Nowa Honda CB 1100

Zamieszczamy tu linki do ciekawych stron, pisząc w temacie czego dotyczą, a w poście krótko je opisując.
Awatar użytkownika
JAREK
Administrator
Posty: 4783
Rejestracja: niedziela, 2 grudnia 2007, 13:47
Model i rocznik moto.: XJR1300-2004
Województwo: E-łódzkie
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontaktowanie:

Postautor: JAREK » poniedziałek, 21 stycznia 2013, 14:39

Ale temat jest o Hondzie lub innych klasykach a nie żonach czy zlotach. Proszę nie bałaganić.

Awatar użytkownika
Piotr_MC_85
Posty: 1438
Rejestracja: wtorek, 13 lipca 2010, 20:15
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2009
Województwo: D-dolnośląskie
Lokalizacja: Jaźwina

Postautor: Piotr_MC_85 » wtorek, 22 stycznia 2013, 22:10

Jest jedna rzecz, którą udało się spiepszyć inżynierom i moim zdaniem nie pasuje do tego moto.
Korzenie tego detalu wywodzą się z dwóch ostatnich generacji horneta. Chodzi mi o kolektor lub kolanka jak kto woli, a konkretnie ich dolną cżęść tą pod silnikiem. Poprostu są na różnej wysokości - może niektórym się podobać - dla mnie lipa.
http://www.swiatmotocykli.pl/Motocykle/ ... 6.html?i=7

Awatar użytkownika
Holender
Posty: 1581
Rejestracja: sobota, 14 maja 2011, 19:18
Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP10 2005
Województwo: K-małopolskie
Lokalizacja: Olkusz

Postautor: Holender » wtorek, 22 stycznia 2013, 22:26

Piotrze, popieram w całej rozciągłości ! Cztery rury, kolektor, dwa tłumiki. Ewentualnie, cztery rury w cztery tłumiki, to by dopiero była klasyka ! A i jeszcze chromowane kubki zegarów by się zdały ;-)
And any fool knows a dog needs a home,
A shelter from pigs on the wing.

Awatar użytkownika
piontek
Posty: 3642
Rejestracja: środa, 9 kwietnia 2008, 18:51
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
Województwo: B-podlaskie
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Postautor: piontek » wtorek, 22 stycznia 2013, 23:45

Tak, kolanka biją po oczach szpetotą. Ale ponoć tłumaczą się, że musieli wydłużyć układ wydechowy ze względu na wymogi "eko". To rzecz do wymiany na akcesoryjny zaraz po rejestracji. Martwią mnie jeszcze dość wąskie opony. I tak nie kupię bo nie mam kasy, ale chętnie bym się przymierzył do rozmiaru. Mam nadzieję, że będzie za mała...
Jeśli masz uwagę do mnie, a nie do treści związanych z wątkiem - wpisz ją w "Uwagi do Piontka". Czyli tu:
http://yamahaxjrclub.pl/viewtopic.php?t=2487

Awatar użytkownika
ivo
Posty: 436
Rejestracja: niedziela, 23 maja 2010, 12:02
Model i rocznik moto.: GSX 1400
Województwo: D-dolnośląskie
Lokalizacja: Lubań

Postautor: ivo » piątek, 25 stycznia 2013, 08:25

CB 1100 mogła pójść bardziej w tę stronę http://www.google.pl/imgres?q=cb+400+fo ... ,s:0,i:216 ;-)
J....ć stare baby :)

Awatar użytkownika
Holender
Posty: 1581
Rejestracja: sobota, 14 maja 2011, 19:18
Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP10 2005
Województwo: K-małopolskie
Lokalizacja: Olkusz

Postautor: Holender » piątek, 25 stycznia 2013, 08:53

Ivo, zdecydowanie masz rację, teraz chyba za bardzo księgowi rządzą ;-)
And any fool knows a dog needs a home,

A shelter from pigs on the wing.

Awatar użytkownika
ivo
Posty: 436
Rejestracja: niedziela, 23 maja 2010, 12:02
Model i rocznik moto.: GSX 1400
Województwo: D-dolnośląskie
Lokalizacja: Lubań

Postautor: ivo » piątek, 25 stycznia 2013, 09:01

Jak plan Hondy wypali,to inni producenci pójdą w jej ślady.Myślę,że niedługo możemy się spodziewać klasyków z innych stajni.
J....ć stare baby :)

Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 2856
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

Postautor: Zdzislaw » piątek, 25 stycznia 2013, 10:16

ivo pisze:CB 1100 mogła pójść bardziej w tę stronę http://www.google.pl/imgres?q=cb+400+fo ... ,s:0,i:216 ;-)


za tą stronką--> http://planetjapanblog.blogspot.com/201 ... ngles.html

Ciekawa owiewka na XJRce, wie ktoś co to i ile może kosztować :?: .

Awatar użytkownika
farba
Posty: 2364
Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
Województwo: W-mazowieckie

Postautor: farba » piątek, 25 stycznia 2013, 10:26

Zdzisław poszukaj na japońskim ebay'u nigdzie więcej nie widziałem

Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 2856
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

Postautor: Zdzislaw » piątek, 25 stycznia 2013, 10:29

AAa ok, czyli cena nie zachęcające będzie ;-) .

Awatar użytkownika
farba
Posty: 2364
Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
Województwo: W-mazowieckie

Postautor: farba » piątek, 25 stycznia 2013, 11:25

Napewno wyjdzie drożej niż puig'owski papież :mrgreen:
Obawiam się że od vespy (givi) również

A teraz wpadnie yaro i..... :wsciekly:

Awatar użytkownika
mariuszdg
Posty: 3455
Rejestracja: środa, 18 marca 2009, 18:07
Model i rocznik moto.: XJR1300 '07, SPEED TRIPLE R94
Województwo: S-śląskie
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontaktowanie:

Postautor: mariuszdg » piątek, 25 stycznia 2013, 11:49

jak kupowałem swoją to chcieli mi takie coś za 800zł opindolić.
"Kto drogi prostuje ten w lesie nocuje..."

Awatar użytkownika
ivo
Posty: 436
Rejestracja: niedziela, 23 maja 2010, 12:02
Model i rocznik moto.: GSX 1400
Województwo: D-dolnośląskie
Lokalizacja: Lubań

Postautor: ivo » piątek, 25 stycznia 2013, 19:44

J....ć stare baby :)

Awatar użytkownika
JAREK
Administrator
Posty: 4783
Rejestracja: niedziela, 2 grudnia 2007, 13:47
Model i rocznik moto.: XJR1300-2004
Województwo: E-łódzkie
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontaktowanie:

Postautor: JAREK » sobota, 26 stycznia 2013, 10:05

Na razie mieścicie się w tolerancji. :-D

Awatar użytkownika
thomy
Posty: 208
Rejestracja: środa, 27 lutego 2013, 22:09
Model i rocznik moto.: XJR..brak
Województwo: S-śląskie
Lokalizacja: Katowice LGt

Postautor: thomy » niedziela, 3 marca 2013, 20:41


Awatar użytkownika
Tomek
Posty: 95
Rejestracja: wtorek, 27 listopada 2012, 18:16
Lokalizacja: Łódź

Postautor: Tomek » niedziela, 3 marca 2013, 23:10

Ładna jest z jednej strony tam gdzie komin a druga strona FILTR OLEJU musieli się postarać żeby był tak dobrze widoczny!!
Kolanka wydechów również poodsuwali żeby był lepiej widoczny
A jak ktoś o korzeń w lesie zahacz ????
XJR jest zwarta a honda taka nie

Awatar użytkownika
donCezarre
Posty: 1963
Rejestracja: wtorek, 1 stycznia 2008, 13:33
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2004
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: donCezarre » poniedziałek, 4 marca 2013, 11:07

Polecam ostatni Świat Motocykli jest wszystko w temacie
Prawdziwy mistrz wygrywa zawsze.......

Awatar użytkownika
hubertm
Posty: 3418
Rejestracja: wtorek, 15 lipca 2008, 17:33
Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP19
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: hubertm » wtorek, 5 marca 2013, 12:44

Tomek pisze:A jak ktoś o korzeń w lesie zahacz ????

po lesie się nie jeździ motocyklami ;-)
hubertm

Awatar użytkownika
piontek
Posty: 3642
Rejestracja: środa, 9 kwietnia 2008, 18:51
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
Województwo: B-podlaskie
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Postautor: piontek » wtorek, 5 marca 2013, 18:46

Poczekam aż zobaczę na żywo i stwierdzę czy rozmiar jest właściwy. I jak bardzo po oczach biją dość wąskie opony.
Jeśli masz uwagę do mnie, a nie do treści związanych z wątkiem - wpisz ją w "Uwagi do Piontka". Czyli tu:

http://yamahaxjrclub.pl/viewtopic.php?t=2487

Awatar użytkownika
mariuszdg
Posty: 3455
Rejestracja: środa, 18 marca 2009, 18:07
Model i rocznik moto.: XJR1300 '07, SPEED TRIPLE R94
Województwo: S-śląskie
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontaktowanie:

Postautor: mariuszdg » wtorek, 5 marca 2013, 20:15

Nie pamiętam jaką grubość mają te gumy, ale w końcu ktoś poszedł po rozum do głowy. Wsadzanie w motocykle na chamca grubych kapci nie ma sensu według mnie. 600 na 180 to przesada. Te gumy pełnią rolę tylko wizualną. W motocyklach "street enduro" są o wiele chudsze gumy, motocykle równie silne, można nimi podnóżki wytrzeć na winklach....

Dla takiej CB węższe kapcie to same plusy.
"Kto drogi prostuje ten w lesie nocuje..."

Awatar użytkownika
Holender
Posty: 1581
Rejestracja: sobota, 14 maja 2011, 19:18
Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP10 2005
Województwo: K-małopolskie
Lokalizacja: Olkusz

Postautor: Holender » wtorek, 5 marca 2013, 20:42

mariuszdg pisze:Dla takiej CB węższe kapcie to same plusy.


100% racji w racji ! :-)
And any fool knows a dog needs a home,

A shelter from pigs on the wing.

Awatar użytkownika
piontek
Posty: 3642
Rejestracja: środa, 9 kwietnia 2008, 18:51
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
Województwo: B-podlaskie
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Postautor: piontek » środa, 6 marca 2013, 20:23

XRzysJek pisze:Ino chodzi o wygląd. Człowiek wzrokowiec jest.

Racja! Ma być poczucie fajności.
mariuszdg pisze:Dla takiej CB węższe kapcie to same plusy.

Napiszę po raz kolejny: jakie są poważne i logicznie uzasadnione powody posiadania przez was motocykla? Zwłaszcza takiego jak macie? Ja chcę mieć 180tki i już! Chyba, że spodobają mi się 140tki...
Jeśli masz uwagę do mnie, a nie do treści związanych z wątkiem - wpisz ją w "Uwagi do Piontka". Czyli tu:

http://yamahaxjrclub.pl/viewtopic.php?t=2487

Awatar użytkownika
mariuszdg
Posty: 3455
Rejestracja: środa, 18 marca 2009, 18:07
Model i rocznik moto.: XJR1300 '07, SPEED TRIPLE R94
Województwo: S-śląskie
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontaktowanie:

Postautor: mariuszdg » środa, 6 marca 2013, 21:06

piontek pisze:Napiszę po raz kolejny: jakie są poważne i logicznie uzasadnione powody posiadania przez was motocykla? Zwłaszcza takiego jak macie?

Ja lubię jeździć, dlatego mam motor. Czemu XJR, to już pewnie wiesz.

Co do kapci, to nie wyobrażam sobie XJRki na chudszych, ale takiego Fazera 600, Horneta itp już zdecydowanie tak.
"Kto drogi prostuje ten w lesie nocuje..."

Awatar użytkownika
donCezarre
Posty: 1963
Rejestracja: wtorek, 1 stycznia 2008, 13:33
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2004
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: donCezarre » piątek, 8 marca 2013, 18:08

piontek pisze:....... Chyba, że spodobają mi się 140tki...


... co pijemy? Dzisiaj się przyłączę :)
Prawdziwy mistrz wygrywa zawsze.......

Awatar użytkownika
Piotr_MC_85
Posty: 1438
Rejestracja: wtorek, 13 lipca 2010, 20:15
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2009
Województwo: D-dolnośląskie
Lokalizacja: Jaźwina

Postautor: Piotr_MC_85 » sobota, 9 marca 2013, 09:36

mariuszdg pisze:600 na 180 to przesada.
Prowda
Choćby taka XJ 650 z początku lat '80tych, osiągi do XJRy nieporównywalnie słabsze:
72 KM, 58 nM, 4,5s/100, 230 kg z pełnym bakiem 21L - ale w porównaniu do FZ6 - daje radę w 100%. Po starcie ze świateł nawet na metr w tyle nie zostaje i to wszystko na gumach 3.25 R19 (mniej więcej 100/90 R19) przód i 120/90 R 18 tył
Dlatego jak wyżej napisane opony w CB 1100 są na miejscu.

Awatar użytkownika
Tomek
Posty: 95
Rejestracja: wtorek, 27 listopada 2012, 18:16
Lokalizacja: Łódź

Postautor: Tomek » czwartek, 14 marca 2013, 14:49

Panowie ale ten filtr!!! :zly: masakra

Awatar użytkownika
balth
Posty: 3151
Rejestracja: czwartek, 20 grudnia 2007, 13:09
Model i rocznik moto.: CB1300SA09
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: balth » piątek, 15 marca 2013, 09:21

Piotr_MC_85 pisze:
mariuszdg pisze:600 na 180 to przesada.
Prowda
Choćby taka XJ 650 z początku lat '80tych, osiągi do XJRy nieporównywalnie słabsze[..]


.... ale fun był przeogromny nawet w okolicach roku 2000. nie należy niedoceniać tych 72 kucyków. przypomnę, że w okolicach wspomnianego roku xj600 miała około 60 km.....
bye

balth

Awatar użytkownika
mariuszdg
Posty: 3455
Rejestracja: środa, 18 marca 2009, 18:07
Model i rocznik moto.: XJR1300 '07, SPEED TRIPLE R94
Województwo: S-śląskie
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontaktowanie:

Postautor: mariuszdg » piątek, 15 marca 2013, 13:34

balth pisze:
Piotr_MC_85 pisze:
mariuszdg pisze:600 na 180 to przesada.
Prowda
Choćby taka XJ 650 z początku lat '80tych, osiągi do XJRy nieporównywalnie słabsze[..]


.... ale fun był przeogromny nawet w okolicach roku 2000. nie należy niedoceniać tych 72 kucyków. przypomnę, że w okolicach wspomnianego roku xj600 miała około 60 km.....

ja już nie wierzę w "papierowe kuce". Puki się nie przejedziesz to nic nie wiesz o sprzęcie. Można się tylko czegoś spodziewać.
"Kto drogi prostuje ten w lesie nocuje..."

Awatar użytkownika
Piotr_MC_85
Posty: 1438
Rejestracja: wtorek, 13 lipca 2010, 20:15
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2009
Województwo: D-dolnośląskie
Lokalizacja: Jaźwina

Postautor: Piotr_MC_85 » piątek, 15 marca 2013, 21:44

Racja Mario, można mieć pełen opis danych, a rzeczywistość swoje.

Awatar użytkownika
thomy
Posty: 208
Rejestracja: środa, 27 lutego 2013, 22:09
Model i rocznik moto.: XJR..brak
Województwo: S-śląskie
Lokalizacja: Katowice LGt

Postautor: thomy » piątek, 15 marca 2013, 22:56

Tomek pisze:Panowie ale ten filtr!!! :zly: masakra

Tomek wg.mnie jest ok,wtapia sie w bryłe ;-) ,za to po dokładnym zlukaniu stwierdzam że ma od cebuli manetki,lusterka i podnożki :-) ,i niech mi ktoś powie po kiego dają do motongów 2 klaksony??


Wróć do „Linkownia.”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość