Podgrzewane manetki

Zamieszczamy tu opisy co dadalismy do swoich motocykli i czy jestesmy z rzeczy zadowoleni czy nie.
Awatar użytkownika
balth
Posty: 3151
Rejestracja: czwartek, 20 grudnia 2007, 13:09
Model i rocznik moto.: CB1300SA09
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: balth » czwartek, 1 kwietnia 2010, 21:09

ja nie miałem żadnej gumy tylko zawodowe tulejki nagwintowane od środka i przecięte coby się rozginały.
bye

balth

Awatar użytkownika
hubertm
Posty: 3418
Rejestracja: wtorek, 15 lipca 2008, 17:33
Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP19
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: hubertm » piątek, 2 kwietnia 2010, 08:29

no ładnie zmieniliśmy temat z podgrzewanych manetek. Chyba ze kombinujecie podgrzewane crash pady
hubertm

Awatar użytkownika
Buko
Posty: 282
Rejestracja: poniedziałek, 15 grudnia 2008, 01:18
Model i rocznik moto.: FJR 1300
Województwo: K-małopolskie
Lokalizacja: Kraków

Postautor: Buko » piątek, 2 kwietnia 2010, 13:50

Ale to jest zupełnie około manetkowy temat ;) Przecież ciężarki kierownicy blokują dostęp do manetek :P :D

Awatar użytkownika
balth
Posty: 3151
Rejestracja: czwartek, 20 grudnia 2007, 13:09
Model i rocznik moto.: CB1300SA09
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: balth » piątek, 2 kwietnia 2010, 15:17

oxfordy banglają. ale widoczność kontrolek jest znikoma imho. cuś będę myślał w temacie.
bye

balth

Awatar użytkownika
mariuszdg
Posty: 3456
Rejestracja: środa, 18 marca 2009, 18:07
Model i rocznik moto.: XJR1300 '07, SPEED TRIPLE R94
Województwo: S-śląskie
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontaktowanie:

Postautor: mariuszdg » piątek, 2 kwietnia 2010, 16:13

U mnie też w dzień słabo widać, ale ja to zostawiam. Sprzężenie zwrotne będzie od mych łap, nie od lampek. Pod kanapą mam wyłącznik tego gówna, tobie też tak radzę, bo inaczej może Ci przez "przypadek" jakiś mózg odpalić, i aqu szybko wsyśnie.
"Kto drogi prostuje ten w lesie nocuje..."

Awatar użytkownika
hubertm
Posty: 3418
Rejestracja: wtorek, 15 lipca 2008, 17:33
Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP19
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: hubertm » piątek, 2 kwietnia 2010, 19:04

u mnie jest tak że dopóki klucza nie przekręce to możesz zapomniec, że ktoś niepowołany je uruchomi :-)
hubertm

Awatar użytkownika
mariuszdg
Posty: 3456
Rejestracja: środa, 18 marca 2009, 18:07
Model i rocznik moto.: XJR1300 '07, SPEED TRIPLE R94
Województwo: S-śląskie
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontaktowanie:

Postautor: mariuszdg » piątek, 2 kwietnia 2010, 22:57

Masz Huberto pod stacyjkę podpięte albo pod zapłon. I bardzo dobrze ;)
"Kto drogi prostuje ten w lesie nocuje..."

Awatar użytkownika
donCezarre
Posty: 1976
Rejestracja: wtorek, 1 stycznia 2008, 13:33
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2004
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: donCezarre » piątek, 2 kwietnia 2010, 23:19

no pod stacje to działa
tez mam tak
Prawdziwy mistrz wygrywa zawsze.......

Awatar użytkownika
hubertm
Posty: 3418
Rejestracja: wtorek, 15 lipca 2008, 17:33
Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP19
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: hubertm » sobota, 3 kwietnia 2010, 15:30

pod stację mam. Tak samo bedzie gniazdo zapalniczki
hubertm

Awatar użytkownika
balth
Posty: 3151
Rejestracja: czwartek, 20 grudnia 2007, 13:09
Model i rocznik moto.: CB1300SA09
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: balth » sobota, 3 kwietnia 2010, 22:08

właśnie: jeszcze gniazdo zapalniczki...zapomniało mi się..... :-\
bye

balth

Awatar użytkownika
hubertm
Posty: 3418
Rejestracja: wtorek, 15 lipca 2008, 17:33
Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP19
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: hubertm » niedziela, 4 kwietnia 2010, 00:49

ja będe miał juz w piątek na moto :-)
hubertm

Awatar użytkownika
mariuszdg
Posty: 3456
Rejestracja: środa, 18 marca 2009, 18:07
Model i rocznik moto.: XJR1300 '07, SPEED TRIPLE R94
Województwo: S-śląskie
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontaktowanie:

Postautor: mariuszdg » niedziela, 4 kwietnia 2010, 05:33

hubertm pisze:pod stację mam. Tak samo bedzie gniazdo zapalniczki

Hubercik, tylko uważaj by tego na jednym bezpieczniku wszystkiego nie montować. Jeśli zapalniczka będzie służyć tylko jako ładowarka tel/gps to się nie przejmuj ale jeśli czasami miała spełniać swoją rolę (grzać zapalniczkę) to już bym uważał. Ja zrobiłem ten wyłącznik pod siodłem do zapalniczki oraz manetek i jest ok. Tylko olejarkę wpiąłem do instalacji motocykla. Może czasami mało poręczne będzie, ale dla mnie jest ok.

[ Dodano: 2010-04-04, 06:34 ]
balth pisze:właśnie: jeszcze gniazdo zapalniczki...zapomniało mi się..... :-\

To nie masz fabrycznej ;)?
"Kto drogi prostuje ten w lesie nocuje..."

Awatar użytkownika
hubertm
Posty: 3418
Rejestracja: wtorek, 15 lipca 2008, 17:33
Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP19
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: hubertm » niedziela, 4 kwietnia 2010, 11:19

pod jednym nie będzie. bezpiecznik bedzie oddzielnie a i tak gniazdko będzie służyc jedynie jako dawca prądu tel/gps :-)
hubertm

Awatar użytkownika
JAREK
Administrator
Posty: 4802
Rejestracja: niedziela, 2 grudnia 2007, 13:47
Model i rocznik moto.: XJR1300-2004
Województwo: E-łódzkie
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontaktowanie:

Postautor: JAREK » środa, 1 września 2010, 06:54

PawelR, jak rozwiązujesz kwestię nakładki-tempomat? Zdejmujesz tempomat? Ja dziś do pracy sobie założyłem nakładki i da radę z tempomatem jechać i nakładką. Mam wprawdzie wtedy wrażenie, że lewa grzeje mocniej, ale w sumie grzeją obie.

Awatar użytkownika
piontek
Posty: 3655
Rejestracja: środa, 9 kwietnia 2008, 18:51
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
Województwo: B-podlaskie
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Postautor: piontek » niedziela, 12 września 2010, 10:02

Po długich i treściwych rozmowach na temat skuteczności grzania dłoni przez manetki leżące na półce, pomiędzy motooilerem a szybą a nad błotnikiem z osłoną łańcucha... postanowiłem je założyć! :]
I założyłem podpinając bezpośrednio pod akumulator. Wpiąłem, za przykładem Mariuszka, przekaźnik sterowany z tylnego światła pozycyjnego. Tak mi było wygodniej a nie chciałem grzebać się w ważniejszych kablach.
Działa i jest fajnie. Teraz czas na błotnik... :)
Jeśli masz uwagę do mnie, a nie do treści związanych z wątkiem - wpisz ją w "Uwagi do Piontka". Czyli tu:
http://yamahaxjrclub.pl/viewtopic.php?t=2487

Awatar użytkownika
donCezarre
Posty: 1976
Rejestracja: wtorek, 1 stycznia 2008, 13:33
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2004
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: donCezarre » niedziela, 12 września 2010, 17:46

gratuluję wytrwałości 8-)
Prawdziwy mistrz wygrywa zawsze.......

Awatar użytkownika
artur
Posty: 3891
Rejestracja: niedziela, 4 maja 2008, 14:16
Model i rocznik moto.: OXygen 49 ccm, XJR 07
Województwo: P-wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań

Postautor: artur » niedziela, 12 września 2010, 18:27

piontek pisze:Po długich i treściwych rozmowach na temat skuteczności grzania dłoni przez manetki leżące na półce, pomiędzy motooilerem a szybą a nad błotnikiem z osłoną łańcucha... postanowiłem je założyć! :]
Działa i jest fajnie. Teraz czas na błotnik... :)

piontek - starzejesz się ;-)
P.S. wszystkie odpowiedzi są czysto teoretyczne podparte niewielką wiedzą własciciela w w/w temacie

Awatar użytkownika
piontek
Posty: 3655
Rejestracja: środa, 9 kwietnia 2008, 18:51
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
Województwo: B-podlaskie
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Postautor: piontek » niedziela, 12 września 2010, 22:34

artur pisze:piontek - starzejesz się ;-)
Tak :)
A poza tym to mi się trochę nudzi, a małżonka marudzi jak siedzę w domu przy komputerze...
Jeśli masz uwagę do mnie, a nie do treści związanych z wątkiem - wpisz ją w "Uwagi do Piontka". Czyli tu:

http://yamahaxjrclub.pl/viewtopic.php?t=2487

Awatar użytkownika
hubertm
Posty: 3418
Rejestracja: wtorek, 15 lipca 2008, 17:33
Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP19
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: hubertm » poniedziałek, 13 września 2010, 08:17

piontek pisze:jak siedzę w domu przy komputerze...

to idź z komputerem do piwnicy ;-)
hubertm

Awatar użytkownika
balth
Posty: 3151
Rejestracja: czwartek, 20 grudnia 2007, 13:09
Model i rocznik moto.: CB1300SA09
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: balth » poniedziałek, 13 września 2010, 10:48

ja już rozwiązałem temat w ten sposób.....
bye

balth

Awatar użytkownika
hubertm
Posty: 3418
Rejestracja: wtorek, 15 lipca 2008, 17:33
Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP19
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: hubertm » poniedziałek, 13 września 2010, 11:23

o widzisz ? bierz przykład z Łomianczowianki :mrgreen:
hubertm

Awatar użytkownika
mariuszdg
Posty: 3456
Rejestracja: środa, 18 marca 2009, 18:07
Model i rocznik moto.: XJR1300 '07, SPEED TRIPLE R94
Województwo: S-śląskie
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontaktowanie:

Postautor: mariuszdg » poniedziałek, 13 września 2010, 13:34

piontek pisze: Wpiąłem, za przykładem Mariuszka, przekaźnik sterowany z tylnego światła pozycyjnego. Tak mi było wygodniej a nie chciałem grzebać się w ważniejszych kablach.
Działa i jest fajnie. Teraz czas na błotnik... :)

To gratuluje, masz więc full profi.
"Kto drogi prostuje ten w lesie nocuje..."

Awatar użytkownika
piontek
Posty: 3655
Rejestracja: środa, 9 kwietnia 2008, 18:51
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
Województwo: B-podlaskie
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Postautor: piontek » poniedziałek, 13 września 2010, 15:06

Serdeczne podziękowania GrupieWsparciaDlaLeniwych ;)
Jeśli masz uwagę do mnie, a nie do treści związanych z wątkiem - wpisz ją w "Uwagi do Piontka". Czyli tu:

http://yamahaxjrclub.pl/viewtopic.php?t=2487

Awatar użytkownika
JAREK
Administrator
Posty: 4802
Rejestracja: niedziela, 2 grudnia 2007, 13:47
Model i rocznik moto.: XJR1300-2004
Województwo: E-łódzkie
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontaktowanie:

Postautor: JAREK » środa, 13 października 2010, 21:41

... a wracając do tematu, to oprócz Oxforda ktoś testował insze?

Awatar użytkownika
JAREK
Administrator
Posty: 4802
Rejestracja: niedziela, 2 grudnia 2007, 13:47
Model i rocznik moto.: XJR1300-2004
Województwo: E-łódzkie
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontaktowanie:

Postautor: JAREK » poniedziałek, 18 października 2010, 09:53

Ostatnio wyczytałem, że Yamaha robi jesienną obniżkę 15% na grzane manetki.
Napisałem do nich i owszem, mają. Tylko jest jedno ale: cena - już po odliczeniu rabatu kosztują ... :shock: 1181 zł. :shock:

Zatem zanabędę pewnie Oxforda.

Solar

Postautor: Solar » poniedziałek, 18 października 2010, 12:49

Jarek przejrzy oferte jebaja ceny nowych zaczynaja sie od 25f,ja osobiscie mam oxfordy na pokretle w xjr i na przyciski w quadzie i chyba pokretlo jest wygodniejsze tyle ze juz ich chyba nie produkuja. http://motors-parts.shop.ebay.co.uk/Mot ... p=10&_sc=1 http://motors-parts.shop.ebay.co.uk/Mot ... 3cb1ba7733

Awatar użytkownika
JAREK
Administrator
Posty: 4802
Rejestracja: niedziela, 2 grudnia 2007, 13:47
Model i rocznik moto.: XJR1300-2004
Województwo: E-łódzkie
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontaktowanie:

Postautor: JAREK » środa, 20 października 2010, 16:33

Tak tylko są to licytacje więc na tych 25 raczej się nie skończy plus jakieś 8-10 funciaków za przesyłkę i już cena nie jest tak atrakcyjna.


Awatar użytkownika
JAREK
Administrator
Posty: 4802
Rejestracja: niedziela, 2 grudnia 2007, 13:47
Model i rocznik moto.: XJR1300-2004
Województwo: E-łódzkie
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontaktowanie:

Postautor: JAREK » piątek, 22 października 2010, 16:01

Już nabyłem Oxfordy. Mam plan jeszcze tej jesieni z nimi się przejechać choć widzę, że kabli znacznie więcej niż przy nakłądkach, plus jeszcze ten dodatkowy sterownik (czarne cóś rozmiarami zbliżone do panelu sterującego temperaturą), który gdzieś muszę upchnąć.

Awatar użytkownika
hubertm
Posty: 3418
Rejestracja: wtorek, 15 lipca 2008, 17:33
Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP19
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: hubertm » piątek, 22 października 2010, 16:23

no to przygotuj się na to, ze prędzej czy później pieprznie sterownik. To jest chyba wada Oxfordów. Mój padł po 2 miesiacach użytkowania. Oczywiście możliwosc wymiany na gwarancji
hubertm


Wróć do „Dodatki do motocykli.”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość