Znaleziono 173 wyniki

autor: Pershing
piątek, 14 września 2018, 22:00
Forum: Powitalnia.
Temat: Cześć wszystkim
Odpowiedzi: 31
Odsłony: 809

Re: Cześć wszystkim

Witaj..
autor: Pershing
czwartek, 13 września 2018, 20:42
Forum: Powitalnia.
Temat: Witam
Odpowiedzi: 26
Odsłony: 661

Re: Witam

Witam, no nic dziwnego, pojemność x2. Powinieneś byc zadowolony. Dobry wybór. Zdjęcia sprzętu?
autor: Pershing
wtorek, 11 września 2018, 17:38
Forum: Dodatki do motocykli.
Temat: Nawigacja.
Odpowiedzi: 216
Odsłony: 78246

Re: Nawigacja.

Gdy go zabezpieczysz gumkami w wyposażeniu to nie powinieneś zgubic.
autor: Pershing
piątek, 7 września 2018, 12:25
Forum: Powitalnia.
Temat: Witam :)
Odpowiedzi: 21
Odsłony: 807

Re: Witam :)

Cześć
autor: Pershing
piątek, 17 sierpnia 2018, 12:55
Forum: Powitalnia.
Temat: Cześć
Odpowiedzi: 27
Odsłony: 2056

Re: Cześć

Witaj.
autor: Pershing
piątek, 10 sierpnia 2018, 19:31
Forum: Powitalnia.
Temat: Witamwita
Odpowiedzi: 25
Odsłony: 1744

Re: Witamwita

Cześć
autor: Pershing
czwartek, 9 sierpnia 2018, 22:27
Forum: Powitalnia.
Temat: Nowy. Zagubiony.
Odpowiedzi: 30
Odsłony: 2239

Re: Nowy. Zagubiony.

Cześć
autor: Pershing
piątek, 27 lipca 2018, 13:56
Forum: Części, odzież, akcesoria.
Temat: KUPIĘ!!! błotnik przód, ogon, boczki XJR 1300 2007 RP19 niebieskie z białymi pasami
Odpowiedzi: 9
Odsłony: 1123

Re: KUPIĘ!!! błotnik przód, ogon, boczki XJR 1300 2007 RP19 niebieskie z białymi pasami

5EA-Y2165-0L-PC niby taki numer ma być wejdź na yama-sklep.pl i wpisz po roczniku albo najlepiej po numerze vin, tylko zauważyłem, że zrezygnowano z sprzedazy ogonow. Napisz moze bezpośrednio do nich. https://yama-sklep.pl/oryginalne-czesci-zamienne/10461/xjr1300/310900/blotnik#spf-viewer Moze za mó...
autor: Pershing
niedziela, 22 lipca 2018, 19:40
Forum: Powitalnia.
Temat: Witajcie :)
Odpowiedzi: 29
Odsłony: 2106

Re: Witajcie :)

Witaj.. Zrobiles sprzęt i go sprzedajesz?
autor: Pershing
niedziela, 22 lipca 2018, 07:37
Forum: Zestaw napędowy.
Temat: Używany Scottoiler
Odpowiedzi: 41
Odsłony: 9571

Re: Używany Scottoiler

Ok. Zmylily mnie barwy na awatarzem. Nie spojrzalem na opis w profilu.
autor: Pershing
sobota, 21 lipca 2018, 22:52
Forum: Części, odzież, akcesoria.
Temat: KUPIĘ!!! błotnik przód, ogon, boczki XJR 1300 2007 RP19 niebieskie z białymi pasami
Odpowiedzi: 9
Odsłony: 1123

Re: KUPIĘ!!! błotnik przód, ogon, boczki XJR 1300 2007 RP19 niebieskie z białymi pasami

Boczki Niemcy https://m.ebay.de/itm/YAMAHA-XJR-1300-RP19-Verkleidungshalter-Seitendeckel-links-22/252989972106?fits=DEM_Model%3AXJR%7CDEM_CCM%3A1300%7CYear%3A2007&hash=item3ae7609e8a%3Ag%3AFCYAAOSwCkZZQBmN&_nkw=xjr+1300+2007&LH_ItemCondition=4&_from=R40&rt=nc https://m.ebay.de/it...
autor: Pershing
sobota, 21 lipca 2018, 22:45
Forum: Zestaw napędowy.
Temat: Używany Scottoiler
Odpowiedzi: 41
Odsłony: 9571

Re: Używany Scottoiler

odświerze temat Pokażcie w którym miejscu podpiąć się pod podciśnienie bo tak się zastanawiam a nie bardzo to widzę :niepewny: 39e597444853b6bc7375b8e5dc5f.jpg W tym miejscu masz zamontowaną gumową zaślepkę. Zamiast zaślepki podłączasz w tym miejscu wężyk od zaworka sterującego zbiorniczka Scottoil...
autor: Pershing
piątek, 20 lipca 2018, 14:15
Forum: Powitalnia.
Temat: Cześć wszystkim!
Odpowiedzi: 26
Odsłony: 2033

Re: Cześć wszystkim!

Witaj. Dobra decyzja. Sprzęt poprawisz po swojemu, przynajmniej wiesz co bylo niz kupic zrobiony pod handel. Powodzenia. Czekamy na fotki
autor: Pershing
środa, 18 lipca 2018, 05:58
Forum: Układ napędowy szeroko pojęty - silnik, sprzęgło, skrzynia.
Temat: dzwonienie , stukanie w silniku
Odpowiedzi: 14
Odsłony: 1478

Re: dzwonienie , stukanie w silniku

Ten temat będzie przydatny podczas remontu silnika
viewtopic.php?f=8&t=5442
autor: Pershing
środa, 18 lipca 2018, 05:51
Forum: Wydechy.
Temat: XJR 2006 - zbyt głośny układ wydechowy - odebrany dowód
Odpowiedzi: 38
Odsłony: 3642

Re: XJR 2006 - zbyt głośny układ wydechowy - odebrany dowód

No i super. Załatwisz przegląd, pozniej na spokojnie poprawisz wydechy sposobem farby. Bedzie ciszej i lepiej wyglądac.
autor: Pershing
niedziela, 15 lipca 2018, 05:31
Forum: Powitalnia.
Temat: Witam Klubowiczow.
Odpowiedzi: 28
Odsłony: 2057

Re: Witam Klubowiczow.

Witaj.. Xjr400 to rzadkość. Milo cie poznac
autor: Pershing
wtorek, 10 lipca 2018, 20:48
Forum: Powitalnia.
Temat: Do klubu dołączył nowy
Odpowiedzi: 28
Odsłony: 2166

Re: Do klubu dołączył nowy

Cześć. Witaj w klubie. Pozdrawiam
autor: Pershing
wtorek, 10 lipca 2018, 20:44
Forum: Wydechy.
Temat: XJR 2006 - zbyt głośny układ wydechowy - odebrany dowód
Odpowiedzi: 38
Odsłony: 3642

Re: XJR 2006 - zbyt głośny układ wydechowy - odebrany dowód

Wstawienie sitek moim zdaniem powinno duzo pomóc. Średnice dobrac zbliżoną do oryginalu bądź dwa trzy mm większą i powinno byc git. Usmiechnij sie do uzytkownika farba. On tym sie zajmuje. Original rurka ma 23.5 mm średnicy w srodku. 25.5 na zewnątrz. Sitka, rurka fi 30 mm i powinno byc ok.
autor: Pershing
wtorek, 10 lipca 2018, 18:33
Forum: Wydechy.
Temat: XJR 2006 - zbyt głośny układ wydechowy - odebrany dowód
Odpowiedzi: 38
Odsłony: 3642

Re: XJR 2006 - zbyt głośny układ wydechowy - odebrany dowód

Czytajac jeszcze raz rozumiem że masz dwa wydechy akcesoryjne, nie oryginalne przerobione tak? i ktos wyciągnął db killery. Bez zdjec, modelu tlumika ciezko bedzie dobrac. Są dostępne same db killery ale potrzebne są wymiary. Załącz zdjecia.
autor: Pershing
wtorek, 10 lipca 2018, 05:58
Forum: Wydechy.
Temat: XJR 2006 - zbyt głośny układ wydechowy - odebrany dowód
Odpowiedzi: 38
Odsłony: 3642

Re: XJR 2006 - zbyt głośny układ wydechowy - odebrany dowód

Wyslij zdjecia twoich tłumików. Koncowki wydechu. Myślę że Farba moze ci pomóc.
autor: Pershing
wtorek, 3 lipca 2018, 22:20
Forum: Powitalnia.
Temat: Witam Wszystkich
Odpowiedzi: 31
Odsłony: 2654

Re: Witam Wszystkich

Cześć. Pozdrawiam
autor: Pershing
poniedziałek, 2 lipca 2018, 14:37
Forum: Dodatki do motocykli.
Temat: Kamerki sportowe
Odpowiedzi: 166
Odsłony: 48042

Re: Kamerki sportowe

Znajomy mial ową kamerkę. Jedyny problem jaki mial. To ze robiac zdjecia 360 stopni. Obraz przedniej i tylniej soczewki jakby sie nie zgrywal razem do kupy. Bylo lekkie przesunięcie. Zglaszal problem do gopro. Przysłali mu nowy soft. Nie pomoglo bedzie reklamowal. Niby gopro wymienia towar na nowy. ...
autor: Pershing
wtorek, 26 czerwca 2018, 15:32
Forum: Rama i części obudowy.
Temat: Szukam śruby
Odpowiedzi: 45
Odsłony: 9748

Re: Szukam śruby

Wadi pisze:Też szukam, trzyma blotnik wraz z kierunkami i tablicą. Może który za browca pomoże.

Jeśli nie znajdziesz tu zamów z serwisu za groszowe sprawy i masz po problemie.
autor: Pershing
sobota, 23 czerwca 2018, 10:33
Forum: Motocykle
Temat: Paskuda
Odpowiedzi: 12
Odsłony: 1577

Re: Paskuda

Troszke przesadzili z tym ogonem(siatki wstawione nie wiem po co) , haftem na siedzeniu. No i ta lampa. Widzę że sety raczka pasażera zmienione. Nie przemawia do mnie. Chrom ok. No i te chamskie dodatki na kierownicy, wydechy chyba od kawasaki.
autor: Pershing
środa, 20 czerwca 2018, 21:10
Forum: Układ hamulcowy.
Temat: Grzejące się nadmiernie tarcze
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 1163

Re: Grzejące się nadmiernie tarcze

Myślę że może przesadzasz z tą temperaturą. Kilka razy hebel i bedzie gorąca tymbardziej przod jak czesto uzywasz. Spróbuj no niewiem jechac po prostej i hamowac tylko tylem by sprawdzic po 10 km czy przód jest gorący.Ale jak wszystko zrobiłes to musi grac. Klocki tez nie wiadomo ile sie nie cofną d...
autor: Pershing
wtorek, 19 czerwca 2018, 16:43
Forum: Zawieszenie i koła.
Temat: Opony
Odpowiedzi: 693
Odsłony: 135527

Re: Opony

Sportowe opony sa super. Trzymają sie drogi ale przy takiej masie i momencie obrotowym opone masz na sezon.
Kilka osob obecnie testuje metzeler roadtec 01. W tym ja. Narazie nie narzekam.
autor: Pershing
poniedziałek, 18 czerwca 2018, 13:29
Forum: Powitalnia.
Temat: Hej psychofani XJR
Odpowiedzi: 33
Odsłony: 3294

Re: Hej psychofani XJR

Cześć
autor: Pershing
niedziela, 17 czerwca 2018, 17:32
Forum: Części, odzież, akcesoria.
Temat: Lewy wydech do RP10, reflektor, lewy tylny set kupię!
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 710

Re: Lewy wydech do RP10, reflektor, lewy tylny set kupię!

Jesli chodzi o wydech obawiam sie że ładne tlumiki jedynie na ebay. Do rp10 rzadko jest cos na rynku.

Wyszukiwanie zaawansowane