Crash-pady.

Zamieszczamy tu opisy co dadalismy do swoich motocykli i czy jestesmy z rzeczy zadowoleni czy nie.
Awatar użytkownika
Piotr_MC_85
Posty: 1441
Rejestracja: wtorek, 13 lipca 2010, 20:15
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2009
Województwo: D-dolnośląskie
Lokalizacja: Jaźwina

Postautor: Piotr_MC_85 » piątek, 11 lutego 2011, 19:27

Też zabieram się do kupna wometów.
balth pisze:gość z allegro zapomnieł napisać, że potrzebujesz do nich jeszcze mocowania.

A przypadkiem nie zastępuje się jednej śruby od mocowania, tą na której jest crashpad?

Awatar użytkownika
balth
Posty: 3148
Rejestracja: czwartek, 20 grudnia 2007, 13:09
Model i rocznik moto.: CB1300SA09
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: balth » piątek, 11 lutego 2011, 19:29

nie rozumiem. że niby zamiast mocowania wkręcamy crashpad?
bye

balth

Awatar użytkownika
Piotr_MC_85
Posty: 1441
Rejestracja: wtorek, 13 lipca 2010, 20:15
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2009
Województwo: D-dolnośląskie
Lokalizacja: Jaźwina

Postautor: Piotr_MC_85 » piątek, 11 lutego 2011, 19:54

Nie, jedną z oryginalnych śrub od mocowania silnika wykręcamy, wkęcamy tą od crasha i nakręcamy crasha na nią, czyli na swoje miejsce.

Awatar użytkownika
JAREK
Administrator
Posty: 4768
Rejestracja: niedziela, 2 grudnia 2007, 13:47
Model i rocznik moto.: XJR1300-2004
Województwo: E-łódzkie
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontaktowanie:

Postautor: JAREK » piątek, 11 lutego 2011, 20:43

Dokładnie. Tak są mocowane LSL, które ja posiadam.

Awatar użytkownika
Mario12
Posty: 138
Rejestracja: sobota, 19 września 2009, 13:03
Model i rocznik moto.: XJR1200 1998
Województwo: O-opolskie
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Postautor: Mario12 » sobota, 12 lutego 2011, 18:02

Piotr_MC_85, masz racje...też się przymierzam do womet'ów i nawet na ich stronie www są zdjęcia XJR i tam wygląda na to że crash pad jest mocowany za pomocą jednej śruby...
XJR 1200SP '98r. Christian Sarron edition
GS 500 '98r.

Motocykl jest jak wódka - poniżej pół litra nie opłaca się kupować

Awatar użytkownika
Piotr_MC_85
Posty: 1441
Rejestracja: wtorek, 13 lipca 2010, 20:15
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2009
Województwo: D-dolnośląskie
Lokalizacja: Jaźwina

Postautor: Piotr_MC_85 » sobota, 12 lutego 2011, 18:11

W grudniu byłem we wrocku przy okazji chciałem nabyć ale nie mieli na stanie, umówię się z nimi teraz na odbiór na najbliższym bajzlu.

MarcinJ

Postautor: MarcinJ » sobota, 12 lutego 2011, 18:44

Ja je będę w poniedziałek zamawiał jak coś mogę zrobić fotki jak ktoś by był zainteresowany.

Awatar użytkownika
Piotr_MC_85
Posty: 1441
Rejestracja: wtorek, 13 lipca 2010, 20:15
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2009
Województwo: D-dolnośląskie
Lokalizacja: Jaźwina

Postautor: Piotr_MC_85 » niedziela, 20 lutego 2011, 16:16

Womety zakupione, dzisiaj. Mocownie jest inne niż opisywane przeze mnie wyżej. Wygląda to tak:

-Odkręcamy nakrętki mocujące silnik (przy przednim mocowaniu)
-Podpieramy silnik
-Wyjmujemy fabryczną szpilkę
-Montujemy szpilkę, która jest w komplecie z crashpadami (dłuższe gwinty)
-Nakręcamy crashpady
-Zabieramy podparcie silnika i gotowe
Jak będę miał czas po pracy to pomontuje w tygodniu.

Awatar użytkownika
balth
Posty: 3148
Rejestracja: czwartek, 20 grudnia 2007, 13:09
Model i rocznik moto.: CB1300SA09
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: balth » niedziela, 20 lutego 2011, 18:25

jakoś tak... nie przemawiają do mnie te crashpady.... wymiana oryginalnych szpilek... hmmm....
bye

balth

Awatar użytkownika
Piotr_MC_85
Posty: 1441
Rejestracja: wtorek, 13 lipca 2010, 20:15
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2009
Województwo: D-dolnośląskie
Lokalizacja: Jaźwina

Postautor: Piotr_MC_85 » niedziela, 20 lutego 2011, 18:42

balth pisze:wymiana oryginalnych szpilek

wymiana jednej szpilki, tej długiej w poprzek motocykla (450mm), oryginalne śruby zostają.
Dość estetycznie to wygląda jak montne to wrzucę foty.
Made in Poland, wykonane w technologii CNC.

Awatar użytkownika
artur
Posty: 3840
Rejestracja: niedziela, 4 maja 2008, 14:16
Model i rocznik moto.: OXygen 49 ccm, XJR 07
Województwo: P-wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań

Postautor: artur » niedziela, 20 lutego 2011, 21:40

Piotr_MC_85 pisze:Podpieramy silnik

raczej nie trzeba. Nie powinien spaść
P.S. wszystkie odpowiedzi są czysto teoretyczne podparte niewielką wiedzą własciciela w w/w temacie

MarcinJ

Postautor: MarcinJ » poniedziałek, 21 lutego 2011, 00:20

Ja je mam już założone , góra 10 min roboty . Fotki też mam jak by ktoś chciał.

PS.
Nie podpierałem silnika

Awatar użytkownika
balth
Posty: 3148
Rejestracja: czwartek, 20 grudnia 2007, 13:09
Model i rocznik moto.: CB1300SA09
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: balth » poniedziałek, 21 lutego 2011, 06:52

Piotr_MC_85, nie chodziło mi o proces wymiany tylko o pozbywanie się oryginalnej części (dość istotnej jednak) na korzyść części nie-wiadomo-jakiej. pewnie wszystko będzie ok ale jakoś tak..... wolałbym w tym defaultowym gnieździe mocować crashpady....
pożyjemy, zobaczymy....
bye

balth

Awatar użytkownika
mariuszdg
Posty: 3455
Rejestracja: środa, 18 marca 2009, 18:07
Model i rocznik moto.: XJR1300 '07, SPEED TRIPLE R94
Województwo: S-śląskie
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontaktowanie:

Postautor: mariuszdg » poniedziałek, 21 lutego 2011, 06:59

W tych moich jest tak, że uchwyty mają swój otwór centralnie wywiercony do którego wkręcamy bolce. Szpilka została oryginalna, też ją trza było wyciągnąć do montażu.
"Kto drogi prostuje ten w lesie nocuje..."

Awatar użytkownika
Piotr_MC_85
Posty: 1441
Rejestracja: wtorek, 13 lipca 2010, 20:15
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2009
Województwo: D-dolnośląskie
Lokalizacja: Jaźwina

Postautor: Piotr_MC_85 » poniedziałek, 21 lutego 2011, 15:48

Widok frbrycznej śruby
Obrazek
Obrazek

A oto zestaw WOMET-Tech
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Na lewą stronę montujemy crashpad z dłuższą nabą

Nowa szpilka w akcji
Obrazek

Efekt końcowy
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Na zdjęciu ze zbliżeniem jest szpara - po dokręceniu znika ;-)

Oto co nam zostaje po montażu
Obrazek
Ostatnio zmieniony poniedziałek, 21 lutego 2011, 22:25 przez Piotr_MC_85, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Mario12
Posty: 138
Rejestracja: sobota, 19 września 2009, 13:03
Model i rocznik moto.: XJR1200 1998
Województwo: O-opolskie
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Postautor: Mario12 » poniedziałek, 21 lutego 2011, 16:19

A takich fajnych zaślepek na śruby nie ma w zestawie...?? :(
XJR 1200SP '98r. Christian Sarron edition

GS 500 '98r.



Motocykl jest jak wódka - poniżej pół litra nie opłaca się kupować

MarcinJ

Postautor: MarcinJ » poniedziałek, 21 lutego 2011, 16:46

trzeba dopłacić 20 zł :-/

Awatar użytkownika
Koniu
Posty: 1540
Rejestracja: środa, 26 grudnia 2007, 19:43
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
Województwo: N-warmińsko-mazurskie
Lokalizacja: EŁK
Kontaktowanie:

Postautor: Koniu » poniedziałek, 21 lutego 2011, 16:47

Zaślepki to mi są potrzebne ale takie jak są w śrubach imbusowych na kierownicy takie ładne chromowane, widział kto gdzie ?
Mój tel. 692 486 517

Awatar użytkownika
artur
Posty: 3840
Rejestracja: niedziela, 4 maja 2008, 14:16
Model i rocznik moto.: OXygen 49 ccm, XJR 07
Województwo: P-wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań

Postautor: artur » poniedziałek, 21 lutego 2011, 17:47

widziałem, chromowane plastikowe nieoryginalne. Po zamontowaniu nie widać tego. Firma z Poznania ale wystawia się na bajzlach. musiałbym znaleść wizytówkę.
P.S. wszystkie odpowiedzi są czysto teoretyczne podparte niewielką wiedzą własciciela w w/w temacie

Awatar użytkownika
Piotr_MC_85
Posty: 1441
Rejestracja: wtorek, 13 lipca 2010, 20:15
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2009
Województwo: D-dolnośląskie
Lokalizacja: Jaźwina

Postautor: Piotr_MC_85 » poniedziałek, 21 lutego 2011, 17:59

IMHO najlepiej na bajzlu zanabyć naklejki 3D z kamertonami i będzie git.
P.S. Montaż to 5 min, może 10 z robieniem fotek ;-) Faktycznie jak pisane wyżej silnika nie podpierać (chyba trzyama się na tulei).

odron
Posty: 57
Rejestracja: wtorek, 3 marca 2009, 19:25
Lokalizacja: opole
Kontaktowanie:

Postautor: odron » wtorek, 22 lutego 2011, 14:26

Koniu,któreś z zaślepek oferty tego sklepu powinny pasować http://motoallegro.pl/chromowane-naklad ... 45846.html

Awatar użytkownika
Koniu
Posty: 1540
Rejestracja: środa, 26 grudnia 2007, 19:43
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
Województwo: N-warmińsko-mazurskie
Lokalizacja: EŁK
Kontaktowanie:

Postautor: Koniu » poniedziałek, 7 marca 2011, 14:48

Już kupiłem w Yamasze, nie chciało mi się dłużej szukać i czekać. Takie jak mają być kosztują 17 zł za 16 sztuk te kolego to są fajne metalowe ale kurka 8 zł za sztukę. Kipper dopomógł :)
Mój tel. 692 486 517

Awatar użytkownika
Mario12
Posty: 138
Rejestracja: sobota, 19 września 2009, 13:03
Model i rocznik moto.: XJR1200 1998
Województwo: O-opolskie
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Postautor: Mario12 » czwartek, 9 czerwca 2011, 19:20

W końcu udało mi się zrobić crash pady do mojej krówki.
Oto wierna kopia crash padów firmy womet-tech. :D
No i jeszcze raz podziękowania dla Piotr_MC_85 za udostępnienie wymiarów.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
XJR 1200SP '98r. Christian Sarron edition

GS 500 '98r.



Motocykl jest jak wódka - poniżej pół litra nie opłaca się kupować

Awatar użytkownika
balth
Posty: 3148
Rejestracja: czwartek, 20 grudnia 2007, 13:09
Model i rocznik moto.: CB1300SA09
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: balth » piątek, 10 czerwca 2011, 05:22

Mario12 pisze:W końcu udało mi się zrobić crash pady do mojej krówki.


po co? nie łatwiej było zadzwonić do mnie? leżą na półce.... :-D
bye

balth

Awatar użytkownika
Mario12
Posty: 138
Rejestracja: sobota, 19 września 2009, 13:03
Model i rocznik moto.: XJR1200 1998
Województwo: O-opolskie
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Postautor: Mario12 » piątek, 10 czerwca 2011, 12:49

Ale wiesz jaka satysfakcja z tego że się samemu zrobiło :P
XJR 1200SP '98r. Christian Sarron edition

GS 500 '98r.



Motocykl jest jak wódka - poniżej pół litra nie opłaca się kupować

Awatar użytkownika
balth
Posty: 3148
Rejestracja: czwartek, 20 grudnia 2007, 13:09
Model i rocznik moto.: CB1300SA09
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: balth » piątek, 10 czerwca 2011, 18:17

no, znam ją dokładnie. nawet na tym samy przykładzie :-)
bye

balth

Awatar użytkownika
Piotr_MC_85
Posty: 1441
Rejestracja: wtorek, 13 lipca 2010, 20:15
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2009
Województwo: D-dolnośląskie
Lokalizacja: Jaźwina

Postautor: Piotr_MC_85 » niedziela, 3 lipca 2011, 13:38

Przesyłem rysunek z wymiarami crashpadów takich jak 5 postów wyżej. Może komuś się przyda ;-)
http://imageshack.us/photo/my-images/22 ... hpady.jpg/

Awatar użytkownika
gajny
Posty: 107
Rejestracja: środa, 15 czerwca 2011, 20:20
Model i rocznik moto.: XJR 1300 1999
Województwo: O-opolskie
Lokalizacja: Kowale

Postautor: gajny » niedziela, 3 lipca 2011, 19:20

Piotr_MC_85 pisze:Przesyłem rysunek z wymiarami crashpadów takich jak 5 postów wyżej. Może komuś się przyda ;-)
http://imageshack.us/photo/my-images/22 ... hpady.jpg/


przyda się napewno dzieki :mrgreen:

Awatar użytkownika
Mario12
Posty: 138
Rejestracja: sobota, 19 września 2009, 13:03
Model i rocznik moto.: XJR1200 1998
Województwo: O-opolskie
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Postautor: Mario12 » niedziela, 3 lipca 2011, 22:28

Tarnamidu i brązu mi jeszcze zostało wiec mógłbym zrobić jeszcze jedne crash pady powiedzmy za 3 flaszki (pełne :D )
XJR 1200SP '98r. Christian Sarron edition

GS 500 '98r.



Motocykl jest jak wódka - poniżej pół litra nie opłaca się kupować

Awatar użytkownika
JAREK
Administrator
Posty: 4768
Rejestracja: niedziela, 2 grudnia 2007, 13:47
Model i rocznik moto.: XJR1300-2004
Województwo: E-łódzkie
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontaktowanie:

Postautor: JAREK » poniedziałek, 4 lipca 2011, 06:58

Mario12 pisze:3 flaszki (pełne )
... a cóż miałyby zawierać te flaszki?

Acha; rozumiem, że zaślepki crash-padów z womet-tech pasują do tych twojej produkcji?


Wróć do „Dodatki do motocykli.”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość