Praca na ssaniu

Pytamy i/lub pomagamy rozwiązać problemy z układem paliwowym - od baku po gaźniki/wtryskiwacze.
Awatar użytkownika
Piotr 1
Posty: 91
Rejestracja: piątek, 9 grudnia 2016, 13:55
Model i rocznik moto.: XJR 1300 1999
Województwo: P-wielkopolskie

Re: Praca na ssaniu

Postautor: Piotr 1 » piątek, 16 grudnia 2016, 21:59

Wielkie dzięki, za wyczerpującą pomoc i instrukcję :)
Gaźniki mam takie same, ale pływaki mają inny kształt niż w serwisówce, ale już rozkmniniłem, ja mierzyłem nie do przylgni komory pływaka, tylko do kołnierza otaczającego tą że przylgnię, taki mały szczegół a jak istotny. Jutro to poprawię.
Dzięki za pomoc i przepraszam za zawracanie gitary, jakby co to zapraszam na browara :)

Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 2865
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

Re: Praca na ssaniu

Postautor: Zdzislaw » sobota, 17 grudnia 2016, 02:00

Prawdziwy zestaw naprawczy to nie tylko kilka gumek:
http://allegro.pl/zestaw-naprawczy-gazn ... 92166.html

Awatar użytkownika
Piotr 1
Posty: 91
Rejestracja: piątek, 9 grudnia 2016, 13:55
Model i rocznik moto.: XJR 1300 1999
Województwo: P-wielkopolskie

Re: Praca na ssaniu

Postautor: Piotr 1 » niedziela, 18 grudnia 2016, 20:58

Moje świece
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
farba
Posty: 2370
Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
Województwo: W-mazowieckie

Re: Praca na ssaniu

Postautor: farba » niedziela, 18 grudnia 2016, 21:04

Więcej pary :!: :!: :!:

Awatar użytkownika
Piotr 1
Posty: 91
Rejestracja: piątek, 9 grudnia 2016, 13:55
Model i rocznik moto.: XJR 1300 1999
Województwo: P-wielkopolskie

Re: Praca na ssaniu

Postautor: Piotr 1 » czwartek, 19 stycznia 2017, 21:15

Myślę że dochodzę do końca, regulacji itp. Zawory ustawiłem, następnie poziomy paliwa ( myślę że dobrze ), wymieniłem oringi króćców ssących oraz te pod śrubkami od regulacji ilości mieszanki. Pozostaje mi jeszcze synchronizacja. Praca na ssaniu z 10 min skróciła się do 3 min w dzisiejszy mroźny dzień.
Jak jest ciepły to odpala bez gazu, po dotknięciu startera, pozostało mi jeszcze : regulacja ilości mieszanki i synchronizacja, synchro pójdzie łatwo, bo będę miał wakuometr, ale gorzej z mieszanką, bo muszę na czuja. Zauważyłem że 1,5 obr, jest za mało, chyba przez te kominy akcesoryjne, ustawiłem ma 2,25 i myślę że będzie dobrze. Jak mocno przegazuję to obroty spadną poniżej 900, mam nadzieję że synchro pomoże.
A jak mnie wkurzą te regulacje, przez te kominy, to zamienię się z kimś na oryginały, bo po jakiego grzyba ma motor palić więcej, a i zawory mogą się wypalać itp. Myślę że akcesoryjne wydechy to tylko brzmienie i jakiś inny wygląd, a poza tym chyba silnik ma słabszy dół.


Wróć do „Układ paliwowy.”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość