Oddławienie

Pytamy i/lub rozwiązujemy problemy z silnikiem, sprzęgłem, skrzynią biegów.
Awatar użytkownika
xjr tomek
Posty: 236
Rejestracja: poniedziałek, 10 września 2012, 17:50
Lokalizacja: pl eu
Kontaktowanie:

Postautor: xjr tomek » niedziela, 21 października 2012, 19:59

i dobrze ze niekupiles !!! ;-) po oddlawieniu takiej pojemnosci jaka ma XJR to by byla kicha :-)
W siódmym dniu stworzyl Bóg Yamahe XJR oraz asfalt.

Awatar użytkownika
korbek
Posty: 452
Rejestracja: wtorek, 21 grudnia 2010, 13:04
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2003
Województwo: E-łódzkie

Postautor: korbek » piątek, 15 lutego 2013, 21:24


Awatar użytkownika
ivo
Posty: 436
Rejestracja: niedziela, 23 maja 2010, 12:02
Model i rocznik moto.: GSX 1400
Województwo: D-dolnośląskie
Lokalizacja: Lubań

Postautor: ivo » piątek, 15 lutego 2013, 21:46

J....ć stare baby :)

Awatar użytkownika
korbek
Posty: 452
Rejestracja: wtorek, 21 grudnia 2010, 13:04
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2003
Województwo: E-łódzkie

Postautor: korbek » piątek, 15 lutego 2013, 22:25

Akurat tej okazji nie zauważyłem :)

Awatar użytkownika
ivo
Posty: 436
Rejestracja: niedziela, 23 maja 2010, 12:02
Model i rocznik moto.: GSX 1400
Województwo: D-dolnośląskie
Lokalizacja: Lubań

Postautor: ivo » sobota, 16 lutego 2013, 09:50

Okazja okazją,do RP 06 i tak pasić nie będzie.
J....ć stare baby :)

Awatar użytkownika
korbek
Posty: 452
Rejestracja: wtorek, 21 grudnia 2010, 13:04
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2003
Województwo: E-łódzkie

Postautor: korbek » sobota, 16 lutego 2013, 10:31

Niestety nie. Modułu 5EA-40 szukałem ponad pół roku..

Awatar użytkownika
ivo
Posty: 436
Rejestracja: niedziela, 23 maja 2010, 12:02
Model i rocznik moto.: GSX 1400
Województwo: D-dolnośląskie
Lokalizacja: Lubań

Postautor: ivo » sobota, 16 lutego 2013, 19:35

J....ć stare baby :)

Awatar użytkownika
korbek
Posty: 452
Rejestracja: wtorek, 21 grudnia 2010, 13:04
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2003
Województwo: E-łódzkie

Postautor: korbek » sobota, 16 lutego 2013, 22:46

ivo, ostatecznie udało mi się znaleźć i to za śmieszne piniondzory :mrgreen: ale dzięki za zainteresowanie!

Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 2853
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

Postautor: Zdzislaw » sobota, 2 marca 2013, 22:23

Oddławienie i inne ciekawostki:
http://www.xjr1300meinbaby.de/html/infos_xjr__.html

Zjedzcie niżej na: Leistungssteigerung von 98PS auf 106PS (Entdrosseln) jest wszystko pokazane łopatologicznie, nawet rentgen tłumika :lol: .

czlap26

Postautor: czlap26 » niedziela, 30 czerwca 2013, 10:41

wie ktoś czy moduł 4PU jest zblokowany?

Awatar użytkownika
Koniu
Posty: 1540
Rejestracja: środa, 26 grudnia 2007, 19:43
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
Województwo: N-warmińsko-mazurskie
Lokalizacja: EŁK
Kontaktowanie:

Postautor: Koniu » poniedziałek, 1 lipca 2013, 12:28

ja Ci mogę podać jaki mam i porównasz ze swoim i wyciągniesz wnioski bo mój jest wg nr VIN 98 koni bo z niemcowni
Mój tel. 692 486 517

krzysiek 525tds
Posty: 232
Rejestracja: poniedziałek, 6 czerwca 2011, 20:21
Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP10 2004
Województwo: D-dolnośląskie
Lokalizacja: Wrocław

Postautor: krzysiek 525tds » wtorek, 23 lipca 2013, 12:56

Podniesienie mocy przez moduł wiąże się z podłączeniem masy do jednego z pinów przy module - chyba że żle to odczytałem.

Obrazek
Pozdrawiam - Krzysiek

Awatar użytkownika
korbek
Posty: 452
Rejestracja: wtorek, 21 grudnia 2010, 13:04
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2003
Województwo: E-łódzkie

Postautor: korbek » wtorek, 23 lipca 2013, 22:45

Ciekawe czy wersji 78kW taki manewr coś da..

Awatar użytkownika
Koniu
Posty: 1540
Rejestracja: środa, 26 grudnia 2007, 19:43
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
Województwo: N-warmińsko-mazurskie
Lokalizacja: EŁK
Kontaktowanie:

Postautor: Koniu » środa, 24 lipca 2013, 13:24

krzysiek 525tds, mógłbyś się upewnić na 1000 %, albo może ktoś z kolegów ma jeszcze talent do niemieckiego i mógłby swoim okiem rzucić to by se Koniu tuninga zrobił drutem i kombinerkami no może jeszcze klucz dziesiątka bo to podstawa :D
Mój tel. 692 486 517

krzysiek 525tds
Posty: 232
Rejestracja: poniedziałek, 6 czerwca 2011, 20:21
Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP10 2004
Województwo: D-dolnośląskie
Lokalizacja: Wrocław

Postautor: krzysiek 525tds » środa, 24 lipca 2013, 21:52

Koniu - ja niemieckiego ni w ząb - ale pierwsz zdanie przetłumaczyłem :-D
www.google.pl
translator
Pozdrawiam - Krzysiek

Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 2853
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

Postautor: Zdzislaw » środa, 24 lipca 2013, 22:58

Ale to już było...... :mrgreen: .

Awatar użytkownika
Koniu
Posty: 1540
Rejestracja: środa, 26 grudnia 2007, 19:43
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
Województwo: N-warmińsko-mazurskie
Lokalizacja: EŁK
Kontaktowanie:

Postautor: Koniu » czwartek, 25 lipca 2013, 12:58

ogarnąłbym to sobie gdybym miał pewność większą co do tłumaczenia i nie uzewnątrzniał się ponowanie
Mój tel. 692 486 517

krzysiek 525tds
Posty: 232
Rejestracja: poniedziałek, 6 czerwca 2011, 20:21
Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP10 2004
Województwo: D-dolnośląskie
Lokalizacja: Wrocław

Postautor: krzysiek 525tds » piątek, 26 lipca 2013, 22:06

W weekend sprawdzę na moim przykładzie - mam 98KM z niemcowni :-/
Pozdrawiam - Krzysiek

Awatar użytkownika
R.E.D.
Posty: 49
Rejestracja: poniedziałek, 4 kwietnia 2011, 07:21
Lokalizacja: silesia

Postautor: R.E.D. » sobota, 27 lipca 2013, 14:27

tak w sumie mowa o mocy, a czy ktos sprawdzal u siebie cos takiego?

Awatar użytkownika
Koniu
Posty: 1540
Rejestracja: środa, 26 grudnia 2007, 19:43
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
Województwo: N-warmińsko-mazurskie
Lokalizacja: EŁK
Kontaktowanie:

Postautor: Koniu » poniedziałek, 29 lipca 2013, 08:39

Moja tego nie ma, 230 km/h przynajmniej tyle prędkościomierz pokazał z założoną szybą, kufer, torba na zbiornik i Dorotka na pokładzie :)
Mój tel. 692 486 517

Awatar użytkownika
farba
Posty: 2362
Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
Województwo: W-mazowieckie

Postautor: farba » poniedziałek, 29 lipca 2013, 10:07

Speedcutter posiadają wszystkie motocykle przeznaczone na rynek Japoński

Awatar użytkownika
piontek
Posty: 3626
Rejestracja: środa, 9 kwietnia 2008, 18:51
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
Województwo: B-podlaskie
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Postautor: piontek » poniedziałek, 29 lipca 2013, 12:38

Jeśli ktoś bardzo chce sprawdzić ile mu pójdzie po oddławieniu, to część nawigacji ma funkcję rejestracji maksymalnej prędkości. Jest też sporo aplikacji na różnice telefony. Prędkościomierz się do tego akurat nie nadaje.
Jeśli masz uwagę do mnie, a nie do treści związanych z wątkiem - wpisz ją w "Uwagi do Piontka". Czyli tu:
http://yamahaxjrclub.pl/viewtopic.php?t=2487

Bitels

Postautor: Bitels » środa, 31 lipca 2013, 11:35

ja ostatnio jechałem z kolegą, on puszką ja na moto, on stwierdził że jechaliśmy 90, u mnie było 65 :shock:

Awatar użytkownika
Unfamiliar
Posty: 996
Rejestracja: środa, 13 czerwca 2012, 13:34
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2007
Województwo: S-śląskie
Lokalizacja: PL

Postautor: Unfamiliar » środa, 31 lipca 2013, 12:25

W milach to by pasowało.

Awatar użytkownika
Koniu
Posty: 1540
Rejestracja: środa, 26 grudnia 2007, 19:43
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
Województwo: N-warmińsko-mazurskie
Lokalizacja: EŁK
Kontaktowanie:

Postautor: Koniu » środa, 31 lipca 2013, 19:56

Kolega nauczyciel niemca przetłumaczył tą kartkę o oddławianiu i faktycznie polega ono tylko na podłączeniu kabelka do modułu w miejscu zaznaczonym iksem i przykręceniem go do masy :) Od poniedziałku urlop więc rękawy do góry i działam :)
Mój tel. 692 486 517

krzysiek 525tds
Posty: 232
Rejestracja: poniedziałek, 6 czerwca 2011, 20:21
Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP10 2004
Województwo: D-dolnośląskie
Lokalizacja: Wrocław

Postautor: krzysiek 525tds » środa, 31 lipca 2013, 20:46

A jednak ;)
Pozdrawiam - Krzysiek

Awatar użytkownika
Koniu
Posty: 1540
Rejestracja: środa, 26 grudnia 2007, 19:43
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
Województwo: N-warmińsko-mazurskie
Lokalizacja: EŁK
Kontaktowanie:

Postautor: Koniu » środa, 31 lipca 2013, 22:23

Jedna rzecz tylko, niezdławiony moduł jakie ma oznaczenie ? Może szkop zamienił a ja się cały czas nr VIN sugerowałem.
Mój tel. 692 486 517

Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 2853
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

Postautor: Zdzislaw » czwartek, 1 sierpnia 2013, 00:51

Drugi raz napiszę: Byłooo.... już o tym wcześniej ;-) .

Awatar użytkownika
korbek
Posty: 452
Rejestracja: wtorek, 21 grudnia 2010, 13:04
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2003
Województwo: E-łódzkie

Postautor: korbek » czwartek, 1 sierpnia 2013, 07:41

W RP06 wersja otwarta ma moduł z oznaczeniem 5EA-82305-40

Awatar użytkownika
Davidson
Posty: 206
Rejestracja: wtorek, 1 kwietnia 2008, 22:01
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2004
Województwo: D-dolnośląskie
Lokalizacja: Dzierżoniów
Kontaktowanie:

Postautor: Davidson » środa, 21 sierpnia 2013, 14:50

Koniu pisze: więc rękawy do góry i działam :)

i co działałeś? działa? :?:
Obrazek
"Co ma być to będzie, a jak już będzie...
... to trzeba się z tym zmierzyć"


Wróć do „Układ napędowy szeroko pojęty - silnik, sprzęgło, skrzynia.”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość