?3 i 5 problem

Pytamy i/lub rozwiązujemy problemy z silnikiem, sprzęgłem, skrzynią biegów.
Awatar użytkownika
Adaś
Posty: 28
Rejestracja: niedziela, 21 września 2014, 15:20
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2014
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: Węgrów

?3 i 5 problem

Postautor: Adaś » czwartek, 30 lipca 2015, 15:35

Witam, taka sytuacja, mam czasami problemy z włożeniem 3 i 5 biegu. Muszę odpuścić sprzęgło i wrzucić jeszcze raz. Problem z 3 biegiem pojawił się po jakiś 5000 przebiegu, 5 bieg stosunkowo niedawno czyli jakieś 12000.
Ktoś coś wie na ten temat
Pozdro.

Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 2853
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

?3 i 5 problem

Postautor: Zdzislaw » czwartek, 30 lipca 2015, 17:03

Może za lekko wrzucasz?

Awatar użytkownika
farba
Posty: 2362
Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
Województwo: W-mazowieckie

?3 i 5 problem

Postautor: farba » czwartek, 30 lipca 2015, 18:11

Za dobry olej

Awatar użytkownika
virtu
Posty: 52
Rejestracja: wtorek, 16 czerwca 2015, 09:50
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2003
Województwo: G-pomorskie

Re: ?3 i 5 problem

Postautor: virtu » czwartek, 30 lipca 2015, 18:23

Tez mialem problem z biegami ale wyleczyli mnie tutaj z niego piwem.:)
Tomek z Gdańska

Awatar użytkownika
Adaś
Posty: 28
Rejestracja: niedziela, 21 września 2014, 15:20
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2014
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: Węgrów

Re: ?3 i 5 problem

Postautor: Adaś » piątek, 31 lipca 2015, 08:28

:padam: No i wszystko jasne.

Awatar użytkownika
hubertm
Posty: 3418
Rejestracja: wtorek, 15 lipca 2008, 17:33
Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP19
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

?3 i 5 problem

Postautor: hubertm » czwartek, 6 sierpnia 2015, 20:26

Moto 2014 rok to troche za wcześnie byś miał problem z biegami.
Napij się zimnego piwa i następnym razem przy zmianie biegów podejdż do sprawy jak facet ;-)
hubertm

Awatar użytkownika
Adaś
Posty: 28
Rejestracja: niedziela, 21 września 2014, 15:20
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2014
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: Węgrów

Re: ?3 i 5 problem

Postautor: Adaś » piątek, 7 sierpnia 2015, 09:28

A przebieg nie ma znaczenia ja już mam 14tyś.?

Awatar użytkownika
Holender
Posty: 1570
Rejestracja: sobota, 14 maja 2011, 19:18
Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP10 2005
Województwo: K-małopolskie
Lokalizacja: Olkusz

?3 i 5 problem

Postautor: Holender » piątek, 7 sierpnia 2015, 17:02

14 tysi dla lokomotywki to jest wielgie nic.
And any fool knows a dog needs a home,
A shelter from pigs on the wing.

Bitels

?3 i 5 problem

Postautor: Bitels » piątek, 7 sierpnia 2015, 17:31

funkiel nówka, ledwie dotarta.

Awatar użytkownika
farba
Posty: 2362
Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
Województwo: W-mazowieckie

?3 i 5 problem

Postautor: farba » piątek, 7 sierpnia 2015, 18:49

To ja rzadziej olej zmieniam :-D

Awatar użytkownika
pioro
Posty: 1342
Rejestracja: czwartek, 16 stycznia 2014, 16:33
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2013
Województwo: Z-zachodniopomorskie
Lokalizacja: Dania

?3 i 5 problem

Postautor: pioro » sobota, 8 sierpnia 2015, 12:30

Myślę że wiem co jest problemem. Spróbuję to opisać językiem "lajkonika", ale może ktoś zrozumie.
U mnie przed zmianą oleju (jakieś 4 tysie temu) miałem podobny problem z biegami, z którymi, już nie pamiętam.
Kiedy odkręciłem pokrywę filtra oleju, zauważyłem, że (i tu proszę się nie nabijać z użytych nazw) "popychacz sprzęgła" i zagłębienie w które wchodzi, jest zapakowane jakimś syfem. Po przeczyszczeniu "gówna", biegi wskakują jak złoto ...
Kiedyś się ogarnę, ale jeszcze nie czas na takie wybryki.

Awatar użytkownika
JAREK
Administrator
Posty: 4770
Rejestracja: niedziela, 2 grudnia 2007, 13:47
Model i rocznik moto.: XJR1300-2004
Województwo: E-łódzkie
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontaktowanie:

Re: ?3 i 5 problem

Postautor: JAREK » sobota, 8 sierpnia 2015, 12:50

Ten syf to smar z piachem z lancucha.

Awatar użytkownika
mariuszdg
Posty: 3455
Rejestracja: środa, 18 marca 2009, 18:07
Model i rocznik moto.: XJR1300 '07, SPEED TRIPLE R94
Województwo: S-śląskie
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontaktowanie:

?3 i 5 problem

Postautor: mariuszdg » sobota, 8 sierpnia 2015, 13:18

I to jest zawsze ujebane. 14 tyś to nie jest jeszcze dotarta XJR
"Kto drogi prostuje ten w lesie nocuje..."

Awatar użytkownika
hubertm
Posty: 3418
Rejestracja: wtorek, 15 lipca 2008, 17:33
Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP19
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Re: ?3 i 5 problem

Postautor: hubertm » niedziela, 9 sierpnia 2015, 22:49

Adaś pisze:A przebieg nie ma znaczenia ja już mam 14tyś.?

Adaś, proszę.... Ja mam 40 tyś.... Nigdy ale to nigdy nie miałem problemu..... ale moim moto zajmuje się farba 8-)
hubertm


Wróć do „Układ napędowy szeroko pojęty - silnik, sprzęgło, skrzynia.”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości