Automatyczne smarowanie łańcucha - Motooiler.

Informacje, zapytania dotyczące zębatek i lańcuchów do naszych rumaków.
Awatar użytkownika
JAREK
Administrator
Posty: 4783
Rejestracja: niedziela, 2 grudnia 2007, 13:47
Model i rocznik moto.: XJR1300-2004
Województwo: E-łódzkie
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontaktowanie:

Postautor: JAREK » poniedziałek, 22 sierpnia 2011, 11:39

W zasadzie jako klienta nie powinno mnie to interesować. Poza tym raczej ponad miesiąc nikt nie rodzi ani się nie przeprowadza...

Awatar użytkownika
empiq
Posty: 110
Rejestracja: wtorek, 19 maja 2009, 12:53
Lokalizacja: Koluszki/W-wa

Postautor: empiq » poniedziałek, 22 sierpnia 2011, 11:44

co racja to racja! :)

numer doszedł?
pozdrawiam
empiq

Awatar użytkownika
JAREK
Administrator
Posty: 4783
Rejestracja: niedziela, 2 grudnia 2007, 13:47
Model i rocznik moto.: XJR1300-2004
Województwo: E-łódzkie
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontaktowanie:

Postautor: JAREK » poniedziałek, 22 sierpnia 2011, 14:52

tak, ale poczta się włącza... k..a mać

Awatar użytkownika
farba
Posty: 2364
Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
Województwo: W-mazowieckie

Postautor: farba » poniedziałek, 22 sierpnia 2011, 17:56

scottoiler rulez :!:

zero :!: elektroniki :!:

Awatar użytkownika
empiq
Posty: 110
Rejestracja: wtorek, 19 maja 2009, 12:53
Lokalizacja: Koluszki/W-wa

Postautor: empiq » wtorek, 23 sierpnia 2011, 09:53

:(
pozdrawiam

empiq

Awatar użytkownika
JAREK
Administrator
Posty: 4783
Rejestracja: niedziela, 2 grudnia 2007, 13:47
Model i rocznik moto.: XJR1300-2004
Województwo: E-łódzkie
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontaktowanie:

Postautor: JAREK » środa, 24 sierpnia 2011, 07:16

...widzę, że na forum V-Storma też są kłopoty ze skontaktowaniem czy też wyrobieniem się z produkcją Pana "Motooilera"... :zly: :-/

Awatar użytkownika
JAREK
Administrator
Posty: 4783
Rejestracja: niedziela, 2 grudnia 2007, 13:47
Model i rocznik moto.: XJR1300-2004
Województwo: E-łódzkie
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontaktowanie:

Postautor: JAREK » piątek, 26 sierpnia 2011, 17:16

No i nabyłem sobie sam elektrozawór, jutro go odbieram i mam gdzieś S.P. Matjasa.
Najwyraźniej sporo jeszcze musi się uczyć o prowadzeniu biznesu.

PANIE MATJAS!!! może jeszcze Pan zawita na to forum i mój post przeczyta. Jest Pan wg mnie żałosnym producentem i handlowcem. Nałapał Pan zleceń i nie daje Pan sobie rady z ich realizacją, o świadczeniach reklamacyjnych nie mówiąc. ZE WZGLĘDU NA PANA POSTAWĘ BĘDĘ ZDECYDOWANIE ODRADZAŁ KOMUKOLWIEK ZAKUP MOTOOILERA, ŻEBY EW. NABYWCA NIE MIAŁ TAKICH PRZYGÓD Z PANEM JAK JA.

GhostDog
Posty: 2215
Rejestracja: wtorek, 21 grudnia 2010, 09:34
Model i rocznik moto.: RP02
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Mordor i okolice

Postautor: GhostDog » piątek, 26 sierpnia 2011, 19:50

Jaro, a nie lepiej smarować sprayem częściej niż się wkurzać :mrgreen:
Tako rzecze Steven Segal :mrgreen:

Awatar użytkownika
hubertm
Posty: 3418
Rejestracja: wtorek, 15 lipca 2008, 17:33
Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP19
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: hubertm » piątek, 26 sierpnia 2011, 20:33

GhostDog, Niejeden z forum dał się na mówic na to...
Łacznie wyszło około 10/11 osób. Robiliśmy zbiorcze zamówienie...
ilosc reklamacji w granicach 40/50 %
Stanowczo za dużo. Nie mówiac juz o braku możliwosci załatwienia reklamacji...
Przykre :-(
hubertm

Awatar użytkownika
mariuszdg
Posty: 3455
Rejestracja: środa, 18 marca 2009, 18:07
Model i rocznik moto.: XJR1300 '07, SPEED TRIPLE R94
Województwo: S-śląskie
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontaktowanie:

Postautor: mariuszdg » piątek, 26 sierpnia 2011, 23:14

A ja tam w sumie to zadowolony jestem. Mam to już od około 28tyś km, sporo przez ten czas na sprayach zaoszczędziłem. Jeszcze się nie zepsuło.
"Kto drogi prostuje ten w lesie nocuje..."

Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 2856
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

Postautor: Zdzislaw » piątek, 26 sierpnia 2011, 23:35

Pisałem już gdzieś, że wolałem wydać 500 na Scottoilera i się potwierdziło moje przeczucie.... Działa bez zarzutu zero elektroniki.... Kumple mają 2x samoróby i też działają jak mówili za ca 50-70zł koszt produkcji na elektrozaworze......

Awatar użytkownika
JAREK
Administrator
Posty: 4783
Rejestracja: niedziela, 2 grudnia 2007, 13:47
Model i rocznik moto.: XJR1300-2004
Województwo: E-łódzkie
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontaktowanie:

Postautor: JAREK » sobota, 27 sierpnia 2011, 08:13

Z samego motooilera jestem kontent, jakby to dawniej mówiono, ale z obsługi w/w Pana już nie. Dlatego nie demontuje urządzenia, a sam dokupiłem zawór.

Awatar użytkownika
balth
Posty: 3151
Rejestracja: czwartek, 20 grudnia 2007, 13:09
Model i rocznik moto.: CB1300SA09
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: balth » niedziela, 28 sierpnia 2011, 15:14

ja nie marudzę działał dobrze. koleś nie ma mocy przerobowych. koniec historii.
bye

balth

Awatar użytkownika
JAREK
Administrator
Posty: 4783
Rejestracja: niedziela, 2 grudnia 2007, 13:47
Model i rocznik moto.: XJR1300-2004
Województwo: E-łódzkie
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontaktowanie:

Postautor: JAREK » poniedziałek, 29 sierpnia 2011, 14:37

Strona znowu działa ale nadal ze starym adresem. Jak się ktoś z zamówieniami nie wyrabia to trzeba kogoś zatrudnić do pomocy... takie moje zdanie.

Awatar użytkownika
JAREK
Administrator
Posty: 4783
Rejestracja: niedziela, 2 grudnia 2007, 13:47
Model i rocznik moto.: XJR1300-2004
Województwo: E-łódzkie
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontaktowanie:

Postautor: JAREK » czwartek, 1 września 2011, 16:22

Cholera, już mnie to zaczyna wkurzac... a mianowicie.
Jak pisalem, kupilem sam elektrozawór, który niestety ma grubsze króćce niż te z motooilera. Ponieważ nie byem w stanie tak rozciągnąć wężyka, żeby nalożyć na króćce, wpadlem na pomysl coby wykorzystać izolację termokurczliwą, co też uczynilem dodatkowo na króćcu i na wężyku zaciągając trytytki. I niestety oliwa spiernicza za zaworem.
Co tu może być nie tak? Czy izolacja nie jest na tyle zwarta żeby powietrze się nie dostawalo? Czy może zawór jebnięty? Jak to sprawdzić?HEEEEELP.

GhostDog
Posty: 2215
Rejestracja: wtorek, 21 grudnia 2010, 09:34
Model i rocznik moto.: RP02
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Mordor i okolice

Postautor: GhostDog » czwartek, 1 września 2011, 18:23


Awatar użytkownika
JAREK
Administrator
Posty: 4783
Rejestracja: niedziela, 2 grudnia 2007, 13:47
Model i rocznik moto.: XJR1300-2004
Województwo: E-łódzkie
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontaktowanie:

Postautor: JAREK » czwartek, 1 września 2011, 18:51

Dzięki ale nie wydam kolejnych 300 zyli, jak problem u mnie może tkwić w drobiazgu. Gdybym nie miał motooilera to może i bym się na taką ofertę skusił ale...

Może ktoś coś bardziej konstruktywnego podpowie?

Jacek
Posty: 513
Rejestracja: niedziela, 20 kwietnia 2008, 11:35
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Postautor: Jacek » czwartek, 1 września 2011, 19:35

izolacja termo kurczliwa moim zdanie nie będzie trzymać oleju (pewnie dla tego puszcza),jak nie widać jaki nie można pomacać to ciężko coś pomóc (przynajmniej ja tak mam) .Jeżeli przewód jest plastikowy to może go dobrze rozgrzać ,byle nie przesadzić bo wtedy się stopi i du.a . I ścisnąć to opaskami ale nie tymi plastikowymi tylko są takie mini metalowe ,albo wymienić przewody na bardziej elastyczne (chociaż kawałek jak się nie da całego) i też na opaski metalowe

Awatar użytkownika
mariuszdg
Posty: 3455
Rejestracja: środa, 18 marca 2009, 18:07
Model i rocznik moto.: XJR1300 '07, SPEED TRIPLE R94
Województwo: S-śląskie
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontaktowanie:

Postautor: mariuszdg » czwartek, 1 września 2011, 21:25

ja jak zakładałem to wziąłem :mrgreen: se czajnik i i w gotującej się wodzie moczyłem KOŃcówkę :evil: , pomogło 8-) :evil:
"Kto drogi prostuje ten w lesie nocuje..."

Awatar użytkownika
farba
Posty: 2364
Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
Województwo: W-mazowieckie

Postautor: farba » czwartek, 1 września 2011, 21:30

jaro próbowałeś zamienić cewki :?:
zostaw stary korpus zaworu a wymień samą cewkę (jeżeli zjarałeś cewkę), większość elektro-zaworów ma tą samą średnicę korpusu na którą zakładana jest cewka
poza tym większość tych zaworów jest rozbieralna i daje się naprawić.
rurki termokurczliwe zwykłe nie uszczelniają są takie z silikonem w środku one mogły by dać radę.
jak masz problem - dzwoń ;)
:zdrowko:

Awatar użytkownika
mariuszdg
Posty: 3455
Rejestracja: środa, 18 marca 2009, 18:07
Model i rocznik moto.: XJR1300 '07, SPEED TRIPLE R94
Województwo: S-śląskie
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontaktowanie:

Postautor: mariuszdg » czwartek, 1 września 2011, 21:37

Yaro ja jednak sądzę, że musisz zamoczyć :->
"Kto drogi prostuje ten w lesie nocuje..."

pioterek_65
Posty: 105
Rejestracja: czwartek, 1 października 2009, 17:30
Lokalizacja: Gościcino
Kontaktowanie:

Postautor: pioterek_65 » piątek, 2 września 2011, 04:39

Powiem tak mam inny motooiler i zawór u mnie też puszcza ale za zaworem mam jeszcze regulowany zaworek do regulacji olości przepływu oleju i jak on jest ręcznie zakręcony to olej nie leci więc ten elektryczny wcale nie jest potrzebny i kidyś go zdemontuję.
Piotr

Awatar użytkownika
JAREK
Administrator
Posty: 4783
Rejestracja: niedziela, 2 grudnia 2007, 13:47
Model i rocznik moto.: XJR1300-2004
Województwo: E-łódzkie
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontaktowanie:

Postautor: JAREK » piątek, 2 września 2011, 07:28

farba, co ty do mnie w ogóle piszesz? To po polsku jest? :mrgreen: Ja w technikum z elektrotechniki mierny miałem ledwie wyciągnięty. :oops: :oops:

A tak swoją drogą to gdzie można zanabyć taki cienki wężyk? W zoologicznych to grubsze mają.

Awatar użytkownika
balth
Posty: 3151
Rejestracja: czwartek, 20 grudnia 2007, 13:09
Model i rocznik moto.: CB1300SA09
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: balth » piątek, 2 września 2011, 16:32

od jakiegoś szpeja akwarystycznego?
jaro, przychylam się do propozycji mariuszka: zamocz sobie ;-) w gorącej wodzie. spróbuj.
bye

balth

Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 2856
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

Postautor: Zdzislaw » piątek, 2 września 2011, 18:16

Przypadkiem wacka nie zamocz bo się poparzysz :lol: . Kup wężyk w akwarystycznym sklepie bądź dopasuj jakiś z podciśnienia od jakiegoś samochodu via wizyta na jakimś szrocie a nóż widelec wypatrzysz jakiś elektrozaworek za zetę :mrgreen: ;-) .

Awatar użytkownika
farba
Posty: 2364
Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
Województwo: W-mazowieckie

Postautor: farba » piątek, 2 września 2011, 20:04

w aptece ;) wężyk
a w zaworze nakrętka taka na czubku kostki co się kabelki wpina ;) odkręcasz zdejmujesz kostkę zakładasz na stary zawór i gotowe :|

Awatar użytkownika
JAREK
Administrator
Posty: 4783
Rejestracja: niedziela, 2 grudnia 2007, 13:47
Model i rocznik moto.: XJR1300-2004
Województwo: E-łódzkie
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontaktowanie:

Postautor: JAREK » sobota, 3 września 2011, 07:37

Starego nie mam , bo jak pisałem wysłałem w ramach reklamacji do producenta.
Wejdę do jakieś apteki i zapytam.

A tak swoją drogą to właśnie zaczęło funkcjonować jak należy i już ni kropelki nie ucieka. Możliwe jest kilka powodów, zbadam je teraz i będę mądrzejszy.
Dzięki wszystkim za podpowiedzi.


Wróć do „Zestaw napędowy.”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości