przewody w oplocie

Zamieszczamy tu opisy co dadalismy do swoich motocykli i czy jestesmy z rzeczy zadowoleni czy nie.
Awatar użytkownika
ziulek
Posty: 208
Rejestracja: środa, 30 listopada 2011, 20:06
Model i rocznik moto.: XJR 1300 Rp06
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: warszawa

przewody w oplocie

Postautor: ziulek » środa, 18 stycznia 2012, 17:12

KOLEDZY nauczony już na własnej skórze najpierw pytaj :?: potem kupuj : pytam :-D
Są dostępne przewody hamulcowe w oplocie ale nie pod xjrę tylko w danych wymiarach i tutaj akurat by pasiły. Można je kupić w sklepie O24 MOTOPARTS w Warszawie , czy ktoś unich to cudo brał, bo cena jest dobra: 55cm - 50zł, 85cm - 57zł, 95cm - 59zł, +11 podkładek - 1zł. Takie by pasiły do naszych motocyklów, co prawda powine być o 1-2cm krótsze ale to nie przeszkadza lepiej o cm za długie niż o,5 za krótkie. No właśnie i czy ta cena nie odbije się na jakości. Czekam na uwagi i opinie :?:
http://owiewki24.pl/pl/c/PRZEWODY-HAMUL ... GOTOWE/167

Awatar użytkownika
farba
Posty: 2375
Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
Województwo: W-mazowieckie

Postautor: farba » środa, 18 stycznia 2012, 20:47

Www.ptm.pl
Są importerem goodridge
Dwa lata temu zapłaciłem 270 za kpl (dwa heble przód i sprzęgło)

Awatar użytkownika
ziulek
Posty: 208
Rejestracja: środa, 30 listopada 2011, 20:06
Model i rocznik moto.: XJR 1300 Rp06
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: warszawa

Postautor: ziulek » środa, 18 stycznia 2012, 21:32

farba jak nabyłeś te przewody to pewno pomożesz mi z następnym problemem a mianowicie: przewód sprzęgłowy z dwóch stron ma przewody miękkie z oczkami a w środku jak idzie po ramie jest metalowa rurka. To jest w całości czy trzeba to rozkręcać sztukować tudzież inne dziwne rzeczy wyczyniać, czy jest po prostu gotowy przewód. Odkręcam stary, zakręcam nowy,odpowietrzam i zap.... Oglądałem ten sprzęgłowy i boję się za niego brać jak będzie jakaś rzeźba bo na bank coś s.......ę.
A jesteś z tych przewodów zadowolony czy kupił byś coś innego za większą kasę.

Awatar użytkownika
mariuszdg
Posty: 3460
Rejestracja: środa, 18 marca 2009, 18:07
Model i rocznik moto.: XJR1300 '07, SPEED TRIPLE R94
Województwo: S-śląskie
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontaktowanie:

Postautor: mariuszdg » środa, 18 stycznia 2012, 21:40

Wielu z nas ma oplot założony. Ja akurat mam hell'a. Kupujesz, zakładasz, wszystko pasuje. To samo z goodrigem. Tylko długość trzeba sprawdzić.
"Kto drogi prostuje ten w lesie nocuje..."

Awatar użytkownika
cleaner
Posty: 342
Rejestracja: czwartek, 21 stycznia 2010, 12:35
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2007
Województwo: D-dolnośląskie
Lokalizacja: Wrocław

Postautor: cleaner » środa, 18 stycznia 2012, 22:07

A jak już gadamy o oplocie - ma ktoś pomierzone długości tych wszystkich przewodów?
I'd rather be riding my motorcycle thinking about God than sitting in church thinking about my motorcycle.

Obrazek

Awatar użytkownika
farba
Posty: 2375
Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
Województwo: W-mazowieckie

Postautor: farba » środa, 18 stycznia 2012, 22:19

ziulek, wymieniasz cały na elastyczny ,zalewasz płynem, odpowietrzasz i dzida ;-)
Przewó to przewod- jak nie cieknie to jest dobry ,stalowy oplot nie puchnie pod ciśnieniem więc różnicy pomiędzy goodridg'em a hell'em są niewyczuwalne mi się wydaje że helle są cieńsze ale pewności nie mam
Jest jeszcze racingowy stalowy oplot (ma zakute końcówki z gwintem do przykręcania końcówek do danego typu hydrauliki) jak się wyglebisz i rozwalisz przewód to wymieniasz sam przewód ,ale to raczej dla torowców ;-)
Pamiętaj o wyrzuceniu trójnika o ile go masz

Awatar użytkownika
ziulek
Posty: 208
Rejestracja: środa, 30 listopada 2011, 20:06
Model i rocznik moto.: XJR 1300 Rp06
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: warszawa

Postautor: ziulek » środa, 18 stycznia 2012, 22:23

Do środka oczka:
przód 84cm, 93cm tył 52cm takie są wymiary w moim .Nie rozbierałem jeszcze ich, ale mierzyłem po przewodach co najwyżej różnica może być do 5 mm.
Nie ma żadnych trójników, każdy przewód idzie oddzielnie.

Awatar użytkownika
cleaner
Posty: 342
Rejestracja: czwartek, 21 stycznia 2010, 12:35
Model i rocznik moto.: XJR 1300 2007
Województwo: D-dolnośląskie
Lokalizacja: Wrocław

Postautor: cleaner » środa, 18 stycznia 2012, 22:42

No to jeszcze sprzęgło :-)
I'd rather be riding my motorcycle thinking about God than sitting in church thinking about my motorcycle.

Obrazek

Awatar użytkownika
farba
Posty: 2375
Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
Województwo: W-mazowieckie

Postautor: farba » środa, 18 stycznia 2012, 22:49

Sprzęgłowy ma sztywny środek ponieważ idzie blisko pieca, a ciepła guma puchnie pod ciśnieniem
Stalowy oplot nie.
Wymiana tylnego hamulcowego -strata kasy. No chyba że uszkodzony :-P

Fafik

Postautor: Fafik » czwartek, 19 stycznia 2012, 08:04

Też bym na wiosnę wymienił więc jak byś Ziulek zamawiał to daj znać, może się skusze. Patrzyłem na hel'a to są po 300zł na przód, a te co pokazałeś 180 przód i sprzędło (bo tak podawałeś wymiary, tak?) to jest różnica.

Awatar użytkownika
ziulek
Posty: 208
Rejestracja: środa, 30 listopada 2011, 20:06
Model i rocznik moto.: XJR 1300 Rp06
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: warszawa

Postautor: ziulek » czwartek, 19 stycznia 2012, 08:58

Fafik to co ja pisałem to były przewody przód i tył. O sprzęgłowym nic jeszcze nie pisałem, dzisiaj zmierzyłem sprzęgłowy i ma 125cm.Na tą długość nie ma jest 130cm za 85zł. Martwi mnie tylko końcówka która jest na wysprzęgliku z oczkiem strasznie długa 5cm.
Farba masz rację co do tylnego, ale 50zł nie pieniądz a przy wszystkich wymienionych to nawet kijowo będzie wygladał taki gumowy tył.

DeGie

Postautor: DeGie » czwartek, 19 stycznia 2012, 10:24

A ponoć, że oplot na tyle jednak sporo daje, chyba że ktoś używa 100% przód, ale to i tak estetyka prosi, żeby założyć ;-)

Awatar użytkownika
abduldzabarszej
Posty: 51
Rejestracja: środa, 2 września 2009, 11:25
Model i rocznik moto.: XJR1300 2007, BMW S1000rr 2014
Województwo: P-wielkopolskie
Lokalizacja: ZARYŃ
Kontaktowanie:

Postautor: abduldzabarszej » czwartek, 19 stycznia 2012, 14:00

Ja wymieniałem wszystkie na oplot Hell, przód+tył+wysprzęglik+montaż i do wyboru kolor przewodów i końcówek 500zł

Awatar użytkownika
mariuszdg
Posty: 3460
Rejestracja: środa, 18 marca 2009, 18:07
Model i rocznik moto.: XJR1300 '07, SPEED TRIPLE R94
Województwo: S-śląskie
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontaktowanie:

Postautor: mariuszdg » czwartek, 19 stycznia 2012, 14:07

farba pisze:Wymiana tylnego hamulcowego -strata kasy. No chyba że uszkodzony :-P

DeGie pisze:A ponoć, że oplot na tyle jednak sporo daje, chyba że ktoś używa 100% przód, ale to i tak estetyka prosi, żeby założyć ;-)

Ja właśnie ugotowałem kilkakrotnie tył w 2010 przy mocniejszej jeździe w górach. Po wymianie na oplot plus płyn z podwyższoną temperaturą wrzenia jest ok. Przy mocnych złożeniach przedni hamulec w XJR to złoooo i trzeba uważać.

to jak już na czymś zaoszczędzić, to na sprzęgle.
"Kto drogi prostuje ten w lesie nocuje..."

Awatar użytkownika
farba
Posty: 2375
Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
Województwo: W-mazowieckie

Postautor: farba » czwartek, 19 stycznia 2012, 17:46

Ja miałem wyciek że sprzęgłowego to wymieniłem heble przy okazji a tyłu używam sporadycznie to mi się nie chciało :-P

Awatar użytkownika
balth
Posty: 3151
Rejestracja: czwartek, 20 grudnia 2007, 13:09
Model i rocznik moto.: CB1300SA09
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: balth » czwartek, 19 stycznia 2012, 17:57

mariuszdg pisze: Ja akurat mam hell'a. Kupujesz, zakładasz, wszystko pasuje. To samo z goodrigem.


potwierdzam mariuszka. sprawdzone na dwóch sprzętach.
bye

balth

Awatar użytkownika
vivvaldi
Posty: 289
Rejestracja: niedziela, 5 października 2008, 21:14
Model i rocznik moto.: Była XJR 1300 tera CBR XX
Województwo: S-śląskie
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postautor: vivvaldi » czwartek, 19 stycznia 2012, 21:48

Mam Hella, już 4 sezon. Jak będzie nastepne moto bez stalówek, to montowane będą tylko Hella. ;-)
WINDICAR - dochodzenie odszkodowań w szkodach na osobie, szkodach majątkowych i komunikacyjnych. Bez opłat wstępnych - zapłacisz dopiero po uzyskaniu odszkodowania. Tel. kontaktowy 793 976074; e-mail: bielskobiala@windicar.pl

Awatar użytkownika
Holender
Posty: 1586
Rejestracja: sobota, 14 maja 2011, 19:18
Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP10 2005
Województwo: K-małopolskie
Lokalizacja: Olkusz

Postautor: Holender » czwartek, 19 stycznia 2012, 22:44

U mnie Hela ;-) też daje radę ! :mrgreen: Innych nie testowałem ale te są naprawdę O.K.
And any fool knows a dog needs a home,
A shelter from pigs on the wing.

Awatar użytkownika
ziulek
Posty: 208
Rejestracja: środa, 30 listopada 2011, 20:06
Model i rocznik moto.: XJR 1300 Rp06
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: warszawa

Postautor: ziulek » poniedziałek, 23 stycznia 2012, 13:47

Panowie powiem tak, te przewody z O24 to się nadają na piiiiiiiiii. Całą sobotę walczyłem i zamontowałem stare!!!!!. Dwa razy jeżdziłem i wymieniałe na nowe bo puszczały na łączeniach. Dzisiaj rano pojechałem, rzuciłem gościowi na ladę te przewody i wyraziłem dosłownie co o ich produkcie myślę.Gościu oddał kasę bez problemu. Panowie czy mieliście takie przygody z innymi przewodami? I jeszcze jedno nie mam tylnego hamulca pompowałem go z pół godziny, z 5 zbiorniczków przepompowałem i nic. Jak odkręciłem odpowietrznik i przytrzymałem palcem to ciśnienie pompa daje, a hamulca nie ma. Co to może być :help:

GhostDog
Posty: 2242
Rejestracja: wtorek, 21 grudnia 2010, 09:34
Model i rocznik moto.: RP02
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Mordor i okolice

Postautor: GhostDog » poniedziałek, 23 stycznia 2012, 14:03

ziulek pisze:Panowie powiem tak, te przewody z O24 to się nadają na piiiiiiiiii. Całą sobotę walczyłem i zamontowałem stare!!!!!.

nie chciałbym wyjść na starego pierdołę ale: nigdy nie kupuj chińskiego gówna choćby to gówno miało największy glanc :mrgreen:

Awatar użytkownika
farba
Posty: 2375
Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
Województwo: W-mazowieckie

Postautor: farba » poniedziałek, 23 stycznia 2012, 14:04

Zadzwoń podlecę
Goodridge wyjąłem z pudełka zamontowałem i działają do dziś

GhostDog
Posty: 2242
Rejestracja: wtorek, 21 grudnia 2010, 09:34
Model i rocznik moto.: RP02
Województwo: C-kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Mordor i okolice

Postautor: GhostDog » poniedziałek, 23 stycznia 2012, 14:09

a wyobraźcie sobie, że Ziulek zamontował te przewody, nic nie ciekło a potem hamował na takich np ze 180 do 0 :przestraszony:

Awatar użytkownika
mariuszdg
Posty: 3460
Rejestracja: środa, 18 marca 2009, 18:07
Model i rocznik moto.: XJR1300 '07, SPEED TRIPLE R94
Województwo: S-śląskie
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontaktowanie:

Postautor: mariuszdg » poniedziałek, 23 stycznia 2012, 16:28

na Freda Flinstona :)
"Kto drogi prostuje ten w lesie nocuje..."

Awatar użytkownika
ziulek
Posty: 208
Rejestracja: środa, 30 listopada 2011, 20:06
Model i rocznik moto.: XJR 1300 Rp06
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: warszawa

Postautor: ziulek » poniedziałek, 23 stycznia 2012, 17:35

Taaa, widzę że dobry humor was nie opuszcza :rotfl:

Awatar użytkownika
farba
Posty: 2375
Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
Województwo: W-mazowieckie

Postautor: farba » poniedziałek, 23 stycznia 2012, 22:40

ziulek pisze:I jeszcze jedno nie mam tylnego hamulca pompowałem go z pół godziny, z 5 zbiorniczków przepompowałem i nic. Jak odkręciłem odpowietrznik i przytrzymałem palcem to ciśnienie pompa daje, a hamulca nie ma. Co to może być :help:


a drugi :?:
w tylnym zacisku są dwa odpowietrzniki :!:
manual w łapki i czytamy (patrzymy)
hamulce to bardzo ważna rzecz :!:

Awatar użytkownika
ziulek
Posty: 208
Rejestracja: środa, 30 listopada 2011, 20:06
Model i rocznik moto.: XJR 1300 Rp06
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: warszawa

Postautor: ziulek » wtorek, 24 stycznia 2012, 08:18

Farba dzięki, no właśnie drugi odpowietrznik :mur:

Awatar użytkownika
ziulek
Posty: 208
Rejestracja: środa, 30 listopada 2011, 20:06
Model i rocznik moto.: XJR 1300 Rp06
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: warszawa

Postautor: ziulek » wtorek, 24 stycznia 2012, 20:38

Farba guru :padam: ja z następnym pytaniem :?:
Zamówię cały zestaw Goodridge'a łącznie ze sprzęgłowym i w sobotę dalej będę walczył :rozpacz: . Z tego co widziałem to czy przy wymianie sprzęgłowego będę musiał odkręcić cały wysprzęglik, bo tam chyba alternator będzie przeszkadzał i nie da się wykręcić całej śruby mocującej przewód. A może jeszcze jakieś inne niespodzianki mogą mnie spotkać :mur:
Za pomoc jestem zobowiązany :zdrowko: :zdrowko: :zdrowko:

Awatar użytkownika
farba
Posty: 2375
Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
Województwo: W-mazowieckie

Postautor: farba » wtorek, 24 stycznia 2012, 21:37

ziulek, cała masa niespodzianek :mrgreen:
Uważaj na płyn hamulcowy potrafi uszkodzć lakier
Klucz dynamometryczny pozwala ocalić gwinty w aluminium ;-) podobnie manual (ściągnięty z głównej strony forum)
Wysprzęglik to tylko 3 śruby (ale nie odpalaj silnika bez niego) jak odpalisz będziesz miał następne pytania ;-)

Jak już wymieniasz kable to by się przydało rozebrać wszystko wyczyścić i przesmarować
I tak z godziny roboty robi się serwisowa sobota :P

Awatar użytkownika
ziulek
Posty: 208
Rejestracja: środa, 30 listopada 2011, 20:06
Model i rocznik moto.: XJR 1300 Rp06
Województwo: W-mazowieckie
Lokalizacja: warszawa

Postautor: ziulek » wtorek, 24 stycznia 2012, 22:09

No to mnie kuźwa pocieszyłeś, coś w sobotę będzie w Wiśle pływać albo ja albo ona. Jeszcze dobrze nie pojeździłem a krwi skubana napsuje co nie miara. Klucz dynamometryczny mam bo bez niego to już połowę śrub bym poukręcał, siły dokręcania Nm pospisywane, ale na bank coś sp...lę. Jak by co, spiszę sobie twój numer tel. i proszę o wyrozumiałość. Prawdopodobnie jak coś będzie miało być nie tak w jednym przypadku na tysiąc, to akurat trafi to na mnie.Dzięki za pomoc i obym nie musiał zatruwać nikomu życia kolejnymi pytaniami. :lamer:

Awatar użytkownika
farba
Posty: 2375
Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
Województwo: W-mazowieckie

Postautor: farba » środa, 25 stycznia 2012, 16:30

mam goodridge za 400 pln za kpl :-D


Wróć do „Dodatki do motocykli.”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość