 2011, 08:47

No więc wczoraj przypełzła paczka po równych 24h od zamówienia. Dzisiaj kończę montować ustrojstwo- wykonanie super, w komplecie jest wszystko i nawet kawałek papierku ściernego :lol: .

Awatar użytkownika
piontek
Posty: 3642
Rejestracja: środa, 9 kwietnia 2008, 18:51
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
Województwo: B-podlaskie
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Postautor: piontek » piątek, 10 czerwca 2011, 10:08

Zdzisław, a mogłeś kupić u mnie taniej...
Ale motooilera :)
Jeśli masz uwagę do mnie, a nie do treści związanych z wątkiem - wpisz ją w "Uwagi do Piontka". Czyli tu:

http://yamahaxjrclub.pl/viewtopic.php?t=2487

Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 2856
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

Postautor: Zdzislaw » piątek, 10 czerwca 2011, 11:46

A no widzisz mogłem. Coś źle Twoje posty odczytałem i się zakręciłem- czy masz to jeszcze, czy już sprzedałeś :zalamany: ;-) . No cóż idę dokończyć dzieła zniszczenia :evil: .


Wróć do „Zestaw napędowy.”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość