Crash-pady.

Zamieszczamy tu opisy co dadalismy do swoich motocykli i czy jestesmy z rzeczy zadowoleni czy nie.
Awatar użytkownika
Mario12
Posty: 138
Rejestracja: sobota, 19 września 2009, 13:03
Model i rocznik moto.: XJR1200 1998
Województwo: O-opolskie
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Postautor: Mario12 » poniedziałek, 4 lipca 2011, 11:24

No niestety nie pasują... W womet'owskich crash padach wszystko skręca się śrubą na klucz imbusowy więc nie jest potrzebny duży otwór... przy tych moich crash padach szpilka jest dłuższa i skręca się wszystko nakrętkami więc trzeba było zrobić większy otwór żeby zmieścił się klucz nasadowy. No i u mnie element z tarnamidu nie ma fi 48 tylko 60. Aha i dla pewności że wszystko będzie ładnie pasowało przedłużyłem części aluminiowe (u mnie z brązu) o 1 cm.

Tak więc wymiary podane przez Piotr_MC_85, poddałem lekkiemu tuningowi :D
XJR 1200SP '98r. Christian Sarron edition
GS 500 '98r.

Motocykl jest jak wódka - poniżej pół litra nie opłaca się kupować

Awatar użytkownika
Piotr_MC_85
Posty: 1438
Rejestracja: wtorek, 13 lipca 2010, 20:15
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2009
Województwo: D-dolnośląskie
Lokalizacja: Jaźwina

Postautor: Piotr_MC_85 » poniedziałek, 4 lipca 2011, 15:49

No przeca na rysunku napisałem co potrzebne długa szpilka mocuje el. aluminiowe, a dwie śruby M10 X 40 mm mocują elementy z tworzywa do nab aluminiowych.

Awatar użytkownika
Mario12
Posty: 138
Rejestracja: sobota, 19 września 2009, 13:03
Model i rocznik moto.: XJR1200 1998
Województwo: O-opolskie
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Postautor: Mario12 » poniedziałek, 4 lipca 2011, 16:47

Wiem wiem tylko ja stwierdziłem że nie będę gwintował otworów tylko po prostu przepuszczę przez nie szpilkę i skręcę nakrętka wszystko. Zrobiłem sobie taka wersję łatwiejszą w produkcji :D
XJR 1200SP '98r. Christian Sarron edition

GS 500 '98r.



Motocykl jest jak wódka - poniżej pół litra nie opłaca się kupować

Awatar użytkownika
JAREK
Administrator
Posty: 4782
Rejestracja: niedziela, 2 grudnia 2007, 13:47
Model i rocznik moto.: XJR1300-2004
Województwo: E-łódzkie
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontaktowanie:

Postautor: JAREK » poniedziałek, 4 lipca 2011, 18:36

Wmot-tech ma mocowane tak jak te LSL, czyli nie na szpili tylko na jednej ze śrub mocowania silnika.
Tylko te 240 zyli, ło matko... chociaż LSL też chyba dobrze ponad 200 zł kosztowały.

Awatar użytkownika
Mario12
Posty: 138
Rejestracja: sobota, 19 września 2009, 13:03
Model i rocznik moto.: XJR1200 1998
Województwo: O-opolskie
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Postautor: Mario12 » poniedziałek, 4 lipca 2011, 19:05

Jarku womet-tech'y montuje się na szpilce... w piątej zakładce Piotrek pokazał zdjęcia całego zestawu womet-tech...
XJR 1200SP '98r. Christian Sarron edition

GS 500 '98r.



Motocykl jest jak wódka - poniżej pół litra nie opłaca się kupować

Awatar użytkownika
JAREK
Administrator
Posty: 4782
Rejestracja: niedziela, 2 grudnia 2007, 13:47
Model i rocznik moto.: XJR1300-2004
Województwo: E-łódzkie
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontaktowanie:

Postautor: JAREK » poniedziałek, 4 lipca 2011, 20:03

A rzeczywiście, źle spojrzałem. Oddaję honor.
Wrócę jednak do mojego pytania, na które nie padła odpowiedź: cóż w tych trzech butelkach miałoby być za crash-pady?

Acha: i jeszcze jedno pytanie bo nie wiem czy dobrze pokumałem. W crash-padach Womet-techu na szpilę nakręca się te aluminiowe elementy, w których to jest jeszcze na tyle miejsca, żeby wkręcić w nie imbusy mocujące elementy z tworzywa?
U ciebie natomiast wszystko nakręca się i skręca na jedną szpilę?

Awatar użytkownika
Mario12
Posty: 138
Rejestracja: sobota, 19 września 2009, 13:03
Model i rocznik moto.: XJR1200 1998
Województwo: O-opolskie
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Postautor: Mario12 » poniedziałek, 4 lipca 2011, 22:46

A więc w butelce oczywiście ognista, czysta, przeźroczysta :D Dlatego trzy że ja bym się czegoś napił, tokarz i pośrednik pomiędzy mną a tokarzem :D

Co to szpilek to rzeczywiście w wometach jest tak jak napisałeś. U mnie się ich nie skręca tylko po prostu na wystającą szpilkę nakłada elementy i dokręca się wszystko nakrętką.
XJR 1200SP '98r. Christian Sarron edition

GS 500 '98r.



Motocykl jest jak wódka - poniżej pół litra nie opłaca się kupować

Awatar użytkownika
Piotr_MC_85
Posty: 1438
Rejestracja: wtorek, 13 lipca 2010, 20:15
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2009
Województwo: D-dolnośląskie
Lokalizacja: Jaźwina

Postautor: Piotr_MC_85 » wtorek, 5 lipca 2011, 10:33

JAREK pisze:A rzeczywiście, źle spojrzałem. Oddaję honor.

Nic się nie stało, sprzedający na aukcjach różnych modeli wrzucają jedno zdjęcie, przykładowe dlatego jest to mylące.
Jak ja kupowałem to stały po 200 + 20zł zaślepki w opcji - ja ich nie nabywałem. Tyle samo stały na alledrogo, ja nabyłem na bajzlu.

Awatar użytkownika
piontek
Posty: 3641
Rejestracja: środa, 9 kwietnia 2008, 18:51
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
Województwo: B-podlaskie
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Postautor: piontek » wtorek, 5 lipca 2011, 21:23

JAREK pisze:
Mario12 pisze:3 flaszki (pełne )
... a cóż miałyby zawierać te flaszki?

Acha; rozumiem, że zaślepki crash-padów z womet-tech pasują do tych twojej produkcji?
Bój się Boga! Gdzieś Ty się wychował!? W tym kraju pojęcie "flaszka" jest jasno sprecyzowane i jednoznaczne jak mało co! Przecież to przez wiele lat była najważniejsza waluta...
Jeśli masz uwagę do mnie, a nie do treści związanych z wątkiem - wpisz ją w "Uwagi do Piontka". Czyli tu:
http://yamahaxjrclub.pl/viewtopic.php?t=2487

Awatar użytkownika
korbek
Posty: 452
Rejestracja: wtorek, 21 grudnia 2010, 13:04
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2003
Województwo: E-łódzkie

Postautor: korbek » środa, 6 lipca 2011, 09:36

Czyli dobrze zrozumiałem na początku. A już myślałem, że tylko jedno chodzi mi po głowie.. :mrgreen:

Awatar użytkownika
JAREK
Administrator
Posty: 4782
Rejestracja: niedziela, 2 grudnia 2007, 13:47
Model i rocznik moto.: XJR1300-2004
Województwo: E-łódzkie
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontaktowanie:

Postautor: JAREK » czwartek, 20 października 2011, 18:28

A ja sobie wlaśnie Womet-Tech zainstalowalem.

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Awatar użytkownika
Piotr_MC_85
Posty: 1438
Rejestracja: wtorek, 13 lipca 2010, 20:15
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2009
Województwo: D-dolnośląskie
Lokalizacja: Jaźwina

Postautor: Piotr_MC_85 » czwartek, 20 października 2011, 21:41

A ja sobie wlaśnie Womet-Tech zainstalowalem.

Za zaślepki dopłacałes? Ode mnie i od mario12 wołali 20 zyli, na stronie aukcji też chyba to było napisane.

Awatar użytkownika
JAREK
Administrator
Posty: 4782
Rejestracja: niedziela, 2 grudnia 2007, 13:47
Model i rocznik moto.: XJR1300-2004
Województwo: E-łódzkie
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontaktowanie:

Postautor: JAREK » piątek, 21 października 2011, 07:21

Dopłacałem. :-/ Gdyby ktoś potrzebował to mam oryginalną szpilę spod silniora do sprzedania, tą co to przechodzi w poprzek silnika.

Awatar użytkownika
Łoker
Posty: 76
Rejestracja: piątek, 7 października 2011, 12:27
Model i rocznik moto.: XJR 1200 1997
Województwo: L-lubelskie
Lokalizacja: Włodawa

Postautor: Łoker » wtorek, 10 stycznia 2012, 19:04

Panowie pomocy małej potrzebuje. Zakupiłem crach pady Womet-tech identyczne jak na zdjęciach Piotr_MC_85. Wszystko fajnie tylko nie mam w komplecie tej szpilki co to się na niej je zamontować powinno :-( I co teraz? :kwasny: Podpowiedzcie gdzie mogę to dostać, ewentualnie może ktoś z Was miałby możliwość mi to dorobić (oczywiście zapłacę) Będę bardzo wdzięczny za pomoc.

Awatar użytkownika
balth
Posty: 3151
Rejestracja: czwartek, 20 grudnia 2007, 13:09
Model i rocznik moto.: CB1300SA09
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: balth » wtorek, 10 stycznia 2012, 19:18

a masz gabaryty tego i materiał?
bye

balth

Awatar użytkownika
Piotr_MC_85
Posty: 1438
Rejestracja: wtorek, 13 lipca 2010, 20:15
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2009
Województwo: D-dolnośląskie
Lokalizacja: Jaźwina

Postautor: Piotr_MC_85 » środa, 11 stycznia 2012, 09:29

Parametry szpilki masz podane w moim opisie do własnego wykonania crash padów. Popytaj znajomych o dobrego tokarza i dorób sobie w swojej okolicy - po co masz za przesyłkę bulić.
O kontakt do tokarza możesz popytać np. w warsztatach motocyklowych lub samochodowych.

Awatar użytkownika
Łoker
Posty: 76
Rejestracja: piątek, 7 października 2011, 12:27
Model i rocznik moto.: XJR 1200 1997
Województwo: L-lubelskie
Lokalizacja: Włodawa

Postautor: Łoker » środa, 11 stycznia 2012, 14:06

I właściwie wszystko jasne :-D Troche się przewrażliwiłem i o tym nie pomyślałem :oops: Dzięki bardzo za wskazówki. pozdro

Awatar użytkownika
JAREK
Administrator
Posty: 4782
Rejestracja: niedziela, 2 grudnia 2007, 13:47
Model i rocznik moto.: XJR1300-2004
Województwo: E-łódzkie
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontaktowanie:

Postautor: JAREK » środa, 11 stycznia 2012, 14:36

A gdzie kupowałeś? W Womet-Techu jak i na allegro sprzedają razem ze szpilą. Wiem bo sam kupiłem na allegro.

Awatar użytkownika
Łoker
Posty: 76
Rejestracja: piątek, 7 października 2011, 12:27
Model i rocznik moto.: XJR 1200 1997
Województwo: L-lubelskie
Lokalizacja: Włodawa

Postautor: Łoker » środa, 11 stycznia 2012, 15:35

No właśnie kupiłem okazjonalnie od człenia co ciuchci sie pozbył, za stówkę mniej niż na allegro, tylko za cholere nie mógł odnaleść tej szpilki. I tak wziąłem licząc że coś wykombinuję - i teraz właśnie kombinuję :mrgreen:

Awatar użytkownika
JAREK
Administrator
Posty: 4782
Rejestracja: niedziela, 2 grudnia 2007, 13:47
Model i rocznik moto.: XJR1300-2004
Województwo: E-łódzkie
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontaktowanie:

Postautor: JAREK » środa, 11 stycznia 2012, 18:33

Pewnie szpilkę zostawił przy moto...
Ja mam oryginalną w szafie, ale ona do tych crash-padów nie pasuje.

Janek1200

Postautor: Janek1200 » środa, 8 lutego 2012, 14:32


Awatar użytkownika
Piotr_MC_85
Posty: 1438
Rejestracja: wtorek, 13 lipca 2010, 20:15
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2009
Województwo: D-dolnośląskie
Lokalizacja: Jaźwina

Postautor: Piotr_MC_85 » piątek, 10 lutego 2012, 09:09

Bardzo podobne do Womet tech-ów

Awatar użytkownika
KubaXJR
Posty: 43
Rejestracja: czwartek, 22 stycznia 2015, 20:56
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
Województwo: K-małopolskie

Postautor: KubaXJR » poniedziałek, 12 marca 2012, 09:49

Cos o womet-tech'u moge ja powiedziec z autopsjii, sprawdziły się, aczkolwiek gwint na szpilce musiałem igiełkowym pilnikiem później poprawiac, bo zrobiły harmonijkę i sama wymiana plastiku nie pomogła, musiałem zamawiac z tym ich trzymadłem :-P

PS nie wiecie gdzie dorobic taką nową szpilkę ? boje sie wkrecic zaje** mocno crashpady, ze znowu gwint strzeli w nich... Wolałbym kupic dłuższa szpilkę, silnik skrecic śrubami a na to dopiero CP

Za ładny opis na stronę, dostałem -30% rabatu na zestaw naprawczy ;-)
http://womet-tech.com/cms.php?id_cms=6
Obrazek

Awatar użytkownika
smukły
Posty: 85
Rejestracja: czwartek, 10 października 2013, 15:41
Model i rocznik moto.: XJR 1200 '95
Województwo: O-opolskie
Lokalizacja: opolskie

Postautor: smukły » czwartek, 24 października 2013, 19:53

Czesc. Dzis otrzymalem crash pady womet tech i zastanawia mnie srednica szpilki 10mm - w oryginalnej jest 15mm ? Kolejna rzecz to : czy uzywaliscie kleju do srub tak jak zalecaja i ile daliscie Nm przy dokrecaniu - bo obawiam sie ze zalecane przy oryginalnej szpilce 64 Nm moga byc wartoscia przesadzona :-?

Dzieki wszystkim za sugestie

Awatar użytkownika
Zdzislaw
Posty: 2855
Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Janikowo
Kontaktowanie:

Postautor: Zdzislaw » czwartek, 24 października 2013, 20:45


Awatar użytkownika
JAREK
Administrator
Posty: 4782
Rejestracja: niedziela, 2 grudnia 2007, 13:47
Model i rocznik moto.: XJR1300-2004
Województwo: E-łódzkie
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontaktowanie:

Postautor: JAREK » czwartek, 24 października 2013, 20:48

Jakiego kleju? Ja mam Womet-Techu i żadnego kleju nie używałem.

Awatar użytkownika
Robert Urbaniak
Posty: 35
Rejestracja: czwartek, 7 kwietnia 2011, 06:35
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2007
Województwo: E-łódzkie
Lokalizacja: Łódź

Postautor: Robert Urbaniak » czwartek, 24 października 2013, 21:49

Ja też mam te same i bez kleju...

Awatar użytkownika
smukły
Posty: 85
Rejestracja: czwartek, 10 października 2013, 15:41
Model i rocznik moto.: XJR 1200 '95
Województwo: O-opolskie
Lokalizacja: opolskie

Postautor: smukły » piątek, 25 października 2013, 08:39

Widać chłopaki z womet techu modyfikuja sposób montażu - w tej która otrzymałem zalecają użycie kleju loctite243 - ponadto u dołu jest informacja o zaślepkach które dołączają od 2013 roku.

Jak z ta szpilka u Was- ile ma mm ?

Awatar użytkownika
Holender
Posty: 1579
Rejestracja: sobota, 14 maja 2011, 19:18
Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP10 2005
Województwo: K-małopolskie
Lokalizacja: Olkusz

Postautor: Holender » piątek, 25 października 2013, 08:56

Wg. mnie zalecenie użycia kleju w tym przypadku to typowy dupochron. Dobrze dokręcić i śmigać !
And any fool knows a dog needs a home,
A shelter from pigs on the wing.

Awatar użytkownika
JAREK
Administrator
Posty: 4782
Rejestracja: niedziela, 2 grudnia 2007, 13:47
Model i rocznik moto.: XJR1300-2004
Województwo: E-łódzkie
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontaktowanie:

Postautor: JAREK » piątek, 25 października 2013, 09:07

Musiałbym zmierzyć, ale wydawało mi się, że są takie same.


Wróć do „Dodatki do motocykli.”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość