Akcesoryjna kierownica

Awatar użytkownika
Unfamiliar
Posty: 1003
Rejestracja: środa, 13 czerwca 2012, 13:34
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2007
Województwo: S-śląskie
Lokalizacja: PL

Postautor: Unfamiliar » sobota, 19 stycznia 2013, 13:07

Ivo - bardzo Ci podniosło kierę takie mocowanie?
Rozglądam się za czymś co podniesie mi komfort jazdy. A wysoki jestem...cholibka.

Awatar użytkownika
ivo
Posty: 436
Rejestracja: niedziela, 23 maja 2010, 12:02
Model i rocznik moto.: GSX 1400
Województwo: D-dolnośląskie
Lokalizacja: Lubań

Postautor: ivo » sobota, 19 stycznia 2013, 20:57

Unfamiliar pisze:Ivo - bardzo Ci podniosło kierę takie mocowanie?
Ta kiera jest o 7 cm szersza od seryjnej,ale o dużo niższa.Mocowanie jest o 0,5 cm niższe od seryjnego w gsx-ie,więc generalnie wszystko poszło w dół.Dodam,że seryjne kiery w gsx i w xjr są prawie takie same.Jak by ktoś chciał wyższą kierownicę o zmiennym przekroju to ten gość ma w dobrej cenie http://moto.allegro.pl/kierownica-wzmac ... 34888.html brałem u niego uchwyty do takiej.
J....ć stare baby :)

mrymek

Postautor: mrymek » poniedziałek, 21 stycznia 2013, 23:31

Ja mam taką http://www.protaper.com/products/handlebars/contour model Universal LOW, kolor złoty, ale dla mnie osobiście za nisko, podniósłbym wyżej, wiec jak byłby chętny, to chętnie puszczę i kupię wyższą.

karolbart
Posty: 35
Rejestracja: piątek, 9 marca 2012, 20:47
Lokalizacja: Gdańsk

Postautor: karolbart » środa, 23 stycznia 2013, 21:10

Moje trzy grosze dotyczące kierownicy:
Wymieniłem swoją na kierownica Lucas MCL110SC jak dla mnie rewelacja , siedzi się jak w BMW GS , wygodnie, szerokie trzymanie, wyprostowana sylwetka. Polecam do turystyki i powolnej jazdy!! Wcześniej miałem całkiem fajną ,ale niską Lucas MCL111SC trochę za bardzo pochylona pozycja, za sportowa:).

Mam wzrost 178,5 - Mama każe mi mówić , że mam metr osiemdziesiąt... :)
Przy MCL110 trzeba przedłużyć przewód do sprzęgła, za 65 zł mi to zrobili, wypadało by też przedłużyć cięgna przepustnicy( zamówić nowe przedłużone:), ostatecznie można inaczej poprowadzić cięgna. Hamulcowe dają radę.

MCL111SC mam do oddania w dobre ręce.... za browara:)


http://www.larsson.pl/index.php?c=r&no=NTM4MDMxNQ==

Pozdrawiam
Karol

Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 2873
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

Postautor: Zdzislaw » piątek, 8 lutego 2013, 18:58

No i dzisiaj odebrałem:

Obrazek

I jeszcze ostatnie pytanie: Czy trzeba wiercić w niej faktycznie dziury na mocowania przełączników? Nie osłabi to kiery :?: .

Awatar użytkownika
farba
Posty: 2375
Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
Województwo: W-mazowieckie

Postautor: farba » piątek, 8 lutego 2013, 19:24

Trzeba , nie osłabi , inaczej będą ci się przełączniki obracać .
Tylko najpierw ustaw kierę , a potem znacz i wierć :mrgreen:

Awatar użytkownika
piontek
Posty: 3659
Rejestracja: środa, 9 kwietnia 2008, 18:51
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
Województwo: B-podlaskie
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Postautor: piontek » piątek, 8 lutego 2013, 20:22

Ja nie wierciłem, a ściąłem bolce z manetek. Luz zlikwidowałem innym sposobem...
Ale tak jak farba pisze - nie spiesz się z wierceniem. Może nawet spróbuj się przejechać na nie do końca skręconych manetkach zanim ustawisz wszystko w odpowiednich miejscach.
Jeśli masz uwagę do mnie, a nie do treści związanych z wątkiem - wpisz ją w "Uwagi do Piontka". Czyli tu:
http://yamahaxjrclub.pl/viewtopic.php?t=2487

Awatar użytkownika
farba
Posty: 2375
Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
Województwo: W-mazowieckie

Postautor: farba » piątek, 8 lutego 2013, 20:28

Na końcówki też mam mod bo już jedną taką zgubiłem :-P

Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 2873
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

Postautor: Zdzislaw » piątek, 8 lutego 2013, 22:46

Ok, czyli najpierw będzie na sucho jazda, zaś wiercenie. A na końcówki nawalę kleju jakiegoś i będzie gitara :) . Ew. dołożę dłuższe śruby i obciążenia trochę.

Awatar użytkownika
farba
Posty: 2375
Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
Województwo: W-mazowieckie

Postautor: farba » piątek, 8 lutego 2013, 22:51

Dłuższe śruby i wężyk gumowy , bo tej gumy tam trochę mało , klej nie będzie najlepszy bo kiera anodowana.

Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 2873
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

Postautor: Zdzislaw » piątek, 8 lutego 2013, 23:03

A no można i wężyka zastosować, wyleciało mi to z głowy :zdrowko: .

Awatar użytkownika
Holender
Posty: 1586
Rejestracja: sobota, 14 maja 2011, 19:18
Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP10 2005
Województwo: K-małopolskie
Lokalizacja: Olkusz

Postautor: Holender » sobota, 9 lutego 2013, 18:07

karolbart pisze:Wymieniłem swoją na kierownica Lucas MCL110SC


Właśnie do zakupu takowej się przymierzam !
Mógłbyś zapodać kilka fotek, jak się maszyna z nowym sterem prezentuje ?
And any fool knows a dog needs a home,
A shelter from pigs on the wing.

xjr tomek

Postautor: xjr tomek » niedziela, 10 lutego 2013, 18:34

sa tez kiery LSL , taka mam przykrecona do mojej XJR.

Awatar użytkownika
Unfamiliar
Posty: 1003
Rejestracja: środa, 13 czerwca 2012, 13:34
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2007
Województwo: S-śląskie
Lokalizacja: PL

Postautor: Unfamiliar » niedziela, 10 lutego 2013, 21:03

Wrzuć fotę, daj zobaczyć jak toto wygląda.

xjr tomek

Postautor: xjr tomek » poniedziałek, 11 lutego 2013, 18:56


Awatar użytkownika
balth
Posty: 3151
Rejestracja: czwartek, 20 grudnia 2007, 13:09
Model i rocznik moto.: CB1300SA09
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: balth » środa, 13 lutego 2013, 20:59

ja kupowałem lucasa i do xjr i do gsx. działały. trochę szersze i trochę niższe.
bye

balth

xjr tomek

Postautor: xjr tomek » piątek, 15 lutego 2013, 09:00

ogólnie mówiac LSL lub Lucas + risery od yamy Fazer i jeszcze wieksza wygoda ;) tylko z linkami i kablami trzeba kombinowac.

Awatar użytkownika
Holender
Posty: 1586
Rejestracja: sobota, 14 maja 2011, 19:18
Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP10 2005
Województwo: K-małopolskie
Lokalizacja: Olkusz

Postautor: Holender » piątek, 22 lutego 2013, 21:03

Karolbart chyba aparat zgubił, ale może się w końcu doczekamy? ;-)
And any fool knows a dog needs a home,

A shelter from pigs on the wing.

Awatar użytkownika
ivo
Posty: 436
Rejestracja: niedziela, 23 maja 2010, 12:02
Model i rocznik moto.: GSX 1400
Województwo: D-dolnośląskie
Lokalizacja: Lubań

Postautor: ivo » piątek, 22 lutego 2013, 21:16

Albo przepił :mrgreen:
J....ć stare baby :)

Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 2873
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

Postautor: Zdzislaw » sobota, 2 marca 2013, 16:29

Macie kilka foto mojej:

Lucas MCL 104G + ciężarki MCL 212G. I nawet fajnie to na żywo się prezentuje, tak pedalsko :P :evil: .

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
ivo
Posty: 436
Rejestracja: niedziela, 23 maja 2010, 12:02
Model i rocznik moto.: GSX 1400
Województwo: D-dolnośląskie
Lokalizacja: Lubań

Postautor: ivo » sobota, 2 marca 2013, 17:17

Zdzichu nie przesadzaj,dobrze jest. ;-)
J....ć stare baby :)

GhostDog
Posty: 2240
Rejestracja: wtorek, 21 grudnia 2010, 09:34
Model i rocznik moto.: RP02
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Mordor i okolice

Postautor: GhostDog » sobota, 2 marca 2013, 17:40

ok, fajna gaznę się 10 marca :)

Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 2873
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

Postautor: Zdzislaw » sobota, 2 marca 2013, 19:17

ivo określenie względem gejowania to pozostałość po moim wcześniejszym kilkuletnim chopperowaniu :-D .
10 marca jak będzie cieplej, a wcześniejsza kontrola u lekarza wykaże, że jest konieczność dalszej rehabilitacji= może pojadę na kawę :mrgreen: .

Awatar użytkownika
Holender
Posty: 1586
Rejestracja: sobota, 14 maja 2011, 19:18
Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP10 2005
Województwo: K-małopolskie
Lokalizacja: Olkusz

Postautor: Holender » sobota, 2 marca 2013, 20:17

Zdzisław, ale przewody hamplowe to masz oczojebne ! :mrgreen:
And any fool knows a dog needs a home,

A shelter from pigs on the wing.

Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 2873
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

Postautor: Zdzislaw » sobota, 2 marca 2013, 20:21

Takie miały być :-D .

Awatar użytkownika
farba
Posty: 2375
Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
Województwo: W-mazowieckie

Postautor: farba » sobota, 2 marca 2013, 20:30

Zdzichuuu aleeee ci się kolektor błyyyyszczyyyyy :-D

Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 2873
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

Postautor: Zdzislaw » sobota, 2 marca 2013, 20:34

Zaczyna się :-P . Wiem, ze śiwci się jak psu jajca ale co zrobić.... Szwecja Panie Szwecja. Jak będą dzięgi myślę owinąć je bandażami... Próbowałem je polerować ale to już są wżery głębokie i albo chrom albo nowe w lepszym stanie = niebotyczna ilość $$.

Poprzedni fortepian Virago, mimo, iż starsza od krowy o 12 lat miała lepszej jakości chromy- wystarczyło popucować kolanka i było git a tutaj.....
Ostatnio zmieniony sobota, 2 marca 2013, 20:35 przez Zdzislaw, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Unfamiliar
Posty: 1003
Rejestracja: środa, 13 czerwca 2012, 13:34
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2007
Województwo: S-śląskie
Lokalizacja: PL

Postautor: Unfamiliar » sobota, 2 marca 2013, 20:35

Po namyśle...nie, to nie dla mnie.

I mariuszdg ma rację - zdjęcia gigant. Zazdroszczę!
Ostatnio zmieniony niedziela, 3 marca 2013, 22:59 przez Unfamiliar, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
mariuszdg
Posty: 3459
Rejestracja: środa, 18 marca 2009, 18:07
Model i rocznik moto.: XJR1300 '07, SPEED TRIPLE R94
Województwo: S-śląskie
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontaktowanie:

Postautor: mariuszdg » sobota, 2 marca 2013, 22:22

fajne zdjęcia :-D
"Kto drogi prostuje ten w lesie nocuje..."

Awatar użytkownika
turbo
Posty: 97
Rejestracja: środa, 9 listopada 2011, 14:52
Lokalizacja: Koło
Kontaktowanie:

Postautor: turbo » niedziela, 3 marca 2013, 20:35

Czy ta kierownica jest taka jak oryginał w RP02 http://allegro.pl/kierownica-redparts-y ... 51295.html ?


Wróć do „Rama i części obudowy.”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość