Nowa Honda CB 1100

Zamieszczamy tu linki do ciekawych stron, pisząc w temacie czego dotyczą, a w poście krótko je opisując.
Awatar użytkownika
ivo
Posty: 436
Rejestracja: niedziela, 23 maja 2010, 12:02
Model i rocznik moto.: GSX 1400
Województwo: D-dolnośląskie
Lokalizacja: Lubań

Postautor: ivo » wtorek, 26 marca 2013, 07:44

W niemcowni jest tego trochę,a i w Polsce jest kilka.
J....ć stare baby :)

Awatar użytkownika
Tomek
Posty: 95
Rejestracja: wtorek, 27 listopada 2012, 18:16
Lokalizacja: Łódź

Postautor: Tomek » wtorek, 26 marca 2013, 13:33

Ona ma silnik chłodzony powietrzem!!
Myślałem że 1300 zawsze chłodzona wodą była
Czy te żeberka to lipa?

Awatar użytkownika
ivo
Posty: 436
Rejestracja: niedziela, 23 maja 2010, 12:02
Model i rocznik moto.: GSX 1400
Województwo: D-dolnośląskie
Lokalizacja: Lubań

Postautor: ivo » wtorek, 26 marca 2013, 14:41

Tomasz,SC 40 ma silnik chłodzony cieczą.Żeberka zaś dla ozdoby i lepszego chłodzenia. ;-)
J....ć stare baby :)

Awatar użytkownika
farba
Posty: 2375
Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
Województwo: W-mazowieckie

Postautor: farba » wtorek, 26 marca 2013, 17:53

Lipa jest bez żeberek i z wtryskiem i jednym kominem :mrgreen:
To jak telefon bez latarki

Awatar użytkownika
Tomek
Posty: 95
Rejestracja: wtorek, 27 listopada 2012, 18:16
Lokalizacja: Łódź

Postautor: Tomek » wtorek, 26 marca 2013, 19:50

tak myślałem że to lipa chłodnica jest i wygląda nie na olejową
Ale i tak lepiej jak żeberka są niz bez
bez wygląda kiepsko
... jak bez latarki :lol:

Awatar użytkownika
Koniu
Posty: 1540
Rejestracja: środa, 26 grudnia 2007, 19:43
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
Województwo: N-warmińsko-mazurskie
Lokalizacja: EŁK
Kontaktowanie:

Postautor: Koniu » środa, 27 marca 2013, 20:29

ivo, co do pracy silnika cbx-a 750 to popieram dla mnie ekstra
Mój tel. 692 486 517

Awatar użytkownika
ivo
Posty: 436
Rejestracja: niedziela, 23 maja 2010, 12:02
Model i rocznik moto.: GSX 1400
Województwo: D-dolnośląskie
Lokalizacja: Lubań

Postautor: ivo » czwartek, 28 marca 2013, 09:39

Koniu pisze:co do pracy silnika cbx-a 750 to popieram dla mnie ekstra
Gdyby Honda poszła tym śladem i stworzyła rozwierconą kopię 750-ki o pojemności 1300-1400 skasowała by wszystkich. ;-)
J....ć stare baby :)

Awatar użytkownika
Koniu
Posty: 1540
Rejestracja: środa, 26 grudnia 2007, 19:43
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
Województwo: N-warmińsko-mazurskie
Lokalizacja: EŁK
Kontaktowanie:

Postautor: Koniu » wtorek, 9 kwietnia 2013, 21:08

i gdyby była jeszcze na wał to na tysiąc procent
Mój tel. 692 486 517

Awatar użytkownika
Holender
Posty: 1586
Rejestracja: sobota, 14 maja 2011, 19:18
Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP10 2005
Województwo: K-małopolskie
Lokalizacja: Olkusz

Postautor: Holender » wtorek, 9 kwietnia 2013, 21:32

Koniu, czyżby Ci oporządzanie łańcucha zbrzydło ?
And any fool knows a dog needs a home,
A shelter from pigs on the wing.

Awatar użytkownika
Koniu
Posty: 1540
Rejestracja: środa, 26 grudnia 2007, 19:43
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
Województwo: N-warmińsko-mazurskie
Lokalizacja: EŁK
Kontaktowanie:

Postautor: Koniu » czwartek, 11 kwietnia 2013, 16:55

Nie :) Ale gdyby istniał taki motór to pewnie wygrałby w momencie kiedy bym go poszukiwał z XJR-ą. To jednak jest spory plus, chyba, że prezencją by przerżną czym Yamaszka baaardzo kusi.
Mój tel. 692 486 517

Awatar użytkownika
piontek
Posty: 3660
Rejestracja: środa, 9 kwietnia 2008, 18:51
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
Województwo: B-podlaskie
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Postautor: piontek » piątek, 12 kwietnia 2013, 16:45

Koniu, ale ten CBek, to nie ma być współczesny wypasiony naked, ale sentymentalny w stylistyce przełomu lat 70/80. A w tej poetyce ma być łańcuch. I już.

Tak jak już pisałem, gdyby coś pokombinować z silnikiem i napędem (np.) FJR wtradycyjnej ramie, to byś miał co chciał. Ale to nie ten wątek.
Jeśli masz uwagę do mnie, a nie do treści związanych z wątkiem - wpisz ją w "Uwagi do Piontka". Czyli tu:
http://yamahaxjrclub.pl/viewtopic.php?t=2487

Awatar użytkownika
ivo
Posty: 436
Rejestracja: niedziela, 23 maja 2010, 12:02
Model i rocznik moto.: GSX 1400
Województwo: D-dolnośląskie
Lokalizacja: Lubań

Postautor: ivo » piątek, 12 kwietnia 2013, 19:00

piontek pisze:FJR wtradycyjnej ramie
FJR ma brzydki piec-oczy by bolały. ;-)
J....ć stare baby :)

Awatar użytkownika
mariuszdg
Posty: 3459
Rejestracja: środa, 18 marca 2009, 18:07
Model i rocznik moto.: XJR1300 '07, SPEED TRIPLE R94
Województwo: S-śląskie
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontaktowanie:

Postautor: mariuszdg » piątek, 12 kwietnia 2013, 19:03

i akumulator pod bakiem ;-)
i pamiętajcie, że wał to na dzień dobry 10% strat w mocy na kole.
"Kto drogi prostuje ten w lesie nocuje..."

Awatar użytkownika
piontek
Posty: 3660
Rejestracja: środa, 9 kwietnia 2008, 18:51
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
Województwo: B-podlaskie
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Postautor: piontek » sobota, 13 kwietnia 2013, 10:17

ivo pisze:FJR ma brzydki piec-oczy by bolały.
Pierdyknie się żeberka i będzie git.

mariuszdg pisze: wał to na dzień dobry 10% strat w mocy na kole
Uzasadnisz?
Jeśli masz uwagę do mnie, a nie do treści związanych z wątkiem - wpisz ją w "Uwagi do Piontka". Czyli tu:

http://yamahaxjrclub.pl/viewtopic.php?t=2487

Awatar użytkownika
ivo
Posty: 436
Rejestracja: niedziela, 23 maja 2010, 12:02
Model i rocznik moto.: GSX 1400
Województwo: D-dolnośląskie
Lokalizacja: Lubań

Postautor: ivo » sobota, 13 kwietnia 2013, 10:30

piontek pisze:Pierdyknie się żeberka i będzie git.
I to jest myśl. ;-)
J....ć stare baby :)

Awatar użytkownika
artur
Posty: 3905
Rejestracja: niedziela, 4 maja 2008, 14:16
Model i rocznik moto.: OXygen 49 ccm, XJR 07
Województwo: P-wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań

Postautor: artur » sobota, 13 kwietnia 2013, 15:57

Myśl znana. Zapomniałem jakie moto ale któreś ma żeberka co imituje ( oraz daje wzrokową estetykę ) olejaka. Ponadto wtryski udają gaźniki. No ale zapomniałem które. Pomysł byłby idealny do moto baltha, cezara czy ostera
P.S. wszystkie odpowiedzi są czysto teoretyczne podparte niewielką wiedzą własciciela w w/w temacie

Awatar użytkownika
korbek
Posty: 459
Rejestracja: wtorek, 21 grudnia 2010, 13:04
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2003
Województwo: S-śląskie

Postautor: korbek » sobota, 13 kwietnia 2013, 18:06

artur pisze:Ponadto wtryski udają gaźniki.


Jeśli dobrze kojarzę, to Boneville :)

Awatar użytkownika
ivo
Posty: 436
Rejestracja: niedziela, 23 maja 2010, 12:02
Model i rocznik moto.: GSX 1400
Województwo: D-dolnośląskie
Lokalizacja: Lubań

Postautor: ivo » sobota, 13 kwietnia 2013, 18:33

artur pisze:Zapomniałem jakie moto ale któreś ma żeberka co imituje ( oraz daje wzrokową estetykę ) olejaka
Tak jak wcześniej pisaliśmy-CB 1300 SC 40.Co do wtrysków,to ona ma gaźniki na pewno.O tu jest taka w sensownych pieniądzach. http://allegro.pl/show_item.php?item=3160929281 Bardzo ładny motocykl.
J....ć stare baby :)

Awatar użytkownika
farba
Posty: 2375
Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
Województwo: W-mazowieckie

Postautor: farba » niedziela, 14 kwietnia 2013, 11:15

Honda x4 ma imitacje żeberek na piecu
Intruder imitacje chromów z plastiku

Awatar użytkownika
Holender
Posty: 1586
Rejestracja: sobota, 14 maja 2011, 19:18
Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP10 2005
Województwo: K-małopolskie
Lokalizacja: Olkusz

Postautor: Holender » niedziela, 14 kwietnia 2013, 11:22

farba pisze:Intruder imitacje chromów z plastiku

Zupełnie jak w naszych XJR-kach ;-) Ale czy to znów taka wada ? Przynajmniej nic nie zardzewieje a i na masie oszczędności.
And any fool knows a dog needs a home,

A shelter from pigs on the wing.

Awatar użytkownika
ivo
Posty: 436
Rejestracja: niedziela, 23 maja 2010, 12:02
Model i rocznik moto.: GSX 1400
Województwo: D-dolnośląskie
Lokalizacja: Lubań

Postautor: ivo » niedziela, 14 kwietnia 2013, 11:50

farba pisze:Honda x4 ma imitacje żeberek na piecu
X4 i SC 40 mają te same silniki. ;-)
J....ć stare baby :)

Awatar użytkownika
hubertm
Posty: 3418
Rejestracja: wtorek, 15 lipca 2008, 17:33
Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP19
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: hubertm » wtorek, 30 kwietnia 2013, 13:40

hubertm

Awatar użytkownika
Holender
Posty: 1586
Rejestracja: sobota, 14 maja 2011, 19:18
Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP10 2005
Województwo: K-małopolskie
Lokalizacja: Olkusz

Postautor: Holender » wtorek, 30 kwietnia 2013, 19:56

Całkiem zgrabnie to zrobili, najważniejsze że nie psuje linijki motocykla.
And any fool knows a dog needs a home,

A shelter from pigs on the wing.

weles

Postautor: weles » piątek, 18 października 2013, 18:42

Miałem okazję pośmigać tym hondziakiem kilkadziesiat km. Fajnie to wygląda ,fajnie jeździ ale brakuje tego "czegoś"..Poza tym przy XJR to dosyć niewielki motocykl.Nie sądzę aby ktoś się przesiadł z XJR na CB 1100 z własnej woli :)

Awatar użytkownika
Holender
Posty: 1586
Rejestracja: sobota, 14 maja 2011, 19:18
Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP10 2005
Województwo: K-małopolskie
Lokalizacja: Olkusz

Postautor: Holender » sobota, 19 października 2013, 15:23

Veles, napisz jaka pozycja, bardziej wyprostowana niż w XJR ? Wydaje się po zdjęciach że ster ciutkę wyższy ?
And any fool knows a dog needs a home,

A shelter from pigs on the wing.

weles

Postautor: weles » sobota, 19 października 2013, 15:28

Raczej tak,bardziej wyprostowana pozycja aczkolwiek ja czułem się na tym sprzęcie jak ziemniak na żyletce :-? Dla nieco niższych osób ten sprzęt będzie w sam raz. Dla mnie jest on po prostu za mały.

Awatar użytkownika
Holender
Posty: 1586
Rejestracja: sobota, 14 maja 2011, 19:18
Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP10 2005
Województwo: K-małopolskie
Lokalizacja: Olkusz

Postautor: Holender » sobota, 19 października 2013, 15:35

Każdy musi dopasować sprzęta do siebie, bo w drugą stronę to jednak trudno ! ;-) Chociaż miałem okazję ostatnio pojeździć mniejszymi motorkami ( np.CB 500) i zupełnie nie przeszkadzały mi ich wymiary. Tyle że wielkoludem nie jestem (177 cm) :-)
And any fool knows a dog needs a home,

A shelter from pigs on the wing.

weles

Postautor: weles » sobota, 19 października 2013, 15:37

Dokładnie.Czyżbyś szukał innego sprzęta?

Awatar użytkownika
Holender
Posty: 1586
Rejestracja: sobota, 14 maja 2011, 19:18
Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP10 2005
Województwo: K-małopolskie
Lokalizacja: Olkusz

Postautor: Holender » sobota, 19 października 2013, 15:49

Nieeee, na razie o tym nie myślę :-) Po prostu kumpel zakupił CB 500 a ja mu ją doprowadziłem do domu. Przed XJR-ką zrobiłem sporo tysięcy na CB450 SC Nighthawk i pomimo niewielkiej mocy dawała radę ze mną, małżonką i nieraz bagażami. Kumpel garażował u mnie do niedawna GS 500 i też miałem okazję trochę tym polatać. Mniejsze motorki wcale nie są złe a nawet mają parę plusów jeśli chodzi o latanie na małych odległościach.
And any fool knows a dog needs a home,

A shelter from pigs on the wing.

weles

Postautor: weles » sobota, 19 października 2013, 15:59

Jak dla mnie jedynymi plusami małych sprzętów jest brak brzęku uciekających złotówek pomiędzy wizytami w CPN oraz nie obrażanie się mojej świeżo upieczonej motocyklistki -małżonki kiedy nie chcę jej pozwlić na przejażdżkę na XJR. Dosiada XJ 600 i po temacie :mrgreen:


Wróć do „Linkownia.”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości