Zalany motocykl

Pytamy i/lub pomagamy rozwiązać problemy z układem paliwowym - od baku po gaźniki/wtryskiwacze.
Awatar użytkownika
piontek
Posty: 3642
Rejestracja: środa, 9 kwietnia 2008, 18:51
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
Województwo: B-podlaskie
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Postautor: piontek » wtorek, 20 maja 2014, 21:45

Zdzisław pisze:to, co pisze
A co pisze?
Jeśli masz uwagę do mnie, a nie do treści związanych z wątkiem - wpisz ją w "Uwagi do Piontka". Czyli tu:
http://yamahaxjrclub.pl/viewtopic.php?t=2487

Bitels

Postautor: Bitels » czwartek, 12 czerwca 2014, 17:37

maszyna do pisania.

Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 2856
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

Postautor: Zdzislaw » czwartek, 12 czerwca 2014, 17:43

Maszynistka.

Miszka
Posty: 118
Rejestracja: wtorek, 26 grudnia 2017, 18:25
Model i rocznik moto.: XJR1300 1999 Krause
Województwo: B-podlaskie

Re: Zalany motocykl

Postautor: Miszka » poniedziałek, 5 lutego 2018, 08:25

Panowie jak to jest w końcu z tymi Turmaxami? Jedni chwalą inni żalą

Muszę wymienić zaworek iglicowy, bo puszcza paliwo na podpiętej kroplówce. W intercarsie maja po 22 zeta zaworek z gniazdem Tourmax

Awatar użytkownika
Pershing
Posty: 275
Rejestracja: wtorek, 19 kwietnia 2016, 16:30
Model i rocznik moto.: XJR 1300 Rp10 2005
Województwo: G-pomorskie
Lokalizacja: Kwidzyn

Re: Zalany motocykl

Postautor: Pershing » poniedziałek, 5 lutego 2018, 10:07

Mysle, że raczej nie masz wyjscia. Zestaw naprawczy z yamahy kosztuje grube pieniądze. Ja założyłem również zestaw tourmaxa, po wstępnych ogledzinach po przegladzie jest ok. Nie leci, nie puszcza. Jak dalej czas pokaze
Kontakt 782267431 ;)

Miszka
Posty: 118
Rejestracja: wtorek, 26 grudnia 2017, 18:25
Model i rocznik moto.: XJR1300 1999 Krause
Województwo: B-podlaskie

Re: Zalany motocykl

Postautor: Miszka » poniedziałek, 5 lutego 2018, 10:45

Wczoraj po regulacjach została może szklanka benzyny. Dziś rano pustki. Zmierzyłem poziomy i na 1 cylindrze grubo ponad stan. Tak jak piszesz, nie ma wyjścia;-) zaraz zamawiam

Kupowałeś z gniazdem czy sam zaworek?

Awatar użytkownika
Pershing
Posty: 275
Rejestracja: wtorek, 19 kwietnia 2016, 16:30
Model i rocznik moto.: XJR 1300 Rp10 2005
Województwo: G-pomorskie
Lokalizacja: Kwidzyn

Re: Zalany motocykl

Postautor: Pershing » poniedziałek, 5 lutego 2018, 11:06

Z gniazdem, iglicą, oringami i z uszczelką komory plywakowej. Wymien, złóż i zalej gazniki na stole. Oczywiście z manualem.
Kontakt 782267431 ;)

Awatar użytkownika
Piotr_MC_85
Posty: 1438
Rejestracja: wtorek, 13 lipca 2010, 20:15
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2009
Województwo: D-dolnośląskie
Lokalizacja: Jaźwina

Re: Zalany motocykl

Postautor: Piotr_MC_85 » wtorek, 6 lutego 2018, 14:15

Miszka pisze:Panowie jak to jest w końcu z tymi Turmaxami? Jedni chwalą inni żalą

Co prawda nie w XJR, a XT 350 wymieniałem (zaworek z korpusem i gumkami) i działa, nic nie puszcza - nie ważne czy kranik otwarty czy zamknięty.
Perszing1988 pisze:Mysle, że raczej nie masz wyjscia. Zestaw naprawczy z yamahy kosztuje grube pieniądze.

Przypadkiem to nie jest to samo tylko w innych opakowaniach? Np. zestaw wysprzęglika z ASO to właśnie tourmaX i to w niezakamuflowanym opakowaniu. Chyba że zestaw do gaziorów z ASO jest od producenta gaźników.

Awatar użytkownika
gacy666
Posty: 94
Rejestracja: czwartek, 13 czerwca 2013, 05:20
Model i rocznik moto.: XJR1300 2003
Województwo: S-śląskie
Lokalizacja: Okolice Rybnika

Re: Zalany motocykl

Postautor: gacy666 » sobota, 10 lutego 2018, 13:26

A ja wymieniłem na tourmaxy i musiałem zamówić oryginały, bo lało mi z wszystkich gaźników. Gdzieś nawet tu na forum opisywałem te problemy.
Ale mam dziwną wersje gaźników i to pewnie dlatego, całkiem niedawno założyłem tourmaxy znajomemu do GS i jest ok. Także możesz spróbować w razie czego w larssonie bez problemu można zwrócić jeżeli ich nie zmasakrujesz przy wyciąganiu gniazd. No i oczywiście kup cały komplet czyli gniazdo + zaworek, wymiana samego zaworku jest bez sensu.
Komplet w ASO yamahy kosztuje około 1tyś (W oryginalnym opakowaniu yamaha), tourmaxy około 300zł, więc chyba warto spróbować.


Wróć do „Układ paliwowy.”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość