Opisy XJR-ek na innych stronach www.

Zamieszczamy tu linki do ciekawych stron, pisząc w temacie czego dotyczą, a w poście krótko je opisując.
Awatar użytkownika
mariuszdg
Posty: 3456
Rejestracja: środa, 18 marca 2009, 18:07
Model i rocznik moto.: XJR1300 '07, SPEED TRIPLE R94
Województwo: S-śląskie
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontaktowanie:

Opisy XJR-ek na innych stronach www.

Postautor: mariuszdg » piątek, 21 sierpnia 2015, 08:22

"Kto drogi prostuje ten w lesie nocuje..."

Awatar użytkownika
farba
Posty: 2370
Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
Województwo: W-mazowieckie

Opisy XJR-ek na innych stronach www.

Postautor: farba » piątek, 21 sierpnia 2015, 10:36

Fabryczny custom :shock: co te ludzie nie wymyślą :zdziwko:

Awatar użytkownika
cleaner
Posty: 342
Rejestracja: czwartek, 21 stycznia 2010, 12:35
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2007
Województwo: D-dolnośląskie
Lokalizacja: Wrocław

Opisy XJR-ek na innych stronach www.

Postautor: cleaner » piątek, 21 sierpnia 2015, 13:56

farba pisze:Fabryczny custom :shock: co te ludzie nie wymyślą :zdziwko:


To ścigacz.pl - nie wymagaj za dużo ;-)
I'd rather be riding my motorcycle thinking about God than sitting in church thinking about my motorcycle.

Obrazek

Bitels

Opisy XJR-ek na innych stronach www.

Postautor: Bitels » piątek, 21 sierpnia 2015, 16:23

Naprawdę nikt nie wymieni jako wady faktu, że np 14 litrowy bak daje nam zasięg rzędu 100km?? ewidentnie prasa motocyklowa jest sprzedajną dziwką -powinni pisać dla ludzi, a piszą dla dealerów.
W ten sposób już niedługo już nikt ich nie będzie czytać.
Zmiany w XJR są ewidentnie zmianami na gorsze, a tu któryś już artykuł z cyklu "nic się nie stało".

Awatar użytkownika
artur
Posty: 3891
Rejestracja: niedziela, 4 maja 2008, 14:16
Model i rocznik moto.: OXygen 49 ccm, XJR 07
Województwo: P-wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań

Re: Opisy XJR-ek na innych stronach www.

Postautor: artur » piątek, 21 sierpnia 2015, 17:48

Tzw prasę motocyklowa przestałem czytać/kupować ze 4 lata temu. Bez sensu, z powodów min. o których pisze Bitels. Wole kupić Weekend albo inne z gołymi babami.
P.S. wszystkie odpowiedzi są czysto teoretyczne podparte niewielką wiedzą własciciela w w/w temacie

Awatar użytkownika
cleaner
Posty: 342
Rejestracja: czwartek, 21 stycznia 2010, 12:35
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2007
Województwo: D-dolnośląskie
Lokalizacja: Wrocław

Opisy XJR-ek na innych stronach www.

Postautor: cleaner » niedziela, 23 sierpnia 2015, 19:33

Bitels pisze:Naprawdę nikt nie wymieni jako wady faktu, że np 14 litrowy bak daje nam zasięg rzędu 100km?? ewidentnie prasa motocyklowa jest sprzedajną dziwką -powinni pisać dla ludzi, a piszą dla dealerów.
W ten sposób już niedługo już nikt ich nie będzie czytać.
Zmiany w XJR są ewidentnie zmianami na gorsze, a tu któryś już artykuł z cyklu "nic się nie stało".


Napisali jednak: "Pod paroma względami motocykl ten jest pogorszony w stosunku do swojego poprzednika z poprzedniej generacji. Zmniejszony bak z 21 na 14 litrów, nieprzydatne do niczego lusterka czy udziwnione siodło są tego dobrymi przykładami. Nie tak jeszcze dawno customizing oznaczał ulepszanie, ale jak widać dziś ulepszaniem potrafi być także pogarszanie."

Nie chce mi się czytać czy napisali że ten bak jest z plastiku :-/
I'd rather be riding my motorcycle thinking about God than sitting in church thinking about my motorcycle.

Obrazek

Awatar użytkownika
piontek
Posty: 3655
Rejestracja: środa, 9 kwietnia 2008, 18:51
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
Województwo: B-podlaskie
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Re: Opisy XJR-ek na innych stronach www.

Postautor: piontek » niedziela, 23 sierpnia 2015, 22:23

Moi drodzy. Czasopisma ni utrzymują się z kasy jaką za nie płacisz a z zamieszonych reklam. Wyjaśniać coś jeszcze?
Nie wiem czy nadal, ale kiedyś Niemcowie mieli czasopisma konsumenckie finansowane z budżetu państwa...
Jeśli masz uwagę do mnie, a nie do treści związanych z wątkiem - wpisz ją w "Uwagi do Piontka". Czyli tu:
http://yamahaxjrclub.pl/viewtopic.php?t=2487

Bitels

Opisy XJR-ek na innych stronach www.

Postautor: Bitels » poniedziałek, 24 sierpnia 2015, 09:19

Ja to niby wiem. Ostatnio pod wieloma względami stałem się zgorzkniałym prykiem i tyle.
Dla mnie to strzał we własną stopę, napiszmy byle co, byle mieć reklamy. Reklamy przestaną spływać, jak ludzie przestaną kupować gazetę, więc ktoś piłuje gałąź na której siedzi.
Chyba, że jednak ja się mylę. Możliwe, że jest tak jak powiedział amerykański klasyk: im większa pogarda dla publiczności, tym większa oglądalność.

Awatar użytkownika
mariuszdg
Posty: 3456
Rejestracja: środa, 18 marca 2009, 18:07
Model i rocznik moto.: XJR1300 '07, SPEED TRIPLE R94
Województwo: S-śląskie
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontaktowanie:

Opisy XJR-ek na innych stronach www.

Postautor: mariuszdg » poniedziałek, 24 sierpnia 2015, 11:20

Bitels pisze:Naprawdę nikt nie wymieni jako wady faktu, że np 14 litrowy bak daje nam zasięg rzędu 100km?? ewidentnie prasa motocyklowa jest sprzedajną dziwką -powinni pisać dla ludzi, a piszą dla dealerów.
W ten sposób już niedługo już nikt ich nie będzie czytać.
Zmiany w XJR są ewidentnie zmianami na gorsze, a tu któryś już artykuł z cyklu "nic się nie stało".


Bitels, patrzysz na "nową" XJR i porównujesz ją do starej. To jest już zupełnie inny motor do innych celów. Nikt na nowej XJRce przy zdrowych zmysłach nie uda się na Nordkapp itd. Teraz to ma być modna bulwarówka, nie UJM.

XJRa nie jest gorsza, czy lepsza - jest po prostu inna.
"Kto drogi prostuje ten w lesie nocuje..."

Awatar użytkownika
Lenku
Posty: 386
Rejestracja: czwartek, 24 lipca 2014, 13:48
Model i rocznik moto.: XJR 1200 - 1994r
Województwo: G-pomorskie
Lokalizacja: Pruszcz Gdański

Opisy XJR-ek na innych stronach www.

Postautor: Lenku » poniedziałek, 24 sierpnia 2015, 12:14

mariuszdg pisze:
XJRa nie jest gorsza, czy lepsza - jest po prostu inna.


dla mnie to już nie jest XJR , takie cus to do Sopotu, monte lansino i pełny szpan w hipsterskim wydaniu lub inne lansiarskie miejsca w naszych piękych miastach. Bujną siwą brodę ala Hubcio Urbański, rurki i heja - jaki to ja jestem cool i trendy.
Tyle że moto traci duszę - zabranie jednego komina było jak kastracja i odcięcie lewego jajca, nowa xjr jak dla mnie to już stworzenie totalnego eunucha i aż prosi się o eutanazję...
Może i to się co poniektórym podoba, ale to coś to juz nie jest XJR. XJR to duży klasyczny piekny naked z symetrycznymi 2-ma wydechami a nie szpanerski ala cafe dla pseudo-hipstera.
Ne wspomne już o baku i jego pojemnosci bo to już jest czysta kpina z klientów coby coś takeigo seryjnie wypuszczać.

Żeby nie było - samoróbki mi się bardzo podobają i doceniam wysiłek osób, które we własnym zakresie XJRki przerabiają. XJR cafe to czesto spoko projekty.

to tak tyle ode mnie bom sie zdrażnił :-P

Awatar użytkownika
Maciejka
Posty: 389
Rejestracja: sobota, 17 maja 2014, 12:35
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2005
Województwo: P-wielkopolskie
Lokalizacja: Września

Re: Opisy XJR-ek na innych stronach www.

Postautor: Maciejka » poniedziałek, 24 sierpnia 2015, 13:46

Warto wspomnieć, że na żywo nowa XJRa wygląda dużo lepiej niż na zdjęciach

Awatar użytkownika
mariuszdg
Posty: 3456
Rejestracja: środa, 18 marca 2009, 18:07
Model i rocznik moto.: XJR1300 '07, SPEED TRIPLE R94
Województwo: S-śląskie
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontaktowanie:

Opisy XJR-ek na innych stronach www.

Postautor: mariuszdg » poniedziałek, 24 sierpnia 2015, 14:34

Ja tam chętnie bym sobie ciorał do pracy na Racer'rze :)
"Kto drogi prostuje ten w lesie nocuje..."

Awatar użytkownika
marecki
Posty: 169
Rejestracja: czwartek, 27 lutego 2014, 19:54
Model i rocznik moto.: RP02 2000
Województwo: G-pomorskie
Lokalizacja: Gdynia
Kontaktowanie:

Re: Opisy XJR-ek na innych stronach www.

Postautor: marecki » poniedziałek, 24 sierpnia 2015, 16:06

Maciejka pisze:Warto wspomnieć, że na żywo nowa XJRa wygląda dużo lepiej niż na zdjęciach


Imho nie aż tak dobrze, jak stara. W KMJ stoją/stały dwie obok siebie, godzinę porównywałem je,
absolutnie nic nie było dla mnie na in plus dla nowej...
Jednak, jak prawi Maryjan, to zupełnie dwa różne motocykle.
"na motorze też można nie jeździć ... i nikt się nie dowie czego mu brakuje c'nie ?"

Awatar użytkownika
Maciejka
Posty: 389
Rejestracja: sobota, 17 maja 2014, 12:35
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2005
Województwo: P-wielkopolskie
Lokalizacja: Września

Re: Opisy XJR-ek na innych stronach www.

Postautor: Maciejka » poniedziałek, 24 sierpnia 2015, 16:42

Dokładnie tak. A jak za parę lat wypuszczą xjrę z frędzlami i piórnikiem to się będziemy zachwycać modelem 2015 ;)

Awatar użytkownika
balth
Posty: 3151
Rejestracja: czwartek, 20 grudnia 2007, 13:09
Model i rocznik moto.: CB1300SA09
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

Opisy XJR-ek na innych stronach www.

Postautor: balth » poniedziałek, 24 sierpnia 2015, 19:16

Lenku pisze:[..]
Tyle że moto traci duszę - zabranie jednego komina było jak kastracja i odcięcie lewego jajca,


o dżizas, dżizas: i co straciłeś oprócz wyglądu?

nowa xjr jak dla mnie to już stworzenie totalnego eunucha i aż prosi się o eutanazję...


..bo to nie jest moto dla ciebie. dlaczego nie masz ktm? bo to nie jest moto dla ciebie. po prostu obydwa nie są w twoim kręgu zainteresowań.
a że w przypadku racera korzenie są wspólne? xjr też z czegoś powstała....fj1200 bodajże, farba?
to, że nie lubię przecinaków nie oznacza, że nowa r1 albo dukake ptyśka nie sa ładne tudzież bardzo ładne (ptysiek, zabierz rączkę z majtek ;-) ).


Może i to się co poniektórym podoba, ale to coś to juz nie jest XJR. XJR to duży klasyczny piekny naked z symetrycznymi 2-ma wydechami


no bo z jednym wydechem to ani duży, ani klasyczny ani piękny? ;-) no wybacz....

a nie szpanerski ala cafe dla pseudo-hipstera.


i tu sie akurat zgodzę, bo również nie podchodzą mi takie klimaty. ale sa ludzie, którzy za to zapłacą. nawet więcej niż za "zwykłą" cjr.

Ne wspomne już o baku i jego pojemnosci bo to już jest czysta kpina z klientów coby coś takeigo seryjnie wypuszczać.


a kosmiczne ilości amerykanów "jeżdżą" na wydumanych hadecjach ze zbiornikami po 7 litrów. da się? da się. tylko po co? hint: " celowo użyte :-)

Żeby nie było - samoróbki mi się bardzo podobają i doceniam wysiłek osób, które we własnym zakresie XJRki przerabiają. XJR cafe to czesto spoko projekty.

to tak tyle ode mnie bom sie zdrażnił :-P


..a po ch...? przecież masz "duży klasyczny piekny naked z symetrycznymi 2-ma wydechami"? :-D
bye

balth

Awatar użytkownika
balth
Posty: 3151
Rejestracja: czwartek, 20 grudnia 2007, 13:09
Model i rocznik moto.: CB1300SA09
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

Opisy XJR-ek na innych stronach www.

Postautor: balth » poniedziałek, 24 sierpnia 2015, 19:19

farba pisze:Fabryczny custom :shock: co te ludzie nie wymyślą :zdziwko:


marek, czego się czepiasz? mało to takich sprzętów? w hadecji od zawsze funkcjonowało takie określenie....
:)
bye

balth

Awatar użytkownika
farba
Posty: 2370
Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
Województwo: W-mazowieckie

Opisy XJR-ek na innych stronach www.

Postautor: farba » poniedziałek, 24 sierpnia 2015, 19:21

:rotfl:

Awatar użytkownika
balth
Posty: 3151
Rejestracja: czwartek, 20 grudnia 2007, 13:09
Model i rocznik moto.: CB1300SA09
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

Opisy XJR-ek na innych stronach www.

Postautor: balth » poniedziałek, 24 sierpnia 2015, 19:24

farba pisze::rotfl:


...indeed :mrgreen:
bye

balth

Awatar użytkownika
mariuszdg
Posty: 3456
Rejestracja: środa, 18 marca 2009, 18:07
Model i rocznik moto.: XJR1300 '07, SPEED TRIPLE R94
Województwo: S-śląskie
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontaktowanie:

Opisy XJR-ek na innych stronach www.

Postautor: mariuszdg » poniedziałek, 24 sierpnia 2015, 19:37

W XJR dużą robotę robi piec. Dla mnie w nowym, czarnym malowaniu wygląda zajebiście. Tak naprawdę to ten motocykl aż tak bardzo się nie zmienił. Prowadzić się będzie identycznie, piec ten sam, zawieszenie to samo, rama również.

Prawdą jest również to, że niewiele osób kupowało ten motocykl nowy, by był do wszystkiego (tak np, jak ja). Na dzień dzisiejszy formuła UJM się niestety wyczerpała.

Ja się cieszę, że powstała ta "nowa" XJR, szczególnie w wersji R. Gwarantuję, że gdy pierwszy raz (a wcześniej, czy później to nastąpi) pojawi się na naszym zlocie, będziemy mlaskać i podziwiać.

[img]Lenku[/img] - parę lat temu (dokładnie to 6) założyłem na tym forum wątek: "Dziś prawdziwych nakedów już nie ma..." Pamiętam, że w podobnym tonie pisałem w nim o nowej modzie na moto-mangi (akurat był to czas, gdy klasyczne konstrukcje <<okrągła lampa, zegary analogowe itd>> odchodziły z dnia na dzień). Powstał nowy Z1000, który to dla mnie był totalnie zmaszczony, bo pamiętałem od jakiego motocykla się wywodził... itd. Umberto mi wtedy napisał, "bym nie obrażał się na rzeczywistość". Dziś mogę napisać, że miał 100% racji. Żyjemy tu i teraz. Dziś ten Z1000 już nie jest taki brzydki :) Poza tym zawsze mamy wybór. Jeśli ktoś jest zdecydowany na XJR w starym wydaniu, spokojnie sobie taką znajdzie w używkach, jest ich od groma :)

Jeśli zaś dzięki temu facelifting'owi nacieszy się tym świetnym motocyklem inny odbiorca - tym lepiej.


Jeszcze jedno. Ten styl wróci. Teraz jesteśmy gdzieś w latach "retro 60".

Jeszcze drugie ;-)
Obrazek
Przeca to jest piękny motocykl. Nic tylko ją (bo XJR zawsze była kobietą) na 140-150KM i opierdalać małolatów na plastikach aż im te puste wydechy poodpadają ;-)
ps (na obrazku prawy przyciski i opcja pokaż obrazek)
"Kto drogi prostuje ten w lesie nocuje..."

Awatar użytkownika
artur
Posty: 3891
Rejestracja: niedziela, 4 maja 2008, 14:16
Model i rocznik moto.: OXygen 49 ccm, XJR 07
Województwo: P-wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań

Opisy XJR-ek na innych stronach www.

Postautor: artur » poniedziałek, 24 sierpnia 2015, 20:05

[quote="balth"xjr też z czegoś powstała....fj1200 bodajże, farba?[/quote]
Silnik pochodzi od 1100.
P.S. wszystkie odpowiedzi są czysto teoretyczne podparte niewielką wiedzą własciciela w w/w temacie

Awatar użytkownika
Lenku
Posty: 386
Rejestracja: czwartek, 24 lipca 2014, 13:48
Model i rocznik moto.: XJR 1200 - 1994r
Województwo: G-pomorskie
Lokalizacja: Pruszcz Gdański

Re: Opisy XJR-ek na innych stronach www.

Postautor: Lenku » poniedziałek, 24 sierpnia 2015, 20:47

Balth - tak jak piszesz to nie jest moto dla mnie.
I niestety XJRa z jednym kominem to też już dla mnie nie to, ale to dalej pełnoprawna XJR która niektórym podoba się bardziej z jednym kominem...

Bez urazy - po prostu lubie gaźnikowce i bardzo lubię symetryczne wydechy po obu stronach, i tylko te wersje mi się podobają. Tudzież wymieniając na młodszy model mogę wymienić tylko na ostatni gaźnikowiec i to mnie boli.
Skończyła się pewna era i XJRy poza nową wersją nie będą juz produkowane. Dlatego uważam, że ten model jest w zupełnie w innym stylu i jak dla mnie nie jest to już XJR.
Został nazwany tak samo ale jak dla mnie stracił wszystkie swoje dotychczasowe funkcje i klasyczny wygląd.
Gdyby nie była to XJR powiedziałbym że jest nawet spoko, ogólnie podobają mi się z wyglądu style cafe, R1 też mi się podoba ale pewnie podczas jednego sezonu bym się zabił :-P
Ale tak jak FJ100 i FJ1200 były to turystyki z zacięciem sportowym to mimo tego samego pieca nowy naked stał się XJR a nie udawał Fj1200 z przerobioną lampąi bez owiewek. Miał inną funkcję - miał cieszyć oko i prężyć muskuły. Teraz zrobiono kolejny całkiem ok moto w stylu cafe ale co byście nie pisali nie jest to już XJR. Chyba że jest too XJR które udaje cafe.
Z racją jest jak z *dupą każdy ma swoją :-P

pytasz co stracilem oprócz wyglądu - ano fakt, głównie wygląd typowego klasyka, co akurat dla mnie jest ważne, no może jeszcze bulgot gaźnikowca schodzącego z obrotów ;p tylko tyle i aż tyle :-P

a skończe pisząc jedno - mój i tak jest najładniejszy :-P

Awatar użytkownika
farba
Posty: 2370
Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
Województwo: W-mazowieckie

Re: Opisy XJR-ek na innych stronach www.

Postautor: farba » poniedziałek, 24 sierpnia 2015, 21:03

Lenku pisze:Ale tak jak FJ100 i FJ1200 były to turystyki z zacięciem sportowym to mimo tego samego pieca nowy naked stał się XJR a nie udawał Fj1200 z przerobioną lampąi bez owiewek. Miał inną funkcję - miał cieszyć oko i prężyć muskuły


I pewnie z tego powodu ludzie zakładają szyby i stelaże do kufrów :rotfl:

Zerknij ino jak się rozprawili z fj'tą zapakowali jej piec chłodzony wodą, zabrali łańcuch, wsadzili szybę regulowaną elektrycznie...

Awatar użytkownika
artur
Posty: 3891
Rejestracja: niedziela, 4 maja 2008, 14:16
Model i rocznik moto.: OXygen 49 ccm, XJR 07
Województwo: P-wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań

Re: Opisy XJR-ek na innych stronach www.

Postautor: artur » poniedziałek, 24 sierpnia 2015, 21:05

Lenku pisze:Balth - tak jak piszesz to nie jest moto dla mnie.
I niestety XJRa z jednym kominem to też już dla mnie nie to, ale to dalej pełnoprawna XJR która niektórym podoba się bardziej z jednym kominem...

Bez urazy - po prostu lubie gaźnikowce i bardzo lubię symetryczne wydechy po obu stronach, i tylko te wersje mi się podobają. Tudzież wymieniając na młodszy model mogę wymienić tylko na ostatni gaźnikowiec i to mnie boli.
Skończyła się pewna era i XJRy poza nową wersją nie będą juz produkowane. Dlatego uważam, że ten model jest w zupełnie w innym stylu i jak dla mnie nie jest to już XJR.
Został nazwany tak samo ale jak dla mnie stracił wszystkie swoje dotychczasowe funkcje i klasyczny wygląd.
Gdyby nie była to XJR powiedziałbym że jest nawet spoko, ogólnie podobają mi się z wyglądu style cafe, R1 też mi się podoba ale pewnie podczas jednego sezonu bym się zabił :-P
Ale tak jak FJ100 i FJ1200 były to turystyki z zacięciem sportowym to mimo tego samego pieca nowy naked stał się XJR a nie udawał Fj1200 z przerobioną lampąi bez owiewek. Miał inną funkcję - miał cieszyć oko i prężyć muskuły. Teraz zrobiono kolejny całkiem ok moto w stylu cafe ale co byście nie pisali nie jest to już XJR. Chyba że jest too XJR które udaje cafe.
Z racją jest jak z *dupą każdy ma swoją :-P

pytasz co stracilem oprócz wyglądu - ano fakt, głównie wygląd typowego klasyka, co akurat dla mnie jest ważne, no może jeszcze bulgot gaźnikowca schodzącego z obrotów ;p tylko tyle i aż tyle :-P

a skończe pisząc jedno - mój i tak jest najładniejszy :-P

No wiadomo .
Przepraszam że piszę za Baltha - Dyskusja z nim na forum w tym temacie nie ma sensu. Nie wygrasz. Owszem można pogadać przy ognisku na zlocie.
P.S. wszystkie odpowiedzi są czysto teoretyczne podparte niewielką wiedzą własciciela w w/w temacie

Awatar użytkownika
piontek
Posty: 3655
Rejestracja: środa, 9 kwietnia 2008, 18:51
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
Województwo: B-podlaskie
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Opisy XJR-ek na innych stronach www.

Postautor: piontek » poniedziałek, 24 sierpnia 2015, 21:43

mariuszdg pisze:Gwarantuję, że gdy pierwszy raz (a wcześniej, czy później to nastąpi) pojawi się na naszym zlocie, będziemy mlaskać i podziwiać.

Chyba Ty. Obejrzałem dookoła w salonie - gdy już znalazłem, bo nie wystawała zza MT09. Dosiadłem. Bida. Nie nadaje się już dla ludzi powyżej 190 cm. 180, to max.
Nie mlasnąłem i nie podziwiałem. To już, jak pisze Lenku, jest inny motocykl. Mi się nie podoba. Balthowi też, ale on dyskutuje dla przyjemności dyskutowania.

A rozczarowanie moje polega na tym, że miałem nadzieję iż kiedyś kupię sobie nową XJR z salonu. Nadzieję strzelił ch...
Jeśli masz uwagę do mnie, a nie do treści związanych z wątkiem - wpisz ją w "Uwagi do Piontka". Czyli tu:

http://yamahaxjrclub.pl/viewtopic.php?t=2487

Awatar użytkownika
balth
Posty: 3151
Rejestracja: czwartek, 20 grudnia 2007, 13:09
Model i rocznik moto.: CB1300SA09
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

Re: Opisy XJR-ek na innych stronach www.

Postautor: balth » poniedziałek, 24 sierpnia 2015, 21:48

Lenku pisze:a skończe pisząc jedno - mój i tak jest najładniejszy :-P


No pewnie. Pod warunkiem, że ma czarny silnik. LoL.

Mnie tam gaźnik nie boli: i tak go nie ogarniam. Bulgonienie rulez. :-)
.... I już jest okazja ;-)

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
bye

balth

Awatar użytkownika
balth
Posty: 3151
Rejestracja: czwartek, 20 grudnia 2007, 13:09
Model i rocznik moto.: CB1300SA09
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

Re: Opisy XJR-ek na innych stronach www.

Postautor: balth » poniedziałek, 24 sierpnia 2015, 21:51

farba pisze:
I pewnie z tego powodu ludzie zakładają szyby i stelaże do kufrów :rotfl:



.. Ooo ooo, właśnie. Rację ma farba. Się zgadzam. ;-)

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
bye

balth

Awatar użytkownika
balth
Posty: 3151
Rejestracja: czwartek, 20 grudnia 2007, 13:09
Model i rocznik moto.: CB1300SA09
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

Re: Opisy XJR-ek na innych stronach www.

Postautor: balth » poniedziałek, 24 sierpnia 2015, 21:53

artur pisze:
No wiadomo .
Przepraszam że piszę za Baltha - Dyskusja z nim na forum w tym temacie nie ma sensu. Nie wygrasz. Owszem można pogadać przy ognisku na zlocie.


Ale że co? Bo ja wypowiedzi nie rozumiem w kwestii tego przepraszania i reszty 8-)

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
bye

balth

Awatar użytkownika
balth
Posty: 3151
Rejestracja: czwartek, 20 grudnia 2007, 13:09
Model i rocznik moto.: CB1300SA09
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

Re: Opisy XJR-ek na innych stronach www.

Postautor: balth » poniedziałek, 24 sierpnia 2015, 22:00

piontek pisze:Chyba Ty. Obejrzałem dookoła w salonie - gdy już znalazłem, bo nie wystawała zza MT09. Dosiadłem. Bida. Nie nadaje się już dla ludzi powyżej 190 cm. 180, to max.


No według między innymi ścigać a, custom nie musi/powinien być wygodny ;-) LoL


Nie mlasnąłem i nie podziwiałem. To już, jak pisze Lenku, jest inny motocykl. Mi się nie podoba.


Right: to inny sprzęt ale powtórzę się : trendy jest, więc ludzie kupią... Chyba....

Balthowi też, ale on dyskutuje dla przyjemności dyskutowania.


Dla mnie jest jednak za mało praktyczny : vide ten zbiornik choćby. Choć wielkich wymagań co do praktyczności nie mam... Nadal podoba mi się mt01....:-) ale to nie "przerabiane" moto...

A rozczarowanie moje polega na tym, że miałem nadzieję iż kiedyś kupię sobie nową XJR z salonu. Nadzieję strzelił ch...


Się nie da już?

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
bye

balth

Awatar użytkownika
Lenku
Posty: 386
Rejestracja: czwartek, 24 lipca 2014, 13:48
Model i rocznik moto.: XJR 1200 - 1994r
Województwo: G-pomorskie
Lokalizacja: Pruszcz Gdański

Re: Opisy XJR-ek na innych stronach www.

Postautor: Lenku » wtorek, 25 sierpnia 2015, 07:41

balth pisze:
Się nie da już?


Da się do czasu aż się zapasy na magazynie wyczerpią a później finito. szkoda

Postaram wpasc sie na zlota chociaz na jedeno ognisko to podyskutujemy.
a silnik mam czarny :-P

Awatar użytkownika
balth
Posty: 3151
Rejestracja: czwartek, 20 grudnia 2007, 13:09
Model i rocznik moto.: CB1300SA09
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

Re: Opisy XJR-ek na innych stronach www.

Postautor: balth » wtorek, 25 sierpnia 2015, 07:43

Lenku pisze:[..]
a silnik mam czarny :-P


..no to będa z ciebie ludzie :-D
bye

balth


Wróć do „Linkownia.”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość