mortyzarory ohlins

Pytania i /lub rozwiązania problemów z zawieszeniem i kołami.
greg1978

mortyzarory ohlins

Postautor: greg1978 » środa, 31 marca 2010, 13:00

mam pytanie czy ktos wie a moze slyszal jak mozna samemu dopompowac tylne amortyzatory ohlinsa,a jesli tak to czym i jak to zrobic.Pod zbiorniczkiem gazowym jest srubka czy to moze tedy,jak ktos cos wie na ten temat prosze o pomoc

Awatar użytkownika
JAREK
Administrator
Posty: 4783
Rejestracja: niedziela, 2 grudnia 2007, 13:47
Model i rocznik moto.: XJR1300-2004
Województwo: E-łódzkie
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontaktowanie:

Postautor: JAREK » środa, 31 marca 2010, 20:31

Tam chyba jest spręzóny azot, więc raczej dobrze byłoby tej śrubki nie odkręcać. Ale mogę się mylić.

Awatar użytkownika
hubertm
Posty: 3418
Rejestracja: wtorek, 15 lipca 2008, 17:33
Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP19
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: hubertm » środa, 31 marca 2010, 21:03

możesz oddać do regeneracji tak zwanej. Temat był przerabiany min. przez Slawka Milowa. Może uderz do niego na pw to podpowie. :->
hubertm

suzigsx1
Posty: 204
Rejestracja: środa, 26 marca 2008, 23:16
Model i rocznik moto.: Fazer 600 dobre i to !
Województwo: E-łódzkie

Postautor: suzigsx1 » środa, 31 marca 2010, 21:11

samemu to raczej nic nie zdziałasz...
człowiek jest tyle wart ile może pomóc drugiemu

greg1978

Postautor: greg1978 » środa, 31 marca 2010, 21:14

dzieki za podpowiedzi nic tam nie bede ruszal

Awatar użytkownika
umberto
Posty: 1589
Rejestracja: sobota, 23 lutego 2008, 19:59
Model i rocznik moto.: ArtBikeGarage Limited Edition
Województwo: P-wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań

Postautor: umberto » środa, 31 marca 2010, 21:37

Jaqbik również regenerował swoje Ohlins'y
pytaj...

Awatar użytkownika
artur
Posty: 3873
Rejestracja: niedziela, 4 maja 2008, 14:16
Model i rocznik moto.: OXygen 49 ccm, XJR 07
Województwo: P-wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań

Postautor: artur » czwartek, 1 kwietnia 2010, 08:26

Śrubkę można odkręcić ale to nic nie da. Jest pod nią gumka w którą wbija się coś na kształt strzykawki z wężem i w ten sposób pompuje się gaz. Tzn fachowiec pompuje i dla niego jest to bardzo prosta operacja
P.S. wszystkie odpowiedzi są czysto teoretyczne podparte niewielką wiedzą własciciela w w/w temacie

Awatar użytkownika
hubertm
Posty: 3418
Rejestracja: wtorek, 15 lipca 2008, 17:33
Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP19
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: hubertm » czwartek, 1 kwietnia 2010, 08:29

i kosztuje ponad 300 pln z tego co pamiętam
hubertm

Awatar użytkownika
artur
Posty: 3873
Rejestracja: niedziela, 4 maja 2008, 14:16
Model i rocznik moto.: OXygen 49 ccm, XJR 07
Województwo: P-wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań

Postautor: artur » czwartek, 1 kwietnia 2010, 09:10

!!??? no co ty ? Tam gdzie ja robiłem myślę że góra 100
Ostatnio zmieniony czwartek, 1 kwietnia 2010, 10:04 przez artur, łącznie zmieniany 1 raz.
P.S. wszystkie odpowiedzi są czysto teoretyczne podparte niewielką wiedzą własciciela w w/w temacie

Awatar użytkownika
Shire
Posty: 44
Rejestracja: czwartek, 8 października 2009, 08:28
Lokalizacja: Wrocław

Postautor: Shire » czwartek, 1 kwietnia 2010, 22:17

hej, gdy kiedys spytalam mojego mechanika o amortyzatory, a dokladnie te pojemniczki z gazem, to powiedzial, ze absolutnie nie nalezy ich samemu rozkrecac. Postanowiles je naladowc, ale jakie byly objawy ze czules ze brak w nich gazu?

Awatar użytkownika
Piotr_MC_85
Posty: 1438
Rejestracja: wtorek, 13 lipca 2010, 20:15
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2009
Województwo: D-dolnośląskie
Lokalizacja: Jaźwina

Postautor: Piotr_MC_85 » niedziela, 15 sierpnia 2010, 18:20

Cholera, siedzę chyba z godzinę i szukam gdzie dwa dni temu przeczytałem jak pisaliście o tulejkach gumowych na końcach amorków, nijak nie mogę znalźć dlatego piszę tu.
A więc tak moja sztuka ma 4 t. km i niecałe 9 miechów od zakupu, czyli świerzyna, raz jechałem z lekkim plecaczkiem 20 km i z powrotem (poza tym solo) i też mam takie małe pęknięcia, ryski jak kto woli - dzisiaj sprawdzałem. Mój wniosek tak ma być i niema się czym przejmować :)

Awatar użytkownika
turbo
Posty: 97
Rejestracja: środa, 9 listopada 2011, 14:52
Lokalizacja: Koło
Kontaktowanie:

Postautor: turbo » wtorek, 13 grudnia 2011, 21:17

Panowie wyrwałem taką firmę szukając różnych użytecznych miejsc ktoś może zna lub korzystał ? http://www.wrtsuspension.pl/

Awatar użytkownika
parapa
Posty: 25
Rejestracja: niedziela, 24 sierpnia 2014, 11:56
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2003
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Strzelno

mortyzarory ohlins

Postautor: parapa » wtorek, 28 lipca 2015, 19:45

Witam koledzy!
Czy miał ktoś może taki przypadek ze tylne sprężyny amortyzatora są przytarte od środka,tak jak to widać na zdjęciu.Czym to jest spowodowane i jak temu zapobiec?
Zauważyłem to jakiś czas temu ale te otarcia robia sie coraz większe,widać też ze tłok amortyzatora też jest porysowany.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 2856
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

mortyzarory ohlins

Postautor: Zdzislaw » wtorek, 28 lipca 2015, 19:56

Wypić browara?

Awatar użytkownika
parapa
Posty: 25
Rejestracja: niedziela, 24 sierpnia 2014, 11:56
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2003
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Strzelno

mortyzarory ohlins

Postautor: parapa » wtorek, 28 lipca 2015, 20:13

...hehe pewnie Zdzisław na jakąs chwile pewnie by pomogło :)ale troche mnie to martwi bo robią sie coraz większe.Na zdjeciu tego tak nie widać ale metal juz jest zjechany nie to ze tylko farba sie starła.
Jak je ratować ;)

Awatar użytkownika
mariuszdg
Posty: 3455
Rejestracja: środa, 18 marca 2009, 18:07
Model i rocznik moto.: XJR1300 '07, SPEED TRIPLE R94
Województwo: S-śląskie
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontaktowanie:

mortyzarory ohlins

Postautor: mariuszdg » wtorek, 28 lipca 2015, 20:41

Jak masz już sporo najechane, to wyślij je na serwis do Ohlinsa. Raz na jakiś czas trza to zrobić.
"Kto drogi prostuje ten w lesie nocuje..."

Awatar użytkownika
parapa
Posty: 25
Rejestracja: niedziela, 24 sierpnia 2014, 11:56
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2003
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Strzelno

mortyzarory ohlins

Postautor: parapa » środa, 29 lipca 2015, 13:18

...najechane mam niecałe 40 000 km

Awatar użytkownika
artur
Posty: 3873
Rejestracja: niedziela, 4 maja 2008, 14:16
Model i rocznik moto.: OXygen 49 ccm, XJR 07
Województwo: P-wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań

Re: mortyzarory ohlins

Postautor: artur » czwartek, 30 lipca 2015, 10:28

Tzn wskazanie licznika ma 40 000
P.S. wszystkie odpowiedzi są czysto teoretyczne podparte niewielką wiedzą własciciela w w/w temacie

Awatar użytkownika
hubertm
Posty: 3418
Rejestracja: wtorek, 15 lipca 2008, 17:33
Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP19
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

mortyzarory ohlins

Postautor: hubertm » środa, 5 sierpnia 2015, 20:43

dokładnie, 40 000 km najechane, to ma moja oryginalnie z 2007 roku ;)
Właśnie mnie wskoczyło.
hubertm


Wróć do „Zawieszenie i koła.”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość